22/6/11

Ειμαι κούκλα τελικά

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

και νόμιζα πως το έκαψες τελικά αλλά είδα τα σχόλια στο λίγο πιο κάτω πόστ και κατάλαβα χαχαχαχα

pisoglendis είπε...

naka mpen eimai i mariana...

Ανώνυμος είπε...

thea eisai mariana mou!!!

Ανώνυμος είπε...

eisai thea!!! thelw douleia, spiti kai gomeno!!!!! kane kati agapiti mariana esi pou exeis gia olo ton kosmo!!! :)))

pisoglendis είπε...

η Μαριαννα ειμαι οχι η Αννιτα.ΓΙα γκομενο πας Αλτερ για σπιτι στο Σπιτι απ την αρχη... η σε μεσιτη

mahler76 είπε...

@ Ανώνυμος
σιγά μην σου βρεί γκόμενο η Pisoglendis εδώ τις έφαγα εγώ τον δικό της μουχαχαχαχα

pisoglendis είπε...

πες τα πες τα

Το Λαγωνικό είπε...

Με τόσο ρετούς στο φώτοshop και εγώ είμαι....

pisoglendis είπε...

δεν ειναι ρετους κακιέ
ειναι μάσκα..
απο αποκριάτικο πάρτυ ειναι η φωτογραφία !!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget