30/6/11

Σε περιμένω.... ξέρεις εσυ

230 σχόλια:

1 – 200 από 230   Νεότερο›   Νεότερο»
pisoglendis είπε...

το είδες?
ειναι για σένα

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΟ ΛΕΣ;ΜΕ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΛΕΒΟΥΝΕ;

pisoglendis είπε...

εδώ αγόρι μου γλυκό ...
έλα να παλέψουμε και εμείς ..

pisoglendis είπε...

σε περίμενα ... όπως μου είπες
τι κάνεις πως είσαι?
τι νέα ?
πως ήταν η μέρα σου?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΕ;ΕΦΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΗ.ΤΙ ΚΑΝΗΣ ΕΣΥ;ΚΑΛΑ ΕΙΣΕ;ΕΓΩ ΧΑΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ ΔΟΥΛΙΑ ΚΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗ ΑΛΗ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΚΕ ΔΕ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ.ΑΛΑ ΤΩΡΑ ΕΔΟ ΕΙΜΕ.

pisoglendis είπε...

ναι για σένα ειναι φυσικά ...

καλά ειμαι μια χαρά εσυ τι κάνεις ?
για πές τα νέα σου ?

εγώ καλά μια χαρά
έβλεπα την Νάρνια το ένα
και μετά το δύο
και μου έμεινε το νούμερο τρία

κοιμόμουνα όλη τη μέρα ...δεν ξέρω τι έπαθα

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΟΤΕΦΤΙΚΕΣ ΜΗΠΟΣ ΚΕ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΜΕΛΑΧΟΛΙΑ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΓΩ ΕΡΓΟ ΒΛΕΠΩ ΤΩΡΑ.ΤΗ ΣΤΙΡΕΛΑ ΑΛΑ ΜΙΛΑΝΕ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΛΙΓΟ ΚΕ ΜΠΕΡΔΕΒΟΜΕ

pisoglendis είπε...

αχαχα
οχι
μάλλον κουράστηκα απο το Αντιρατσιστικό όλη μέρα εκεί
και επειδή κλείνουμε και τεύχος αυτές τις μέρες...
οχι δεν ερωτεύτηκα για έρωτες είμαστε...
δεν ήρθε ο πρίγκιπας να μας χτυπήσει την πόρτα

pisoglendis είπε...

ποια Στιρέλα μωρό μου?

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΣΤΙΡΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΤΗΣ.ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΑ;

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχ
σ αγαπώ
Στρέλα οχι Στιρέλα
η Στιρέλα ήταν σίδερο στα νιάτα μου ..

παράξενα ? οχι γιατί ?
το σενάριο το έγραψε ενας φίλος μου π Παναγιώτης ... να τον μαλώσουμε αν ειναι
τι δεν καταλαβαίνεις?

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΝΕ ΠΟΛΑ ΓΚΑΛΙΑΡΝΤΑ ΚΕ ΔΕ ΤΑ ΓΝΟΡΙΖΟ.ΜΑΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΕΒΑΣΟ ΜΕ ΓΑΛΙΚΟΥΣ ΗΠΟΤΙΤΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟ ΟΛΑ

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
δεν υπάρχεις όμως ....
δεν λένε πολλά καλιαρντά
μόνο μερικές λέξεις

ξέρεις Γαλλικά ?

pisoglendis είπε...

με ήθελες κάτι συγκεκριμένο και είπες να είμαι
εδώ μετά τις 12
η απλά έτσι για να μιλήσουμε?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.ΑΜΑ ΜΑΘΟ ΚΕ ΕΛΗΝΙΚΑ ΤΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΕ ΤΟΤΕ.ΑΛΑ ΕΙΝΕ ΟΡΑΙΟ ΕΡΓΟ.ΜΑΡΕΣΕ

Ανώνυμος είπε...

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΙΔΙΟΤΙΚΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.ΑΜΑ ΣΤΕΙΛΟ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΗΣ;

pisoglendis είπε...

ξέρεις τόσες γλώσσες ε?
μπράβο
Γερμανικά ξέρω και εγώ
συνήθως στην Αλβανία Ιταλικά μαθαίνουν ..
και τα Ελληνικά σου μια χαρά ειναι

ναι στείλε στο μεήλ μου
περιμένω ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΘΕΝΗΣ ΓΛΟΣΕΣ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ.ΕΓΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ALMODOVAR AN ΞΕΡΗΣ

pisoglendis είπε...

την Κακή εκπαίδευση ναι το ξέρω είναι απο τα αγαπημένα μου.
Και γινότανε τα ίδια πράγματα ?
σε παρενοχλούσαν οι παπάδες?

Ανώνυμος είπε...

ich habe dich geliebt...

pisoglendis είπε...

ich habe dich geliebt.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΛΑ ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΠΟΤΕ.ΑΛΑ ΜΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΛΟ ΠΡΑΜΑ ΑΠΟ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ.ΑΛΑ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ.ΕΓΟ ΗΜΟΥΝ ΧΟΡΙΣ ΔΙΔΑΧΤΡΑ ΕΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΕΙΧΑ ΜΠΑΜΠΑ

pisoglendis είπε...

σοοοκκκκ
τι καλά θα μιλάμε και λίγα Γερμανικά ....

pisoglendis είπε...

σας βάζανε να πιστέψετε στην καθολική θρησκεία και εσείς είσαστε Μουσουλμάνοι?
και γιατί πήγες τότε αφού δεν πίστευες?
μέσα έμενες? σαν εσώκλειστος?

Ανώνυμος είπε...

Io vi ho amati, ma che ora è finita

pisoglendis είπε...

στα Ιταλικά οτι και να πεις δεν καταλαβαίνω τίποτα ... αχαχα

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΔΕ ΕΙΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΚΕΡΙΑ ΚΕ ΧΡΗΣΑ ΡΟΥΧΑ.ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΗ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΚΕ Ο ΑΝΘΡΟΠΟΣ.ΕΚΗ ΕΜΕΝΑ ΝΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΗΟ ΗΤΑΝΕ ΑΛΑ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΚΕ ΕΦΥΓΑ ΣΤΗ ΕΛΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

ich habe dich geliebt doch das ist nun vorbei

pisoglendis είπε...

Ναι έχεις δίκιο
και ο καθένας πιστεύει με τον δικό του τρόπο το θεό και την ανώτερη δύναμη..
τι έκανες και ήρθες Ελλάδα?
πόσο χρονών ήρθες...


μέηλ στείλε περιμένω ...
οτι θέλεις ..

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΙΛ ΘΑ ΣΤΗΛΟ ΑΒΡΙΟ ΘΕΛΟ ΝΑ ΠΟ ΠΟΛΑ ΟΙ ΤΩΡΑ.ΘΕΣ ΝΑ ΚΗΜΗΘΗΣ;

pisoglendis είπε...

να μου στείλεις όποτε θέλεις να μου πεις αυτά που θέλεις ...

pisoglendis είπε...

οχι δεν θα κοιμηθώ ακόμα
εσυ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΔΕ ΚΗΜΗΘΗΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΣ.ΡΕ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΣΗΝΗΘΗΑ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΡΗΣ

pisoglendis είπε...

μπαίνει και αυτή η ανώνυμη γνωστή ζηλιάρα ηλίθια πουστάρα και απαντάει αλλά δεν τα δημοσιεύω
αχχαχα
μα τόσο πολύ να θέλει να ασχολείται με το τι κάνουμε ?
Αυτο καταντάει αρρώστεια να πάς να το κοιτάξεις σε κανέναν γιατρό
να σου δώσω και τα έξοδα νοσηλείας αρκεί να γίνεις καλά ..

pisoglendis είπε...

Μπάμπη να πούμε οτι θέλεις
αυτή η ανώνυμη λέει οτι δέν υπάρχει βασικά δεν το πιστεύει και λεει οτι μας δουλεύεις όλους

pisoglendis είπε...

ναπούμε τι έκανες μετά το σχολείο
και πως ήρθες Ελλάδα

ειμαι τουλάχιστον ωραίο συνήθειο?

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΔΟΥΛΕΒΟ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ.ΑΦΤΗ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΙΑ Η ΠΗΝΑΗ;

pisoglendis είπε...

ειναι όλη μέρα στην σελίδα μου μα όλη μέρα
παρακολουθεί τι λέω τι κάνω
άρα μάλλον η δουλειά της ειναι να βλέπει πως ζω
και να ζηλεύει
αχαχαχαχαχ


δεν ξέρω αν πεινάει αλλά σίγουρα ζηλεύει

ειναι λέει ενας πούστης πίσω απο εσένα και με κοροιδεύει
δεν υπάρχει λέει Μπάμπης
και για μένα λέει τα χειρότερα ...
και το πιο κακό ειναι οτι λέει τρομερά ψέματα
γ αυτό την έκοψα για πάντα

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΘΟΣ.ΛΕΙ ΔΟΥΛΕΒΗΣ ΔΗΛ ΚΟΡΟΔΕΒΗΣ.ΟΧΙ ΔΕ ΚΟΡΟΔΕΒΟ ΚΑΝΕΝΑ.ΕΓΟ ΕΙΜΕ ΑΛΗΘΗΝΟΣ.ΘΑ ΣΤΗΛΟ ΤΟ ΜΑΙΛ ΚΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ.ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΕ ΣΗΝΑΝΤΗΣΟ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΑΜΑ ΠΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕ ΕΡΧΕΣΕ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ;ΣΠΙΤΙ ΥΠΑΡΧΗ ΚΕ ΗΠΑΡΧΗ ΚΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΓΑΛΙΑ.ΘΑ ΕΙΝΕ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΓΕΡΝΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΜΟΥ ΤΗ Ν ΗΧΤΑ.ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ;

pisoglendis είπε...

να το στείλει το μέηλ ναι
και να μιλήσουμε σύντομα ..
θα πάω διακοπές αλλά δεν έχω αποφασίσει τίποτα ακόμα
Λές να έρθω Μύκονο?
με θέλεις ?
αν θέλεις έρχομαι
ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ
ξεκινάω και ειμαι εκεί
για την αγκαλιά που υποσχέθηκες

Ανώνυμος είπε...

Ε ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΓΓΑΛΙΑ.ΑΓΓΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΚΕ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΑΖΙ.ΚΑΠΝΙΖΗΣ;

pisoglendis είπε...

για την ανώνυμη που συνεχίζει να στέλνει
αν δεν θέλεις να πεις ποια είσαι
γιατί δεν έχεις τα αρχίδια να το κάνεις δεν με αφορά και να μάθω.
Αν με χαιρετάς εσύ ξεφτιλίζεσαι και όχι εγώ
εσυ κόψε με και οχι εγω
οτι μ αγαπάς το ξέρω
γιατί διαφορετικά δεν θα ήσουν όλη μέρα εδω να ανεβάζεις το μπλόγκ μου
σ ευχαριστώ

pisoglendis είπε...

οχι δεν καπνίζω
το έχω κόψει εδω και χρόνια
έκανα κάμελ
εσυ καπνίζεις ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΝΙΖΟ ΚΕΝΤ

pisoglendis είπε...

δεν έχω κάνει ποτέ μου Κεντ
θα κάνουμε μαζί

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΕΣΗ ΝΑΝΑΒΩ ΔΥΟ ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΑΖΙ

pisoglendis είπε...

τότε μπορείς να με καλέσεις
για να ανάψεις δύο τσιγάρα μαζί ...

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΟ.ΑΝ ΕΡΘΗΣ ΘΑ ΕΙΝΕ ΚΑΛΑ,ΑΝ ΘΑ ΣΑΡΕΣΟ ΚΙΟΛΑΣ

pisoglendis είπε...

αν με καλέσεις έρχομαι
την επόμενη ώρα !!!
αμέσως

λες να μην σου αρέσω?
αχαχαχ
καλά εγώ πότε θα σε δω και θα σε ακούσω?

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο Τσακ Νόρις πέφτει τα αστέρια κάνουν μια ευχή

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΑΝ ΣΑΡΕΣΩ ΛΕΟ.ΕΣΗ ΜΑΡΕΣΗΣ.ΔΕ ΚΗΤΑΥΟ ΑΝ ΕΙΣΕ ΩΡΕΟ ΠΑΙΔΗ,ΕΙΣΕ,ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ.ΕΙΣΕ;

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο θεός κάνει μπάνιο ποιο τραγούδι λέει; "Αν Τσακ Νόρις γινόμουν για λίγο"

pisoglendis είπε...

αφού έχουμε πει οτι είσαι κούκλος
αρα θα μου αρέσεις

τώρα τι να σου πω
για το αν δυο άνθρωποι ταιριάζουν
μπορείς να το δεις μόνο απο κοντά
δεν ειναι απαραίτητο να ταιριάζουν ολοι με όλους
τι να πω....το καλό και το κακό ειναι πολύ σχετικό

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΕΓΟ ΞΕΡΟ ΤΙ ΘΕΛΟ.ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΕ ΓΝΟΡΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟ ΕΓΩ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ ΕΣΥ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΕΙΜΕ ΚΑΛΟΣ

pisoglendis είπε...

έλα βρε υπερβάλεις λίγο ....
σιγά
καλός ήσουν και θα είσαι

και αφελείς
και οι αφελείς είναι οι καλύτεροι άνθρωποι
γ αυτό σ αγαπώ και εγώ πάρα πολύ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΖΟ ΜΕ ΕΙΠΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

καλα δεν υπαρχουν αυτοι οι διαλογοι,μωρη μπας και ο μπαμπης ειναι οι Ρηγας-Αποστολου;

pisoglendis είπε...

αφελή σε είπα
καμία σχέση
η αφέλεια είναι το μεγαλύτερο προτέρημα σε έναν άνθρωπο
δεν το έχω πάντα αλλά μ αρέσει όταν είμαι αφελείς καμιά φορά
δεν μπορώ πάντα

Ανώνυμος είπε...

επισης προσεχε γιατι με τον μπαμπη δασκαλο σε βλεπω Μπαμπινιωτη!!!!!

pisoglendis είπε...

ανώνυμε
καμία σχέση
ο Μπαμπης έχει ξεπεράσει τους πάντες..
ποιος Ρήγας και ποιος Ρέππας
το παιδί ειναι θεός απλά

ΑΓΑΠΩ ΜΠΑΜΠΗ
ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΠΑΜΠΗ

Ανώνυμος είπε...

ε καλα,δεν ειναι και Μιρελλα Παπαοικονομου...

pisoglendis είπε...

Ο Μπάμπης γράφει πιο όμορφα πιο αγνά και αγαπισιάρικα απο τον κάθε έναν
ποτέ κανείς δεν έχει εκφραστεί έτσι ... ο Μπάμπης ειναι πρότυπο και είναι οτι καλύτερο έχει συμβεί !! ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΕ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΕ ΚΕ ΕΣΗ ΚΑΛΟΣ.ΑΛΙΟΣ ΕΙΜΕ ΣΑ ΤΗ ΝΗΧΤΑ.ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΣ.ΑΛΑ ΑΜΑ ΕΧΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΝΟΜΕ ΦΟΣ

pisoglendis είπε...

τότε στην καρδιά μας θα έχει πάντα ημέρα
αλλά εμείς θα είμαστε μαζί νύχτα μέρα ... αγκαλιά

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=YtlouaU35lo
ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

αααα οχι ελληνικό αυτή τη φορά ...
ευχαριστώ καρδούλα μου ...
περιμένω το μέηλ
κάτσε και γράψε ....
να τα πούμε και απο εκεί

καληνύχτα να έχεις όνειρα γλυκά

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΤΑΡΑΤΣΑ ΚΕ ΤΡΟΟ ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΚΕΤΣΑΠ ΣΑ ΤΗ ΣΤΙΡΕΛΑ.ΜΟΝΟ ΕΣΗ ΘΑ ΤΡΟΣ ΝΟΥΤΕΛΑ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ;ΚΑΛΟΞΗΜΕΡΟΜΑ ΑΓΟΡΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΡΕΣΗ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ishxRYTttbk

pisoglendis είπε...

ζήλεψες απο τη Στελλα?
αχαχαχα

pisoglendis είπε...

εγω έφαγα κιντερ σοκολάτα πριν

pisoglendis είπε...

η Δέσποινα η Βανδή ?
ε δεν τρελαίνομαι
έχει πει 2 καλά αλλά
σε γενικές γραμμές ειναι άφωνη και ατάλαντη
για να μην πω τίποτα χειρότερο..
συγκρίνεται με τους Κραουνάκιδες?

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΠΕΧΝΙΔΑΚΙ;ΕΓΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕ ΗΞΕΡΑ ΚΕ ΕΦΑΓΑ ΤΟ ΑΒΓΟ ΜΕ ΤΟ ΠΕΧΝΙΔΑΚΙ ΜΑΖΙ.ΝΟΣΤΙΜΟ ΗΤΑΝ

pisoglendis είπε...

τώρα απο τα δικά σου χεράκια
και η Δέσποινά ακούγεται σαν να εχει ταλέντο !!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΒΑΛΑ ΕΙΝΕ ΚΕ ΕΙΝΕ ΦΙΛΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΜ.ΕΓΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΜΑ ΚΕ ΕΧΗ ΚΑΤΙ.Η ΒΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΚΑΛΗ ΦΩΝΗ ΛΕΗ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΕΝΟ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΕΧΕΙ ΠΗ ΠΟΛΗ ΟΡΑΙΑ ΤΟ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΕ ΜΟΝΟ ΕΓΟ ΣΗΓΚΙΝΙΘΙΚΑ ΠΟΛΗ,Ο ΑΛΒΑΝΟΣ

pisoglendis είπε...

κάνεις και τα άσχημα ωραία ... εσυ

pisoglendis είπε...

κάνεις και τα άσχημα ωραία ... εσυ
ακόμα και η Βανδή απο σένα ειναι καλή

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ http://www.youtube.com/watch?v=pXvgoIJurFw


ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΟΝΑΜΕ

pisoglendis είπε...

αποκλειεται να έφαγες το αυγό και το παιχνίδι μαζί
μαλακίες λές ... με κοροιδεύεις ?

pisoglendis είπε...

Η Βίσση είχε ελπίδες να σωθεί λόγο φωνής
πλέον καμία δεν έχει ελπίδα
καμενες και οι δυο.

Που το ξέρουμε οτι ειναι καλή μαμα?

έφτασα πολύ κοντά στο να κάνω κάτι με την Βανδή ... θα φανεί τι θα γίνει

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΙΘΕΙΑ ΛΕΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΕΧΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΙΑΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΚΕ ΕΙΧΕ ΑΒΓΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΕ ΔΕ ΤΟ ΑΝΗΞΑ ΚΕ ΤΟ ΕΦΑΓΑ.ΤΟ ΜΟΡΟ ΚΑΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΛΑ ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗΣ ΤΑ ΜΟΡΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΦΤΟΚΗΝΗΤΑΚΗ ΜΕΣΑ.ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΚΑ ΟΜΟΣ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕ ΚΟΡΟΔΕΒΟΥΝΕ.ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΦΕΡΑΝΕ ΑΒΓΟ ΚΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΟ ΕΤΣΙ.ΤΙ ΝΑ ΠΗΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΜΑΜΑ Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΛΗΘΙΑ ΛΕΟ.ΞΕΡΟ ΓΟ ΔΟΥΛΕΨΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.ΤΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ;ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ;ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΕΙΧΟΥΣ;

Ανώνυμος είπε...

Η ΒΙΣΗ ΕΙΝΕ ΚΑΚΙΑ.ΚΕ ΑΣΧΗΜΗ.ΚΕ ΓΡΙΑ.ΚΕ ΠΑΝΗΛΙΘΙΑ.ΚΕ ΑΝΤΕ ΤΟΡΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟ ΤΙ ΑΛΟ.Η ΠΙΟ ΧΑΖΕΣ ΕΙΝΕ ΑΦΤΟΙ ΚΕ Ο ΡΕΜΟΣ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχα
δεν υπάρχεις
σ αγαπωωωωω πολυ....
τελικά τι έγινε το αυτοκινητάκι ?

pisoglendis είπε...

θα σου πω απο κοντά για την Δέσποινα
ηταν πραγματικά πολυ ευγενική αυτό δεν την κάνει όμως φωνάρα

pisoglendis είπε...

βλέπω για όλους τους τραγουδιστές ξέρεις ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΛΕΣ ΝΑ ΕΓΙΝΕ;ΤΟ ΕΦΤΗΣΑ.ΑΛΑ ΤΟ ΜΟΡΟ ΜΕ ΚΟΗΤΟΥΣΕ ΜΕ ΤΡΟΜΟ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ.ΜΑΤΩΣΕ ΚΕ ΤΟ ΔΟΝΤΙ ΜΟΥ ΚΕ ΟΛΗ ΓΕΛΟΥΣΑΝ.ΜΕ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΘΑ ΚΑΝΗΣ;ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟ ΑΜΑ ΜΠΟΡΟ.ΟΧΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ,Ε;ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΠΕΞΗ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗ ΕΣΜΕΡΑΛΔΑ

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΟ ΚΕ ΤΟ ΚΑΦΑΣΗ.ΠΟΛΗ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΕ.ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟΣ.ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΗΣ ΣΗΝΕΝΤΕΦΞΗ ΣΤΟ ΦΡΗΠΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ

pisoglendis είπε...

ποιος ειναι ο Καφάσης ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΗΜΟΥΝ ΕΓΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΦΑΣΗΣ ΑΓΟΡΙΝΑ,ΟΥΤΕ ΕΣΜΕΡΑΛΔΑ,ΑΛΟΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ

pisoglendis είπε...

αλήθεια???
κακιές ... τι να πείς...

pisoglendis είπε...

αν αρχίσατε και μιμείστε και το Μπάμπη μιλάμε για την απόλυτη επιτυχία
ΤΕΛΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΕΓ ΟΝΟΜΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑΘΑ ΕΙΝΕ

pisoglendis είπε...

αυτο για τις ανώνυμες
εγω δεν ειμαι dj για να ξέρω τον Καφάση κούκλα μου ...
και μάλιστα αποτυχημένη

pisoglendis είπε...

Πάω για ύπνο ...
τα υπόλοιπα αύριο ...
περιμένω... αυτό που είπες

Ανώνυμος είπε...

καλε ποια ειναι ντι τζει;θα σκασω βρε γιωργο,ποιες ειναι ολες αυτες οι κουλες;παντως ο μπαμπης πρεπει να γινει το επομενο σου θεμα στο περιοδικο,το φρηπρεσ,χαχαχαχ

pisoglendis είπε...

οι κουλές είναι διάφορες
δεν τις ξέρω όλες αλλά ξέρω τουλάχιστον 4 απο αυτές

το μόνο σίγουρο ειναι οτι χάρη σ αυτές το μπλόγκ ανεβαίνει κάθε μήνα τόσο πολύ που τα έσοδα απο την google θα αρχίσουν σε λίγο να ειναι τόσο πολλά που θα το κάνω την βασική μου δουλειά
οπότε ότι και να γίνει
εγω τις αγαπώ
και ποτέ δεν λέω κάτι γ αυτές
και ας ξέρω κάποιες..
τρελός ειμαι να χάσω το κοινό ?
το κοινό ειναι εδώ πιστό και μας διαβάζει

pisoglendis είπε...

και ειναι το κοινό του μπλόγκ και του screw
ευχαριστώ για όλα τι να πω?

pisoglendis είπε...

δεν δημοσιεύω ανώνυμες αναρτήσεις από αδελφές που δεν έχουν τα αρχίδια
να πουν το όνομα τους
είναι κακάσχημες οι ίδιες

εμείς τουλάχιστον έχουμε δουλειά ...
και δεν είμαστε αποτυχημένες
αχαχαχαχ

pisoglendis είπε...

κότα ειναι ο ανώνυμος οχι ο επώνυμος
και ο αποτυχημένος ζηλιάρης που δεν έχει δουλειά λεφτά ζωή φίλους .....

όταν γίνεις επώνυμο πρόσωπο μιλάμε
αν και οπως είσαι τη δουλειά μου την κάνεις

Ανώνυμος είπε...

EDW EISE AGORINA?GRAFO LATINIKA GIA NA MH GELANE H FILH SOU POU KANO SINEXIA LATHI

pisoglendis είπε...

εδώ είμαι
ποιοι ειναι οι φίλοι μου??

καλά εισαι?
εγω καλά μια χαρά

Ανώνυμος είπε...

E NA AFTH POU DIAVAZOUN EDW!NA MH LENE LOGIA GIA SENA.SHGNOMI POU ARGISA NA APANTHSW ALA EVLEPA MIA TENIA

pisoglendis είπε...

μην στεναχωριέσαι για μένα έλεγαν λένε και θα λένε
ο καθένας για τους δικούς του λόγους
μην ξεχνάς οτι οι περισσότεροι μεταξύ τους δεν θέλουν την ευτυχία του άλλου την προκοπή και το καλό

εσυ να κάνεις οτι θέλεις και οτι νιώθεις και οτι αισθάνεσαι
τι ταινία έβλεπες ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΒΛΕΠΑ ΤΗ ΤΕΝΙΑ Η ΝΗΣΟΣ.ΜΑΡΕΣΗ ΠΟΛΗ Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΣΤΑΝΗ

pisoglendis είπε...

του Χρήστου Δήμα ...
ναι ήταν πολύ καλή ....
με τον παπά...

άλλο τι κάνεις?
τι έκανες?
ακόμα περιμένω το μέηλ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑ.ΑΛΑ ΑΦΤΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΩΡΕΟΣ ΠΑΠΑΣ.Η ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΙΓΑ ΕΓΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΧΑΛΙΑ ΓΑΜΟΤΟ ΜΟΥ ΑΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΛΙΝΗΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΕΤΣΙ ΔΕ ΛΕΝΕ;ΜΑΙΛ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΛΩ ΑΛΑ ΠΡΕΠΗ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ .ΕΝΤΑΞΗ;

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΟ ΠΑΡΑ 5 ΕΠΙΣΟΔΙΟ 40 ΚΕ ΕΧΗ ΠΟΛΗ ΓΕΛΙΟ.

pisoglendis είπε...

ναι αυτό ειναι το κακό
ότι όταν το κάνεις για δουλεία
δεν μπορείς να επιλέγεις
το κάνεις απλά επαγγελματικά
δεν υπάρχει συναίσθημα η γούστο.
Εκτός πια και αν λες και μερικά όχι

Να είσαι σίγουρος για πιο πράγμα?

pisoglendis είπε...

ποιό ειναι το 40?
εμένα μου αρέσουν οι 10 μικροί μήτσοι γελάω πάντα

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΛΕΣ ΟΧΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΗΣ ΛΕΦΤΑ.ΑΛΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΧΗ ΚΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΛΑ ΛΕΝΕ ΕΦΧΑΡΙΣΤΟ ΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΜΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΗΣ ΚΕ ΤΖΑΜΠΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ.ΑΛΑ ΕΓΩ ΑΦΤΗ ΠΟΥ ΠΑΩ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟ ΠΑΝΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΛΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΑΖΗ ΔΕ ΜΕ ΠΗΡΑΖΗ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΠΑΡΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΗΚΟΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΙΝΕ 10 ΜΗΤΣΟΙ;

pisoglendis είπε...

το βλέπεις λοιπόν καθαρά επαγγελματικά ... και καλά κάνεις
αφού αυτό επέλεξες...

γιατί είπες να σιγουρευτείς ?

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΙΓΟΘΡΕΦΤΟ ΜΕΜΕΝΑ ΠΡΟΤΑ ΚΕ ΘΑ ΣΟΥΠΩ.ΟΚΕΗ;

pisoglendis είπε...

αυτό ειναι 10 μικροί μήτσοι
ο Λαζόπουλος ..
δές
http://www.youtube.com/watch?v=7CGzk_GM25Y&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5YTGk7rMPi4&feature=related

pisoglendis είπε...

εντάξει οτι πεις εσύ ...
εγώ θα περιμένω όσο θέλεις

Ανώνυμος είπε...

Α Ο ΑΛΤΣΑΝΤΗΡΙ.ΔΕ ΜΑΡΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΕΧΟ ΖΗΣΗ ΤΟΤΕ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΞΕΡΟ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΒΑΛΕ ΠΑΡΑ 5 ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΤΑΚΕΣ.ΑΝΤΕ ΒΑΛΕ

pisoglendis είπε...

ναι ειναι πιο παλιό αλλά ειναι το καλύτερο του Λαζόπουλου ..
και το Παραπέντε ειναι αξεπέραστο ...
τέλειο...
αχχαχαχ
τώρα αυτό που έστειλες βλέπω

pisoglendis είπε...

Ζουμπουλία η καλύτερη ???
ηηηηηηηηηη

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΟΣ ΕΙΝΕ;
Η ΥΙΤΣΑ Η ΑΛΙΘΟΡΗ.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΚΑΛΟΠ,ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΕΣ.
ΕΧΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΤΑΚΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΤΗ ΑΚΟΥΣΕ Ο ΓΙΟΡΓΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΜΙΜΙΣ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχαχ θεά η Ζουμπουλία ...

πήγε ο Γιώργος στην Ντενίση ?
ποιά ατάκα σου??

ξέρω και εγώ ατάκες που έχει πάρει απο κόσμο...

ειναι πολύ καλό παιδί

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΓΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΛΙΓΟ ΧΑΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΓΙΑ ΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΔΗ.ΣΥ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕ ΚΕ ΕΙΠΑ ΕΓΟ ΟΤΤΙ ΘΑ ΓΙΝΗ ΣΑΝ ΣΤΑΡ ΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΔΗΚΗΓΟΡΟΥΣ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχαχα
τέλειο
και που το λέει αυτό ??
που ειναι μέσα στο βίντεο?

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΕ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΙΦΤΙΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΗ ΟΜΟΡΦΟΣ,ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΙ 40 ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΣΤΟ ΓΗΜΝΑΣΤΗΡΙΟ.ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΕΡΝΕ ΝΑ ΠΕΞΟΥΜΕ ΚΕ ΣΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΑΛΑ ΕΓΟ ΕΙΧΑ ΦΗΓΕΙ ΓΙΣΑ ΔΟΥΛΙΑ.ΑΛΑ Η ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΟΠΟΙ.ΠΟΛΗ ΚΑΛΕΣ

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
καλέ ποιο λίφτινγκ ?
δεν έχει κάνει λίφτινγκ νέο παιδί ...

θα έπαιζες ε?
ωραία θα ήταν...

το κάμπινγκ ειναι οτι καλύτερο
πολύ γέλιο όμως

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΑΝΕ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΕ ΖΗΓΟΜΑΤΙΚΑ,ΕΒΑΛΕ ΜΑΛΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΕ ΧΙΛΙΑ,ΕΚΑΝΕ ΓΗΜΝΑΣΤΙΚΗ.ΕΓΙΝΕ ΑΛΟΣ ΤΩΡΑ.ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ

pisoglendis είπε...

γυμναστική έκανε και διατροφή
αλλά όλα τα άλλα εμένα ίδια μου φαίνονται
τον βλέπω αρκετά συχνά ..
και τον Φώτη επίσης ...

αλλά οτι και να λέμε εμείς έκανε δεν έκανε καλά έκανε

με την Ντενίση τι σχέση είχε ?

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΗ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥΔΕ ΕΙΝΕ ΜΑΖΗ.ΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΟΠΟ Ο ΓΙΟΡΓΟΣ,ΜΕ ΤΗ ΜΙΜΗ ΠΕΞΑΝΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΔΥΟ ΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΦΙΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΜΙΜΗ,ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΓΥΦΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΗΣ...
ΓΙΑΝΗΣ..ΓΙΑΝΗΣ...
ΔΕΣ ΕΔΟ

http://www.youtube.com/watch?v=XNVsatfX1zA&feature=related

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω τα προσωπικά τους ...

όσο για την Ντενίση ε δεν είναι και το πρώτο ταλέντο
αλλά οκ δεν θα ασχολούμαστε ....

Ανώνυμος είπε...

ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΝΕ ΑΛΙΚΙ ΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ

pisoglendis είπε...

αχαχαχ
όλα τα βίντεο ειναι τέλεια

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΙΝΕ Η ΜΙΜΙ.ΕΧΕΙ ΓΕΛΙΟ.ΑΛΑ ΝΕ ΔΕ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΦΙΛΑΡΕΤΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΗ ΠΟΛΗ ΑΛΑ ΓΕΜΙΖΗ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΝΤΑ

pisoglendis είπε...

τι ζώδιο ειναι?
Αααα δεν ταιριάζουμε ...

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ,ΝΕ.ΑΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΑΡΕΣΗ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΑΤΑΚΕΣ Η ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ. Η ΑΤΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΚΗΓΟΡΟ,ΓΙΑΝΗΣ..ΓΙΑΝΗΣ ΓΙΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗΣ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΚΕ ΓΕΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ..Η ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ ΕΙΝΕ ΣΑ ΤΗΣ ΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΕ ΤΑ ΕΛΗΝΙΚΑ ΚΕ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ

pisoglendis είπε...

την εμπνεύστηκε απο τα Σέρρας
απο εκεί είναι ο Γιώργος
έχουμε και εμείς τέτοιες γυναίκες στο χωριό ίδιες με την Ζουμπουλία


αυτό αυτό χειρούργος παθολόγος

Ματιασμένος είσαι....
αχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΕΙ Η ΑΤΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗ.
ΕΦΘΑΝΑΣΙΑ.ΦΕΒΓΟΥΝ ΟΛΑ,ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΨΗΡΕΣ ΤΡΙΧΕΣ.ΟΛΑ,ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

pisoglendis είπε...

αυτό ειναι το καλύτεροοοοο
αχαχαχ

http://www.youtube.com/watch?v=gEI0gAQUQug&feature=related

pisoglendis είπε...

και ποιά ειναι η Μπόντ????

Η Παναγιώτα Μπόντ

Χαου Μπου γιού Μπού ?

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΗ ΦΟΒΕΡΑ ΑΣΤΕΙΑ.ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΣΕΙΡΑ.ΤΗ ΒΛΕΠΟ ΣΗΝΕΧΕΙΑ

pisoglendis είπε...

ναι ειναι πάρα πολύ καλό ....

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΗΡΙΑ ΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ ΕΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟΓΑΙΟΚΤΗΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΧΛΑΔΟΧΟΡΙ ΣΕΡΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΚΕ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΗ ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ 2 ΞΕΝΟΙ

pisoglendis είπε...

η κυρία Αμπατζίδου ...αχαχαχαχα


Δύο Ξένους δεν έβλεπα

Μόνο Παρα Πέντε
10 Μικροί Μίτσοι
Απαράδεκτους παλιά ειναι παλιό σήριαλ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΞΕΡΗΣ ΤΗ ΜΑΡΟΥΣΚΑ;

pisoglendis είπε...

την ξέρω την Μαρούσκα
δεν το εβλεπα συνέχεια αλλά έχω δει βίντεο

Ανώνυμος είπε...

ΓΗΤΟΝΗΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΕ ΣΤΗ ΑΘΗΝΑ.ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΚΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΕ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΩΡΕΑ ΓΛΗΚΑ

pisoglendis είπε...

axaxaxaxaxa
τέλειο !!
αλήθεια???

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΜΑ ΕΙΝΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΟΡΙΟ .ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕΝΗ ΚΕ ΑΦΤΗ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΚΕ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ.ΕΙΝΕ ΚΕ ΠΟΛΗ ΚΟΝΤΗ ΚΕ ΓΕΛΑΜΕ ΑΜΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ.ΑΛΑ ΔΕ ΞΕΡΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΗ ΤΟ ΒΛΟΚ ΣΟΥ;

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχα
μιλάμε δεν υπάρχεις τέλος !!!!!
αυτό είναι σενάριο !

Η Μαρούσκα διαβάζει Πισωγλεντη...
αχαχα

pisoglendis είπε...

αφου δεν ξέρει να της το πεις
σιγά έχουν δει τα μάτια της αυτής

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΝΤΡΟΠΑΛΗ.ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΔΕ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΗΤΑΝ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ.

pisoglendis είπε...

ε τι να πει η κοπέλα ?
πρέπει όλοι να μιλάνε για όλα ?
καλύτερα που ειναι σεμνή ταπεινή και κοιτάει την δουλειά της

pisoglendis είπε...

θα κοιμηθούμε?

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=dJ0Wq5C3twI

ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΗΠΝΟ ΑΓΟΡΙΝΑ;

pisoglendis είπε...

μαζί το είπαμε...
μαζί νυστάξαμε ..

pisoglendis είπε...

μου κάνεις πλάκα ????
αυτό το τραγούδι βρήκες να βάλεις ??
με σκότωσες...

pisoglendis είπε...

πάρα πολύ ωραίο
απο τα πολύ αγαπημένα μου
Την γουστάρω πάρα πολύ την Μοσχολιού ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΟΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΦΩΝΗ.ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΙΝΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΗΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΥΤΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΥΤΕ ΑΓΓΑΛΙΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΕ ΜΟΝΟΣ ΣΕ ΞΕΝΟ ΤΟΠΟ,ΠΕΦΤΕΙ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΧΡΟΝΙΑ...

pisoglendis είπε...

ναι η μοναξιά ειναι δύσκολή ....

μ αρέσει και το άλλο της Μοσχολιού

http://www.youtube.com/watch?v=LLaCQrBRTh4

pisoglendis είπε...

και πολλά πολλά άλλα
ότι έχει πει ειναι καταπληκτικό

pisoglendis είπε...

πω πω που το θυμήθηκες αυτό ???

pisoglendis είπε...

τι θυμήθηκες το είπα για το τραγούδι της Μοσχολιού

the elf at bay είπε...

@pisoglendis

Μαλάκα, ο Μπάμπης είναι η ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pisoglendis είπε...

elf
δεν θα μου φαινότανε περίεργο η Κική να είναι θαυμάστρια του blog μου

pisoglendis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
maximos είπε...

kala an o mpampis uparxei egw tha ginw mpampitsa,kata to rouvitsa!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΗΜΑΣΕ ΑΓΟΡΙΝΑ;

pisoglendis είπε...

τώρα ετοιμαζόμουνα για ύπνο
τι κάνεις εσυ αγοράκι μου?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΟΜΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΗΣ

pisoglendis είπε...

πάς για ύπνο??

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΗΠΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΗΜΗΘΗΣ;

pisoglendis είπε...

ναι αλλά τώρα εισαι εσυ εδω...

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΤΑΞΗ ΜΟΡΟ.ΤΙ ΚΑΝΗΣ;ΕΙΣΕ ΚΑΛΑ;ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΡΕ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΛΕΩ

pisoglendis είπε...

καλά ειμαι αγοράκι μου γλυκό μια χαρά
μια ταινία έβλεπα
Μεγάλη μαλακία
και νύσταξα

σου έλειψα? αλήθεια ?

τι κάνεις εσυ ?
πως περνάς και πως πέρασες?

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΛΕΒΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΒΟ ΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΚΑΙΓΩ ΤΕΝΙΑ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ ΚΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ,ΑΛΑ ΠΑΛΙΑ ΤΕΝΙΑ.ΚΕ ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΦΑΩ ΚΕ ΜΙΛΑΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

pisoglendis είπε...

εγώ είδα την καινούργια με την Αντζελίνα και τον Τζόνι Ντέπ μεγάλη μαλακία
και εγω θα κάνω να φάω κάτι γιατί πείνασα..

ποια ταινία έβλεπες?

σε κουράσανε μωρό μου ε?

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΛΕΣ;ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΕΓΟ ΚΗΜΗΘΗΚΑ.Η ΑΝΤΖΟΛΙΝΑ ΠΕΖΗ ΛΙΓΟ ΣΑΝ ΤΗ ΜΙΜΙ,Ε;ΟΛΟ ΙΔΙΑ.ΣΑ ΝΑ ΠΕΖΗ ΕΝΑ ΡΟΛΟ.ΕΓΟ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΗ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ,ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΡΟΚΟ ΚΕ ΜΠΕΙΚΟΝ.ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΧΟΡΙΣ ΚΡΕΜΑ.ΚΕ ΜΕ ΠΟΛΗ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ ΚΕ ΤΟΡΑ ΠΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΚΕ ΤΡΟΟ ΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΕΨΕ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΑΟ ΚΕ ΓΛΗΚΟ

pisoglendis είπε...

ναι τον Τουρίστα

σαν την Μιμή ?
αχαχαχ
σ αγαπώ !!
τα λές τόσο ωραία
που τα βρίσκεις και τα λές?

εσυ ποια ταινία είδες?

την κανονική καρμπονάρα την έφαγα στην Νάπολη και δεν μου άρεσε καθόλου
μάλλον γιατί έχω συνηθίσει την ελληνική με την κρέμα γάλακτος
τι γλυκό έχει για μετά ?
κάνει να τρώς τόσο πολύ τόσο αργά ?
θα χάσεις την σιλουέτα σου

pisoglendis είπε...

στο μεταξύ έχεις πολλούς θαυμαστές
ένας ειναι ο μάξιμος

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΕ ΠΡΟΙ ΤΡΕΧΟ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΕ ΜΕΤΑ ΚΟΛΗΜΠΑΟ 1 ΟΡΑ.ΤΟ ΣΟΜΑ ΜΟΥ ΕΧΗ ΜΑΘΗ ΝΑ ΚΑΝΗ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΟ ΕΓΟ.ΓΙΑ ΓΛΗΚΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΗΤΙΚΟ ΧΑΝΟΥΜ ΜΠΟΥΡΕΚ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΓΥΝΕΚΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΣΑΛΟΝΙΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΖΗ.ΕΦΕΡΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΚΕ ΕΧΟ ΦΑΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΡΑ 3 ΓΛΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΙ.ΜΙΑ ΜΑΡΚΙΣΙΑ ΚΕ 2 ΕΚΜΕΚ ΜΕ ΚΡΕΜΑ.ΣΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΛΙΚΑ;

pisoglendis είπε...

αα απο εμάς εδω απο το Χατζή ....

μ αρέσουν τα γλυκά πάρα πολύ ναι ...
και του Χατζή και του Κωνσταντινίδη
τα τρίγωνα τα μπράουνι
σοκολάτες
αλλά εγω δεν κολυμπάω και σταμάτησα και το γυμναστήριο

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΗΔΑ ΤΟΡΑ.ΕΧΗ ΒΛΟΚ ΚΕ ΑΦΤΟΣ ΚΕ ΕΧΗ ΜΕ ΤΗ ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΑΤΙ ΑΛΑ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ.ΟΛΗ ΒΛΟΚ ΕΧΟΥΝ ΕΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΦΙΛΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΕ; Ο ΜΑΛΕΡ ΚΕ Η ΑΛΦΔΕΜΠΑΙ ΚΕ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ .ΤΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΕ ΑΦΤΑ;ΕΓΟ ΜΑΞΙΜΟ ΞΕΡΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΕΣΚΟΡΤ,ΕΝΑ ΞΑΝΘΟ ΠΡΑΜΑ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΗΝΕΚΑ ΑΛΑ ΟΧΙ ΤΡΑΒΕΣΤΙ.ΕΧΕΙ ΚΕ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ Α ΚΕ Β

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΚΟΛΗΜΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΑΦΗΣΗΣ ΤΟ ΣΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΑΣΗ.ΚΕ ΝΑ ΞΕΡΗΣ ΤΟ ΣΕΞ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΗΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΠΗΣ ΣΑ ΔΙΚΕΟΛΟΓΙΑ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχ
σ αγαπώωωω
ναι τον ξέρω τον Μάξιμο τον εσκορτ φυσικά
στο επόμενο τεύχος έχουμε και φωτογραφία μαζί
γράφω και για σένα στο επόμενο

Οι περισσότεροι έχουν μπλόγκ
και αυτοί που έχουν και αυτοί που δνε έχουν σε συμπαθούν πάρα πολλοί
ολο για σένα μιλάνε
ναι καλέ ειναι πολύ καλά κορίτσια...
σεμνές καλές με χιούμορ

καλά παιδιά
έχω φίλους που ειναι και κακά παιδιά ...

pisoglendis είπε...

που να κολυμπάω?
στο Θερμαϊκό ?
ειναι βρώμικος..
αν το σέξ ηταν γυμναστική ολοι αδύνατοι θα ήταν
πρέπει να αρχίσω πάλι γυμναστήριο

pisoglendis είπε...

αλλά αν θέλεις να γίνω μια γοργόνα να έρθω εκει που κολυμπάς να σε κλέψω

Ανώνυμος είπε...

ΚΕ ΤΟ ΠΛΗΡΟΝΟΥΝ ΑΦΤΟ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟ;ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΓΟΥΣΤΑ Η ΑΝΘΡΟΠΗ.ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΑΝΤΡΑ Η ΜΕ ΓΗΝΕΚΑ Η ΜΕ ΤΡΑΝΣ ΝΑ ΠΑΣ.ΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΑ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟ ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΗΣ.ΑΝΤΡΑΣ ΔΕ ΕΙΝΕ ΓΗΝΕΚΑ ΔΕ ΕΙΝΕ ,ΤΙ ΕΙΝΕ;ΜΗΠΟΣ ΕΙΜΕ ΠΟΛΗ ΑΛΒΑΝΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΛΕΒΟΥΝ

pisoglendis είπε...

ε τότε να με κλέψεις εσύ την ώρα που κολυμπάς ..

pisoglendis είπε...

πως ειναι ο πολύ Αλβανός δηλαδή?
μια χαρά είσαι ..

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΕΚΗ ΠΟΥ ΚΟΛΗΜΠΑΟ ΜΟΝΟ ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΕΧΗ.ΚΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΚΗΤΑΝΕ ΚΕ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗ ΘΕΛΟ.ΚΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΗ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΗ ΟΛΟ ΜΕ ΚΕΡΝΑΝΕ ΚΕ ΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΑΛΑ ΕΓΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟ.ΜΕ ΠΕΛΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΗ ΔΕ ΠΑΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΗ ΤΙΠ.ΑΜΑ ΣΕ ΠΑΡΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΝΟΜΙΖΗ ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΤΕ

pisoglendis είπε...

ετσι και αλλιώς εσυ το κάνεις επαγγελματικά
έχει καλά λεφτά στο μαγαζί και τιπ ?

όλο γοργόνες ε?

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΟ ΟΤΙ ΖΟ ΕΔΩ ΚΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΦΕΝΟΝΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΑ.ΤΟ ΞΕΡΟ ΠΟΣ ΚΕΓΟ ΕΙΜΕ ΑΡΣΕΝΙΚΙ ΠΟΡΝΗ ΑΛΑ ΕΓΟ ΑΜΑ ΒΓΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΕ ΦΕΝΕΤΕ ΤΗ ΚΑΜΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΕ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΕ ΚΟΥΝΗΣΤΟΣ,ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΕ ΑΛΑ ΔΕ ΞΕΡΟ,ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΣΗΝΗΘΗΣΑ ΦΕΝΕΤΕ.ΕΣΗ ΔΟΥΚΕΒΕΙΣ ΤΗ ΜΕΡΑ;ΣΗΓΝΟΜΗ ΠΟΥ ΡΟΤΑΟ,ΑΛΑ ΔΕ ΘΕΛΟ ΝΑ ΞΕΝΗΧΤΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΣΘΟ ΟΧΙ ΚΑΛΟ,ΑΛΑ ΕΧΗ ΣΠΙΤΙ ΦΡΗ ΚΕ ΠΟΛΑ ΤΙΠ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΤΣΑΝΕΛ ΚΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΑΘΗΝΑ ΚΕ ΕΙΧΕ ΠΟΛΑ ΤΙΠ ΚΕ ΠΟΛΗ ΠΙΑΣΙΜΟ ΣΤΟ ΚΟΛΟ.ΑΛΑ ΑΜΑ ΔΙΝΗ ΤΙΠ ΑΣ ΠΙΑΣΗ ΟΣΟ ΘΕΛΗ.ΓΙΑΤΙ Η ΓΗΝΕΚΕΣ ΚΕ Η ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΓΚΕΙ ΜΠΟΤΟΜ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΛΟ ΜΟΥ;

pisoglendis είπε...

οτι κάνω το κάνω γιατί ειναι δική μου επιλογή οπότε μην στεναχωριέσαι
αύριο ειναι Σάββατο οχι δεν δουλεύω και δεν έχω καμιά πρωινή δουλειά

κοίτα ολοι είμαστε λίγο πολύ ρατσιστες και φοβόμαστε το διαφορετικό και το άλλο που δεν ειναι σαν εμάς
δεν βλέπεις εδω οι πούστιδες και τρωγόμαστε τι να πω όλα επιλογές ειναι
αφήνεις τον άλλο να ειναι όπως θέλει και να ζει όπως γουστάρει ..

ε ειχες μεγαλώσει και αλλιώς ...

pisoglendis είπε...

ε μάλλον θα έχεις ωραίο και σφιχτό κώλο γ αυτό
οι γυναίκες τρελαίνονται για κώλους και γλυφοκώλια
ισως θέλουν και να γαμήσουν κατα βάθος

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΧΕΡΟ ΟΛΕΣ Η ΓΗΝΕΚΕΣ ΤΟ ΚΟΛΟ ΘΕΛΟΥΝ.ΕΣΗ ΕΙΣΕ ΚΕ ΤΟΠ Η ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΛΟ;

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 230   Νεότερο› Νεότερο»
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget