22/6/11

Μπάμπη μας ξέχασες τις ορφανές



Που είσαι Μπάμπη μας?

224 σχόλια:

1 – 200 από 224   Νεότερο›   Νεότερο»
mahler76 είπε...

εσένα μπορεί εμένα όμως με κανόνισε και χωρίς μπερντέ μάλιστα :)

pisoglendis είπε...

psemata.....

mahler76 είπε...

ρώτα την τρύπα μου να σου πεί χαχαχα

pisoglendis είπε...

apaito na parei thesi o mpampis...

kala einai dinaton na pire esena?
afou eipe to krataei mono gia mena to
19 epi 6?

MPAMPI ALITHEIA LEEI AFTIII???

mahler76 είπε...

αφού του αρέσουν τα ζουμπουρλούδικα αναγεννησιακά αγόρια τι να κάνουμε, δεν είχες ελπίδα. Πάντως για να δείς τι φίλος είμαι βάλαμε στο κομοδίνο μια φωτογραφία σου με κορνίζα να βλέπεις κι εσύ να μην μείνεις παραπονεμένος.

pisoglendis είπε...

mpampi ti leei ??
me apatas?

pisoglendis είπε...

then eisai anagenisiaki xondri mori
eisai mia gnisia xondri ton fast food

mahler76 είπε...

δεν είναι χοντρή είναι gravitationaly challenged που θα έλεγε και μια κουνιοτράμπαλη αποτριχωμένη αδερφή της πολιτικής ορθότητας.

Και για να ξέρεις όταν ο Μπάμπης μου έστειλε την μήτρα στο κομοδίνο βρήκε στην φωτό σου κι αυτή έπεσε στο καλαθάκι με τα παλιόχαρτα.
Τυχαίο? δεν νομίζω!

pisoglendis είπε...

then milao perimeno na milisei o mpampis

mahler76 είπε...

ο Μπάμπης είναι άντρας, δεν μιλάει απλά γαμάει!!

pisoglendis είπε...

o mpampis otan gamaei milaei...
ektos apo tou oti gamaei

mahler76 είπε...

ε τότε στρώσε κρεβάτι να του πώ να έρθει. Να μου σφυρίξει εμένα το εργαλείο κι εσένα ένα ποίημα.

pisoglendis είπε...

μωρή αφου δεν σε θέλω
σε μενα λέει
ΜΑΝΑΒΗΣ

mahler76 είπε...

μα ούτε εγώ σε θέλω. Απλά θα στρώσεις εσύ κρεβάτι να τραγανίσω εγώ τον Μπάμπη the tool!!

pisoglendis είπε...

τσολοτζουρνέφτρα... μάγισσα
κάτω τα χέρια απο το μπάμπη

pisoglendis είπε...

malerou
εχεις κανταντήσε σαν αυτές τις ανώνυμες γελοίες...
ΕΛΕΟΣ...
το κόμμα του λαού

mahler76 είπε...

μόνος του ήρθε ο Μπάμπης ας ήσουν άξια να τον κρατήσεις!!

pisoglendis είπε...

λές τερατώδη ψέματα
εμένα μωρή μου έχει κάνει και 200 αναρτήσεις στο μπλόγκ
εσένα ούτε για αέρα δεν σε θέλουμε

mahler76 είπε...

εσένα σου έκανε 200 αναρτήσεις αλλά εμένα μου έκανε τον πάτο κρέας μουχαχαχα.

pisoglendis είπε...

ανοιρέψου... ο μπάμπης μόνο εμένα πηδάει
τις άλλες με μπερντε

mahler76 είπε...

με αυτά που του έκανα στο κρεβάτι αυτός θα έπρεπε να δώσει μπερντέ.

pisoglendis είπε...

τι τρώγατε αλήθεια ?

pisoglendis είπε...

οτι ζω τον μπαμπη στο ανάποδο?
δεν υπάρχει .......
διαλογος με αδελφή

mahler76 είπε...

πάντως δεν φάγαμε τα λυσσακά μας μουχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ ΤΙ ΚΑΝΙΣ;ΠΟΛΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΕ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟ ΜΙΑ.ΠΙΓΑ ΣΤΟ ΒΛΟΓΚ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΔΕΜΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΤΗ ΑΛΦΔΕΜΠΕΙ ΕΙΝΕ ΚΕ ΕΙΝΕ ΚΕ ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΕ ΙΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΗ ΕΙΝΕ.ΕΓΟ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΔΙΝΟ ΤΟ 19Χ6 ΤΖΑΜΠΑ .ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΔΕΝ ΓΑΜΟ ΟΥΤΕ ΜΕ 20ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΚΑΒΛΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟ.ΝΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΟΥΝ Η ΧΟΝΤΡΕΣ

pisoglendis είπε...

Ax Μπάμπη μου τι κάνεις?
που είσαι?
χάθηκες
μου έλειψες ...

pisoglendis είπε...

το ξέρω οτι μόνο σε μένα το δίνεις
και σε καμιά άλλη
αυτές πολλά λένε και ειναι ειρωνικές...
οι καριόλες
μας ζηλεύουν μάλλον

mahler76 είπε...

χαχαχαχα άσε Μπάμπη, έχω και φωτογραφίες από τα γαμήσια χαχαχα

pisoglendis είπε...

λασπη εναντιον του μπαμπη αισχος... και καλα λεει πολυ σνομπ το μπλογκ σου.απαισια

the elf at bay είπε...

@μαλεράκος

Κι χοντρή;;;

Κατάντια.

pisoglendis είπε...

παντως πιστεύω οτι ο Μπάμπης συμπαθεί πιο πολύ την ελφ...
την μαλερ καθόλου

mahler76 είπε...

Κλάψτε κόρες του ελέους, o Μπάμπης είναι δικός μου.

pisoglendis είπε...

μια τον έχει τον Μπάμπη Εγω
το δήλωσε και ο ίδιος

mahler76 είπε...

εμ τι να πει ο καψερός. εσύ αφήνεις τον μπερντέ.

pisoglendis είπε...

τελικά θα αρχίσω αν πιστεύω οτι εσυ εισαι όλες οι ανώνυμες μαζί ...
αχαχαχαχ
καλιάρντο

mahler76 είπε...

ου μωρή που θα με πείς ανώνυμη. Μπάμπηηηηηη καθάρισε!

pisoglendis είπε...

εχεις δίκιο
το ανώνυμη ειναι βρισιά στις μέρες μας

pisoglendis είπε...

ο Μπάμπης καθαρίζει για μένα

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΑΣΕ ΤΗΣ ΧΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΟΜΕΝΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΑΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΚΑΝΟ ΕΓΟ ΓΙΑΜΑΣ.ΕΣΗ Η ΚΟΥΛΑ ΕΓΟ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΕΑΦΤΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.Ι ΧΟΝΤΡΙΜΑΛΕΡ ΜΠΟΡΙ ΝΑ ΚΑΝΙ ΤΟΝ ΚΑΤΜΑΝ ΚΕ Η ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ ΤΙΝ ΦΙΛΙΝΑΔΑ ΤΙΣ ΚΟΥΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΑΝΕΒΕΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΕΝΤΣ ΜΟΥ ΚΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟ;Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΑΓΟΡΙΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΚΕ ΑΣ ΕΙΝΕ Κ ΧΟΝΤΡΟ

pisoglendis είπε...

αχ Μπάμπη πες τα
Εγω ειμαι η Κούλα και αυτές ειναι τα παρατράγουδα
η Μαλερ ειναι ο Κατμαν
η Ελφ δε μπεη οποια θες εσυ μωρό μου

pisoglendis είπε...

τα σχόλια Μπαμπη μου δεν ανεβαίνουν αμέσως γιατί περνάνε απο το μεηλ μου πρώτα ....
δεν μπορώ να ασχολούμαι με τις κακίες απο χαζές Ανώνυμες
και έτσι εκείνα τα διαγράφω..

Βλέπεις Μπάμπη μου όλα τα δικά σου τα ανεβάζω...

pisoglendis είπε...

ε οχι και να πάς σε άλλο χοντρο λουλούδι

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΡΑ ΚΑΝΟ ΠΡΟΦΙΛΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΡΟΜΕΟ ΑΓΟΡΙΝΑ ΝΑ ΔΙΣ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝΕΔΟΥΝΕ ΚΕ Η ΧΟΝΤΡΕΣ ΝΑ ΧΗΣΟΥΝΕ ΝΑ ΣΕ ΖΙΛΕΨΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΧΗ ΣΟΥ

pisoglendis είπε...

μωρό μου εσύ ....
έτσι σε θέλω...
θέλεις να το δω μόνο εγω
και οχι οι άλλες?
θέλεις να το ανεβάσω εδώ να χύσουν?

pisoglendis είπε...

επίσης στο τελευταίο screw Μπάμπη μου
με σένα κλείνω
για σένα γράφω

pisoglendis είπε...

Μπάμπη μου ?
που είσαι?

mahler76 είπε...

που να είναι στο κρεβάτι μου. Από το δικό μου λαπιτοπ σου αφήνει σχόλια ο τοπ. Με ξεθέωσε το παλιόπαιδο σήμερα.

pisoglendis είπε...

μωρή είπε οτι δεν σε θέλει ...τέλος

pisoglendis είπε...

εισαι ο Κάτ μαν
αχαχαχα

mahler76 είπε...

Μαγκιά μου που είμαι Κατ-Μαν. Είμαι φωνάρα, ταλεντάρα και τον Μπάμπη γκόμενο.

pisoglendis είπε...

π μπαμπης ειναι της κούλας

pisoglendis είπε...

Μπάμπη δεν έχω ανάγκη εγώ
με σάλιο και υπομονή....

όλο θα το πάρω μην φοβάσαι

έτσι για να σκάσουν και οι άλλες οι Κάτ μαν

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΣΑΛΙΟ ΘΕΣ ΕΓΟ ΜΕ ΤΗ ΓΛΟΣΑ ΜΟΥ ΜΟΥΝΙ ΘΑ ΣΟΥΤΟΝ ΚΑΜΟ ΤΟΝ ΚΟΛΑΡΑΚΟ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
σ αγαπώ ....
δεν έπρεπε να βάλεις ονόματα μωρό μου ... απλά να λές ο τραγουδιστής με τον αθλητή...

τι άλλα εμπόδια έχουμε? τις χοντρές?

pisoglendis είπε...

καλα εσύ για τον Αλβανό που ξέρεις?

pisoglendis είπε...

τόσο πολύ θα με σκίσεις?

Ανώνυμος είπε...

ΣΒΗΣΤΑ ΚΕ ΘΑ ΣΕ ΠΟ ΠΟΛΑ ΑΛΑ ΠΡΟΤΑ ΣΒΗΣΤΑ ΜΗ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΙΤΗ ΚΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΚΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΤΑΠΟ ΟΛΑ

pisoglendis είπε...

axaxaxax
s agapo
ta svino

Ανώνυμος είπε...

ΣΒΗΣΕ ΚΕ ΑΡΧΙΖΟ ΝΑ ΛΕΟ ΚΕ ΞΕΡΟ ΠΟΛΑ ΘΑ ΣΑΡΕΣΗ

pisoglendis είπε...

τα έσβησα
μπορείς να μιλάς να λες για οποιον θές απλά χωρίς όνομα

pisoglendis είπε...

κριμα που τα σβησα και μ άρεσαν
τρελένομαι για τα σχόλια σου
όλα ειναι ενα και ένα
καταπληκτικά

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΛΕΨΑ ΜΠΑΡΙΣΤΑΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΗ ΚΕ ΜΕ ΦΟΝΑΞΕ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΟΥΖΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΓΑΜΑΜΕ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΑΦΤΟΥΣ.ΚΕ ΤΟΡΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟ ΔΕ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝΕ ΠΙΟΣ ΕΙΜΕ ΑΛΑ ΕΓΟ ΤΑ ΠΗΡΑ ΤΑ ΦΡΑΓΓΑ ΚΕ ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ.ΚΕ ΕΝΑ ΚΟΝΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΜΕ ΠΟΛΗ ΟΡΑΙΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝ ΕΣΚΙΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΟΤΗ Κ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΦΑΟΥΣΤΦΑΚΙΝΓΚ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ Κ ΤΟΝ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟ ΜΑΖΙ.ΑΦΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑ

pisoglendis είπε...

και ο αθλητής ψωλαράς?
οι άλλοι είχαν προσόντα?

pisoglendis είπε...

έχω πάθει σόκκκ Μπάμπη
εσυ μιλάμε έχεις γαμήσει διασημότητες
και χέρια και κάτουρα
τα πάντα
εισαι μεγάλο κεφάλαιο εσυ μωρό μου

pisoglendis είπε...

ειναι πολύ διάσημη η πούτσα σου ...
κατάλαβα για ποιούς λές..

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΠΟΥΣΤΗΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟ ΑΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΗ ΠΡΟΣΕΞΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΠΛΙ ΔΙΙΣΔΙΣΗ.ΑΛΑ ΝΕ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΕΙΧΕ,Ο ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ ΔΕΝ ΘΗΜΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΑΤΟΥΡΙΣΑ.ΕΣΕΝΑ ΣΑΡΕΣΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΒΡΟΧΗ Η ΜΟΝΟ Η ΒΑΝΙΛΙΑ;

pisoglendis είπε...

διπλή ψωλη σε ποιανού κώλο ?
καλά ποιός πήρε δυο 19 επι 6?

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΙΣΑ ΚΕ ΕΝΑΝ ΛΑΡΣΕΟ ΒΛΑΧΟ ΑΛΑ ΔΕ ΛΕΟ ΠΙΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΕ ΕΠΙΚΙΝΔΙΝΟΣ.ΑΛΑ ΕΙΝΕ 50 ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΟ Κ ΕΙΝΕ Κ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΡΑ.ΚΕ Η ΓΗΝΕΚΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΑΡΑ.ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ,ΠΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΗ ΕΠΙΘΕΤΟ.ΟΧΙ Ρ=ΕΧΗ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΛΕΟ ΝΑ ΠΟ

pisoglendis είπε...

απο σένα καύλα μου και χρησή βροχή και οτι θέλεις...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΟ ΠΗΡΕ ΚΕ ΑΜΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΙΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΝΕ.ΚΟΝΤΟΣ ΑΛΑ ΠΗΓΑΔΗ ΕΙΝΕ.ΚΕ ΦΑΟΥΣΤ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΚΕ ΕΧΟ ΑΜΑ ΔΗΣ ΚΑΤΙ ΧΕΡΙΑ ΣΑ ΚΟΥΠΙΑ

pisoglendis είπε...

αχχχ αυτά τα χέρια
αυτά τα δυνατά σου μπράτσα ...
πότε θα με πιάσουνε και μένα ?

pisoglendis είπε...

καλέ τόσο χοάνα ο κοντός ?
τόσο αχόρταγη?

καλέ έχεις πάρει πολύ διασημότητα εσυ...
είσαι μέσα στα γούστα τα καλά
με πολύ χρήμα ..

αντε ωραία θα έχω άντρα με προίκα

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΑ ΣΟΥΠΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ.ΜΟΝΟ ΕΝΑ.ΘΑ ΜΕ ΣΗΧΟΡΗΣΗΣ;

pisoglendis είπε...

για πες τι και θα δω ....

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΕΙΜΕ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΕΙΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ.ΑΛΑ ΕΠΗΔΗ ΔΕΝ ΦΕΝΟΜΕ ΔΕ ΤΟ ΠΑ.ΑΛΑ ΑΜΑ ΓΙΝΗΣ ΤΟ ΑΓΟΡΗ ΜΟΥ ΘΕΛΟ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΗΣ ΟΛΑ ΑΛΗΘΙΝΑ.ΟΧΙ ΨΕΜΑΤΑ.ΑΛΑ ΕΙΜΕ ΜΕΛΑΧΡΗΝΟΣ.ΟΧΙ ΞΑΝΘΟΣ

pisoglendis είπε...

Καλέ δεν έχω πρόβλημα
καταρχήν μ αρέσουν οι Αλβανοί
κάνουν πολύ καλό σεξ
είναι πολύ καλοί εραστές και γαμιάδες
και πολύ καλά παιδιά
όσους έχω γνωρίσει

και κατά δεύτερο τι με νοιάζει απο που είσαι
με νοιάζει που εισαι καλό παιδί
και σε γουστάρω
μου φτιάχνεις μιλάμε την μέρα

γιατί να μην το λές?
να το λες και να είσαι περήφανος
δηλαδή ειναι κακό να ειναι κανείς Αλβανός ?

τώρα με καύλωσες ακόμα πιο πολύ

pisoglendis είπε...

που ειναι το προφιλε στο ρομεο που έλεγες άντρα μου?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΕΙΝΕ ΚΑΚΟ ΑΛΑ ΑΜΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΣΕ ΤΕΤΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΜΑ ΗΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ.ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥΚΑΝΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΣΙΤΟΝΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ,ΚΑΘΟΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΑΝΙΧΤΑ ΚΕ ΒΛΕΠΟΘΝ ΤΙ ΠΡΗΚΑ ΕΧΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΗΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛΕ ΤΟΡΑ ΔΕ ΕΧΟ ΦΟΤΟ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΝΟ.ΑΒΡΙΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΘΑΒΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΔΙΣ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΤΟΡΑ ΕΙΜΕ ΜΗΚΟΝΟ.

pisoglendis είπε...

αυτό ειναι προκατάληψη βλακεία και μεγάλος ρατσισμός
ειναι δυνατό να μην πάρεις κάποιον γιατί ειναι Αλβανός ?
μια δουλειά ειναι απλα μια δουλειά
αυτός που ειναι καλός θα την κάνει καλά απο όπου και αν ειναι...


η προίκα ειναι δικια μου ...

pisoglendis είπε...

ναι μόνο εγω θα μπώ και θα το δώ
δεν θα αφήσουμε τις άλλες
δεν θα δημοσιεύσουμε το μήνυμα να το δουν ...
λυσσάρες όλες

όλες σε θέλουν και σπαρταράει το μουνί τους

pisoglendis είπε...

Μύκονο τι κάνεις ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΛΕΟ ΠΡΗΚΑ ΛΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΝΟ.ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΣΕ ΤΕΤΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑΓΑΜΑΣ ΤΑ ΦΕΝΤΙΚΑ ΠΡΟΤΑ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΕ;

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΛΕΒΟ ΣΕ ΚΑΛΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΚΕ ΚΑΝΟ ΒΙΖΙΤΕΣ.ΚΕ ΕΧΟ ΚΕ ΟΡΕΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ

pisoglendis είπε...

ε οχι δεν ειναι απαραίτητο ..
σε κάθε δουλειά δηλαδή όλα τα αφεντικά θέλουν γαμήσια?

pisoglendis είπε...

Μύκονο δουλεύεις??
Μπάρ και μπάρα ...
και γαμήσια
πολλά λεφτά ρε Μπάμπη μου
και καλή ζωή ...
αντε μπράβο ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΕ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΨΑΞΑ ΔΟΥΛΙΑ ΣΕ ΣΤΡΑΙΤ ΚΕ ΓΚΕΗ ΜΠΑΡ ΟΛΑ ΤΑΦΕΝΤΙΚΑ ΓΑΜΙΣΙΑ ΘΕΛΑΝΕ.ΝΟΡΜΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΕ;

pisoglendis είπε...

σε ποιά γκέι μαγαζιά βρε μωρό μου ?
όλα και όλα 4 ειναι .....
δεν ειναι παραπάνω
και πολλά είπα

καλά όλοι
σε όλα τα μαγαζία ?? παντού ?
εναν στρεήτ δεν εχει ?

pisoglendis είπε...

και τα ξέρω όλα τα μαγαζιά εδω...

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑ.ΟΛΗ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΕ ΜΟΥΝΙ.ΤΙ ΝΟΜΗΖΗΣ;ΑΛΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΑΛΟΣ ΧΟΝΤΡΟΣ ΟΛΗ ΠΟΥΤΣΟ ΘΕΛΟΥΝ.ΚΕ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΗΣ ΣΕ ΕΡΟΤΕΒΟΝΤΕ ΚΕ ΑΜΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΗΣ ΓΟΥΣΤΑ ΣΕ ΔΙΟΧΝΟΥΝ.ΠΑΝΤΟΣ ΕΣΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΕΙΔΕΣ.ΑΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΙΟΣ ΕΙΜΕ ΜΑΛΟΝ.ΤΙ ΜΑΛΟΝ,ΔΕ ΗΞΕΡΕΣ ΠΙΟΣ ΕΙΜΕ

pisoglendis είπε...

που έγινε αυτό ?
πως ήμουν ...
για πες..
για περιέγραψε μου ...


ε να μην σε ερωτευτούν αν εισαι ερωτεύσιμος?

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΣΤΡΕΤΟ ΗΤΑΝ ΠΕΡΗΣΗ ΕΙΧΕΣ ΦΕΡΗ ΤΟ ΦΡΙΠΡΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΗΣ ΚΕ ΕΓΟ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΝΟΣΤΗ ΠΟΥ ΠΕΖΗ ΟΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΕΣ ΚΕ ΕΧΗ ΕΝΑ ΓΚΟΜΕΝΟ ΙΘΟΠΗΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

pisoglendis είπε...

stretto?
τέτοια εποχή ?
τι εκανες εσύ εκει μωρό μου ?

δεν θυμάμαι καθόλου τέτοιο σκηνικό με άτομα του θεάτρου και τα σχετικά...

και έγινε κάτι?
κοιταχτήκαμε ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΑΛΑ ΤΟΡΑ ΤΟ ΘΙΜΗΘΗΚΑ.ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΚΕ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ.ΑΦΤΟ ΜΕ ΓΓΑΒΛΟΝΗ ΣΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΕΧΟ ΑΓΓΑΛΙΑ ΚΕ ΝΑ ΠΕΦΤΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΜΟ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΟΠΟΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑΖΑΜΕ ΑΠΟ ΤΣΙΡΚΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΟ.ΜΠΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΜΟ ΚΕ ΜΟΝΟ ΕΔΟΚΕΣ ΤΟ ΦΡΙΠΡΕΣ.

pisoglendis είπε...

ναι έτσι με την τσάντα μπαίνω και αφήνω τα περιοδικά

έκανα και το κεφάλι ?
τόσο πολύ σε καυλώνει?
τοτε θα βγαίνω φωτογραφίες να τις ανεβάζω να με βλέπεις
ναι θα ακουμπάω το κεφάλι μου επάνω σου ...


εγω δεν θυμάμαι το σκηνικό πάντως
εσυ έρχεσαι και θεσσαλονίκη δηλαδή
τι έκανες με το θιασο?

Ανώνυμος είπε...

ΣΠΟΥΔΑΖΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙΣ ΜΙΜΙ ΝΤΕΝΙΣΙ ΚΕ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΕΙΝΕ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΕ ΜΕ ΗΘΕΛΕ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ-ΠΟΛΗ ΓΝΟΣΤΗ ΕΙΝΕ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΣΤΗ ΕΠΙΔΑΒΡΟ ΑΛΑ ΕΓΟ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΒΓΑΛΟ ΦΡΓΓΑ ΚΕ ΝΑ ΜΑΘΟ ΚΑΛΑ ΕΛΗΝΙΚΑ.ΝΑ ΓΡΑΦΟ ΠΡΕΠΗ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΙΛΑΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗΣ ΟΤΙ ΔΕ ΞΕΡΟ ΑΝ ΓΡΑΦΟ ΟΜΟΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟ ΚΑΛΑ.ΣΕ ΗΔΑ ΚΕ ΑΛΟΥ ΟΜΟΣ

pisoglendis είπε...

ααα ενα ενα μας τα λες
εισαι ταλέντο ..
Καλά στην Ντενίση βρήκες να πάς?

κάνε εξάσκηση εδω
να μιλάμε να μαθαίνεις να γράφεις
να προσπαθείς να γράφεις σωστά τις λέξεις ...
εδω δεν ξέρουμε εμεις να γράφουμε θα ξέρεις εσυ?
δύσκολη γλώσσα

που αλλού με είδες??
ενα ενα μας τα λες..

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΕ ΚΑΛΗ Η ΜΙΜΙ ΟΧΙ ΚΑΛΗ ΙΘΟΠΟΙΟΣ ΑΛΑ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗ Η ΚΥΡΙΑ ΤΖΕΣΗ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΗ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕ ΕΙΝΕ ΚΑΛΗ ΙΘΟΠΟΙΟΣ.ΣΕ ΗΔΑ ΚΕ ΑΛΟΥ ΑΛΑ ΔΕ ΛΕΟ

pisoglendis είπε...

αααα ειναι τόσο καλές?
μπράβο

ελα βρε Μπαμπη πες που?

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΟΣΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΡΙΝ ΜΑΟ ΓΙΑ ΗΠΝΟ.ΚΕ ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΑΡΕΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΖ ΓΡΑΒΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ.ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΒΡΕΣ ΤΟ ΤΟΡΑ ΣΤΟ ΓΟΥΤΟΥΜΠ ΚΕ ΑΚΟΥ ΤΟ

pisoglendis είπε...

then tha mou peis pou me ksanaeides???

pisoglendis είπε...

efxaristo gia tin afierosi

http://youtu.be/5DG5u-5op5I

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΑΡΕΣΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΗΣΟ;ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΑΓΟΡΙΝΑ,ΤΡΟΟ ΝΟΥΤΕΛΑ ΚΕ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΠΟΣΟ ΓΛΗΚΟ ΘΑ ΕΙΝΕ ΤΟ ΠΡΟΤΟ ΜΑΣ ΦΙΛΗ.ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ

pisoglendis είπε...

ναι μου αρέσει ο Κραουνάκης ..΄.... σ ευχαριστώ πολύ
και η Νουτέλα ειναι η αγαπημένη μου ....

πολλα φιλιά παντου Μπάμπη μου

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=VUNsMs6ZkSA
ΑΦΤΗ ΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΘΕΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΗΣ.ΟΧΙ ΑΦΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΗ Η ΠΡΟΤΟΠΣΑΛΤΗ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΛΕΗ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΚΑ ΤΟ ΛΕΗ.

pisoglendis είπε...

ax ti evaisthitos pou eisai mpampi
kai ti glikos...
pragmatika poli oraia ektelesi...

bravo ....

Ανώνυμος είπε...

mwrh mallon aderfh einai o mpampis,ola ta gey stereotupa pia aradiase o kates.akou tou arsei h tzesh paputsi kai thewrei thn protopsalti klapsomouna.mari pia se kanei plaka?

pisoglendis είπε...

μην σε δει ο Μπάμπης να τα λες...
ειναι τσόλι
απλά ευαίσθητο ...
ειναι στρεητ 100%%%%%

Ανώνυμος είπε...

ax mwrh trelh,ma na eimaste oles idies?mh doume poutso me evesthisia,trexoume gia nufiko!!!

pisoglendis είπε...

exo nifiko etoimo ... apo tin tsiknopempti

Ανώνυμος είπε...

nai kale to ksexasa!!!alla na pareis alh anthodesmi,afth pou eixes htan ligo...

pisoglendis είπε...

tha paro zondanous krinous

Ανώνυμος είπε...

mh tous muriseis mono kai exoume kai alla!!!XAXAXAX

pisoglendis είπε...

tha me afisei kale o mpampis eggio
oxi o krinos

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ;

pisoglendis είπε...

εδω ειμαι Μπάμπη μου

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΟ ΑΓΟΡΙΝΑ ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΟΥΠΟ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ

pisoglendis είπε...

εδω ειμαι μωρό μου
τι κάνεις όλα καλά?
πως ήταν η μέρα σου?

pisoglendis είπε...

Μπάμπη?

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΓΗΣΕΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΗΠΑ ΟΤΙ ΔΕ ΕΙΣΕΔΩ.ΚΑΛΑ ΕΙΣΕ;ΠΟΣ ΠΑΗ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ;

pisoglendis είπε...

Άργησα μωρό μου γιατί είχε πάρα πολύ κοσμο το Φεστιβάλ ήταν πάρα πολύ ωραία και έφυγα απο εκει 3 00 η ώρα.
Πολύ ωραία αλλά κουραστικά
κατα τα άλλα φάγαμε ήπιαμε
πέρασε πολύς κόσμος ακούσαμε μουσικές
μπόμπα

εσυ πως πέρασες σήμερα ?

pisoglendis είπε...

ως την Κυριακή θα ανεβάσω και φωτογραφίες να δεις πως ήταν

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΠΕΡΑΣΑ.ΔΟΥΛΕΨΑ ΚΕ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΚΕ ΑΚΟΥΩ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΕΧΗ ΚΕ ΩΡΑΙΑ ΒΡΑΔΗΑ,ΦΥΣΑΗ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΩΡΕΑ.ΑΛΑ ΕΙΜΕ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΕ ΒΑΡΙΕΜΕ ΠΟΛΥ.ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΟ ΑΛΑ ΔΕ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΕ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟ Η ΙΔΙΟΙ

pisoglendis είπε...

αχ Μπάμπη τελικά πολύ ευαίσθητος μου βγήκες και ρομαντικός...
αν ήμουν εκεί θα κάναμε παρέα και θα μιλούσαμε ....

ε και το πολύ το έξω το βαριέσαι
σε καταλαβαίνω..

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΜΑΡΕΣΗ ΝΑ ΚΑΘΟΜΕ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟ ΤΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥΜΑΡΕΣΗ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟ ΕΞΩ ΑΜΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟ ΦΡΑΓΓΑ;ΤΖΑΜΠΑ ΝΑ ΞΕΝΗΧΤΑΟ;ΔΕ ΔΙΝΟ ΤΖΑΜΠΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΚΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟ ΓΩ.ΔΕ ΜΑΡΕΣΗ ΝΑ ΜΗ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ.ΧΟΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΕΙΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΕ ΕΓΩ ΘΕΛΟ ΠΡΙΝ ΤΑ 30 ΝΑ ΕΧΟ ΟΣΑ ΧΡΗΑΖΟΜΕ

pisoglendis είπε...

πολύ σημασία στο χρήμα όμως δίνεις μωρό μου και δεν κανει
τι να τα κάνεις τα λεφτά .. αν δεν εισαι ευτυχισμένος?
η ευτυχία μετράει η χαρά η αγάπη
να περνάμε καλά να έχουμε φίλους
και ανθρώπους να μας αγαπάνε...
ποτέ δεν κυνήγησα το χρήμα αλλά την περιπέτεια και πέρασα καλά και περνάω θαυμάσια...
μήπως να αρχίσεις να το σκέφτεσαι ?
μην σκέφτεσαι μόνο οτι όλα πρέπει να γίνονται για τα χρήματα ..
χτίσε κάτι άλλο
δηλαδή τίποτα άλλο δεν μετράει λες?

pisoglendis είπε...

γιατί τόση ανασφάλεια και τόσος φόβος?
φοβάσαι οτι χωρίς λεφτά δεν εισαι τίποτα και κανείς δε θα σε θέλει και θα σε αγαπάει?

εγω σε θέλω φτωχό σε γουστάρω πολυ
μου φτιάχνεις μιλάμε την μέρα

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΑΛΑ ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΧΟΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΕΙΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΟΝΟ.ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΕ ΦΡΑΓΓΑ ΕΙΣΕ ΚΑΛΟΣ .ΟΛΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΗ ΥΟΗ ΚΕ ΕΙΜΕ ΕΦΤΗΧΗΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΓΑΠΑΝΕ ΑΛΑ ΕΓΟ ΑΓΑΠΑΟ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΠΑ;ΝΤΟΥ ΡΟΤΑΝΕ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΧΗΣ ΠΟΥ ΜΕΝΗΣ ΠΟΥ ΝΤΗΝΕΣΕ.ΞΕΡΟΓΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΗΠΑΝ ΗΡΘΕ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ.ΑΛΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΓΙΑ 2 ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΦΥΓΕ Η ΜΑΓΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΕΓΟ ΕΝΑ ΞΕΡΟ.ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΛΗ Ο ΖΟΝΤΑΝΟΣ Ο ΑΝΤΘΡΟΠΟΣ.ΕΣΗ ΔΕ ΤΑ ΘΕΛΗΣ ΟΛΑ;ΕΡΟΤΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ;ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟ

pisoglendis είπε...

εγω Μπάμπη δεν ειμαι σε χώρους που όλα τα κοιτάνε με το χρήμα και με το ποιος εισαι.
Δεν θα κάτσω να με κρίνει ο άλλος αν ειμαι πούστης η τι κάνω στην ζωή μου.
Δεν θέλω να πω οτι ειναι εύκολο
ξέρω και γκέι που περνάνε δύσκολα
αλλά και Αλβανούς και Αφγανούς και κάνω παρέα με Αλβανούς και καταλαβαίνω το φόβο τους μην καταλάβουν οτι δεν ειναι Έλληνες
Αλλά κάποια στιγμή επιλέγεις τα άτομα που θέλεις δίπλα σου και αυτά ειναι που σε αποδέχονται και σ αγαπάνε γ αυτό που είσαι.
Δηλαδή γιατί ειναι κακό να εισαι Αλβανός ? Ειναι ποιό σπουδαίο να εισαι Αμερικάνος η Άγγλος ?

Ναι έχω ερωτευτεί φυσικά όπως όλος ο κόσμος
και έχω πονέσει και κλάψει και κάνει δεσμό και χωρίσει
όλα αυτά
φυσικά
και συνεχίζω να προσπαθώ να κάνω φίλους έρωτες και να ζω καλά αλλά γιατί όλα να ειναι γύρω απο τα φράγκα ?

pisoglendis είπε...

και επίσης δεν πρέπει να αποδείξεις σε κανέναν οτι αξίζεις και οτι εισαι ο καλύτερος και οτι είσαι άξιος
ο κάθε άνθρωπος έχει χαρίσματα
εχει καλά και άσχημα στοιχεία
και λάθη μπορείς να κάνεις
και μαλακίες μπορείς να κάνεις μην εισαι στην τσίτα να αποδείξεις οτι είσαι άξιος να πετύχεις
αν το κάνεις κάντο για σένα οχι για τους άλλους

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΕΧΗΣ ΦΡΑΓΓΑ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΗΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΗΣ ΟΛΑ ΟΠΟΣ ΤΑ ΘΕΣ ΧΟΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΝΙΑΖΗ ΤΗ ΘΑ ΞΗΜΕΟΣΗ.ΠΡΟΤΑ Η ΗΓΕΙΑ ΚΕ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΔΕ ΦΕΡΝΟΥΝ ΕΦΤΗΧΙΑ ΑΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.ΕΣΗ ΔΕ ΞΕΡΗΣ ΑΠΟ ΦΤΟΧΙΑ.ΔΕ ΕΙΝΕ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΑΛΑ ΕΙΝΕ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΕ ΦΤΟΧΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ.ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΣΠΙΤΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΟΣΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΓΙΑΤΗ ΕΓΟ ΞΕΡΟ ΝΑ ΖΟ ΟΠΟΣ ΘΕΛΟ.ΑΛΑ ΝΑ ΕΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΗΣΟ ΟΠΟΣ ΜΑΡΕΣΗ ΕΙΔΕΣ ΤΗ ΚΑΝΟ.ΠΟΥΛΑΟ ΚΕ ΤΟ ΚΕΡΜΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟ ΦΤΟΧΟΣ.ΕΙΜΑΙ ΣΑ ΓΗΜΝΟΣ ΑΜΑ ΔΕ ΕΧΟ ΛΕΦΤΑ.ΚΡΗΟΝΟ

pisoglendis είπε...

ποιος σου είπε οτι δεν ξέρω απο φτώχεια?
φυσικά έχω περάσει και πάρα πολυ δύσκολα και τώρα που μιλάμε τι νομίζεις οτι κάνω καμιά τρελή ζωη και έχω καμιά σπιταρόνα ?
ενα δωμάτιο έχω όλο κ όλο
και ζω πολύ κανονική ζωή
εγω μπορώ και χωρίς τα λεφτά
έχω καταλάβει οτι και πάλι περνάω καλά.
Θέλω να έχω τόσα όσα πρέπει για να περνάω καλά
να αγοράζω βιβλία ταινίες να πηγαίνω έξω κατα τα άλλα μια απλή ζωή
γιατί πρέπει να έχω σπιταρόνα αμάξι και ακριβά ρούχα ? και με τι τίμημα?

μήπως φοβάσαι οτι κανείς δεν θα σε θέλει επειδή εισαι Αλβανός η επειδή εισαι φτωχός ?
έχεις δοκιμάσει να δώσεις μόνο συναισθήματα ? και τίποτα άλλο?

εγω δεν ξέρω αν εχεις λεφτά πόσα έχει και τι σπίτι έχεις
ούτε πως εισαι
και παρ όλα αυτά σε πάω με τα χίλια
μου φτιάχνεις τόσο την διάθεση
και περνάω τόσο καλά
δεν θα με ένοιαζε αν εχεις λεφτα και σπίτια
τι να τα κάνω ?
αν ενας ειναι μαλάκας τι να τα κανεις τα λεφτά του?

pisoglendis είπε...

και καμιά φορά τα λεφτά ειναι καταραμένα και μερικούς τους έκαναν πολυ δυστυχισμένους ...
κοίτα να δώσεις βάση και σε άλλα πράγματα
έχεις σίγουρα σαν άνθρωπος πολλά περισσότερα απο τα λεφτά
βλέπω και στο φεστιβάλ ανθρώπους που δεν έχουν οχι λεφτά να φάνε δεν είχαν
και έχουν βρει και δουλειά και φίλους και ολοι τους αγαπανε και έχουν σπάνια χαρίσματα
δεν έπρεπε να αποδείξουν οτι ειναι ανώτεροι σε κάτι
και οτι ειναι καλοί Αλβανοι
η ράτσα τι ρόλο παίζει?

pisoglendis είπε...

το έχουμε καταντήσει msn
μήπως πρέπει να κάνουμε μσν μπάμπη και να μιλάμε ???

τρώω νουτέλα και σε σκέφτομαι ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 20 ΧΡΟΝΟ ΓΝΟΡΙΣΑ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΕ ΕΡΟΤΕΦΤΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΜΕ ΘΕΟΣ.ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ ΠΕΤΟΥΣΑ ΑΜΑ ΤΗ ΕΙΧΑ ΑΓΓΑΛΙΑ.ΑΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΧΟΡΙΣΑΝ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΗΠΑ ΕΓΟ ΘΑ ΕΧΟ ΠΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.ΑΛΑ ΔΕ ΘΕΛΟ ΑΛΟ ΓΗΝΕΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΕ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ.ΜΟΝΟ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥΤΣΟ.ΔΕ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΕΡΟΤΕΦΤΟ ΞΑΝΑ ΓΗΝΕΚΑ.ΠΙΣΤΕΒΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ;ΔΕ ΜΠΟΡΩ.ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΓΚΕΗ ΚΕ ΝΑ ΞΕΡΟ ΠΟΣ ΜΑΓΑΠΑΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΕ.ΔΕ ΞΕΡΟ ΑΝ ΕΙΜΕ ΓΚΕΗ,ΜΑΡΕΣΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟΠ ΑΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΓΟΣΕ ΓΙΑ ΓΥΝΕΚΕΣ.ΔΕ ΕΜΠΙΣΤΕΒΟΜΕ ΑΛΟ.ΚΕ ΜΕ4 ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΟ ΔΕ ΞΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΟ ΑΛΑ ΜΑΡΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΠΡΟΤΗ ΦΟΡΑ ΗΔΑ ΟΤΙ ΕΧΗΣ ΚΑΛΗ ΖΗΧΗ ΔΕ ΘΗΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΣΗ

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΤΡΩΟ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΚΕ ΣΟΚΟΦΡΕΤΑ ΚΕ ΠΙΝΩ ΑΙΣΤΙ

pisoglendis είπε...

γιατί σας χώρισαν τα λεφτά ?
Βρε Μπάμπη ακόμα και λεφτά να έχεις κάτι άλλο θα βρεθεί για να χωρίσεις
οι πλούσιοι δεν χωρίζουν
δεν χωρίζουν για λεφτά χωρίζουν για κάτι άλλο
τον μεγαλύτερο μου έρωτα μετά απο καιρό τον έκανα φίλο
πρέπει να μάθεις να καταλαβαίνεις τους άλλους
ολοι έχουμε αδυναμίες γινόμαστε κακοί και καλοί
εσυ δηλαδή δεν πλήγωσες καμιά κοπέλα
αυτά ειναι παιχνίδια του έρωτα
μας θελουν και δε θελουμε
θέλουμε και δεν μας θέλουν

το τι εισαι και το τι οχι δεν εχει σημασία
ειναι άλλη μια ταμπέλα
όπως λέμε έλληνας αλβανός
γκέι στρέητ
τοπ μπότομ
πάνω απο όλα και πρώτα απο όλα είμαστε άνθρωποι και μετά όλα τα άλλα
δεν χρειάζεται να εχεις καμία ταμπέλα

μαζί σου γουστάρω πάρα πολύ να μιλάω

και δεν πρέπει με την πρώτη απογοήτευση να το βάζουμε κάτω
και να μην εισαι σκληρός με τους ανθρώπους
αλλά ειδικά με σένα
μην φέρεσαι τόσο άσχημα στον εαυτό σου
να αγαπάς εσένα για την πάρτι σου
οπως και αν εισαι
και ασχημος να εισαι και χωρίς λεφτά και χοντρός και ψηλός και κοντός και γκέι και στρέητ
πρέπει να μάθουμε να αγαπάμε πρώτα εμάς και κάποτε ισως έρθει ι αγάπη

pisoglendis είπε...

εγω φουντούνια με νουτέλα

ειμαστε γουρούνια
αχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΦΙΛΟ ΤΟ ΕΡΟΤΑ ΣΟΥ;ΠΟΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ;ΜΑ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΟΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΘΡΟΠΟ ΠΟΣ ΜΠΟΡΗΣ ΝΑ ΝΙΟΣΗΣ ΑΛΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ;ΟΤΑ ΧΟΡΙΣΑ ΔΟΥΛΕΒΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΑΡΜΠΗ ΚΕ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΕ ΕΓΟ ΕΚΛΕΓΑ.ΑΠΟ ΔΟ ΚΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟ ΣΑ ΦΙΛΟ ΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ ΕΧΟ ΔΑΓΚΟΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΜΗΛΟ.ΑΠΟ ΔΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΜΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΧΟΡΙΖΟΥΝ.ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΙΣΕΣ,ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΗΣ ΦΙΛΟ.ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΗΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΗΣ ΘΑ ΚΕΓΕΣΕ.ΘΑ ΜΗΡΗΖΗΣ ΤΗ ΜΗΡΟΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕ ΘΑ ΣΕ ΚΕΝΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.

pisoglendis είπε...

εγω τον πρώην μου τον αγάπησα
και όταν μιλάμε για αγάπη μιλάμε για πραγματική αγάπη και δόσιμο
οπότε οταν κατάλαβα οτι κάπου αλλού θα ήταν ευτυχισμένος τον άφησα να φύγει
αυτό θα πει αγάπη
οτι θέλω να ειναι ευτυχισμένος
με τον καιρό έμαθα και να τον συγχωρώ και να μπορώ να τον βλέπω και να μην καίγομαι
και να είμαστε και φίλοι
εντάξει δεν γίναμε κολλητοί
αλλά μπορώ να τον δω να πούμε κάτι απο τα παλιά ξέρω οτι μ εκτιμάει και ξέρει οτι τον εκτιμώ
ειναι διαφορετικά αν η σχέση ειναι μεταξύ δυο αντρών δεν υπάρχει σύγκρουση φύλων
οταν ειναι άντρας γυναίκα μπαίνουν και άλλοι εγωισμοί
αλλά οταν καποιον τον αγαπάς δεν μπορείς να πάψεις να τον αγαπάς
τότε δεν τον αγάπησες ποτέ
αρα αν τον αγαπάς νοιάζεσαι θέλεις να μαθαίνεις γ αυτόν να βλέπεις πως ειναι

αν μπαίνει ο εγωισμός δεν αγάπησες και εισαι απλά ενας μαλάκας
πω πω το θυμάμαι αυτό το τραγούδι το έπαιζε στα γκέι μπαρ
ειχε σουξέ τότε η καιτούλα

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΔΕ ΗΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΟ Η ΟΤΙ ΘΕΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΤΗ ΒΛΕΠΟ ΘΕΛΟ ΝΑ ΜΠΟ ΜΕΣΑ ΤΗΣ.ΜΕ ΣΚΟΤΟΝΗ ΑΝ ΤΗ ΒΛΕΠΟ.ΚΕ ΞΕΡΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΕΙΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΜΙΑ ΛΛΑ ΕΧΟ ΚΑΘΑΡΗ ΨΗΧΗ ΚΕ ΚΑΡΔΙΑ.ΚΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ.ΟΤΑΝ ΤΗ ΧΟΡΙΣΑ ΕΚΑΝΑ ΕΡΟΤΑ ΞΑΝΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ.ΚΕ ΟΧΙ ΕΡΟΤΑ ΑΠΛΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΞΑΝΑ ΤΖΑΜΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.ΞΕΡΗΣ ΠΙΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΗΡΕΜΗΣΕ;ΜΙΑ ΑΔΕΡΦΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΗΛΙΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΜΟΡΦΟΣ,ΠΑΧΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΛΑ ΜΟΥ ΕΔΟΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΘ ΖΗΤΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΕ ΕΙΝΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΤΟΡΑ.ΟΥΤΕ ΣΕΞ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΦΤΑΝΕ.ΜΕ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΟΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΑΝΘΡΟΠΟ.ΚΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟ ΒΛΕΠΟ ΜΑΝΑ ΚΕ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΟΠΟ ΤΟΥ.

pisoglendis είπε...

την βλέπεις ακόμα αυτήν ?
και τελικά γιατί χωρίσατε ?

ότι έχεις αγνή ψυχή είναι προφανές από την πρώτη στιγμή και αφέλεια και αθωότητα μεγάλη
και πάρα πολλά άλλα έχεις
γ αυτό δεν χρειάζεται να λές πάντα για χρήματα και σέξ
η δύναμη μας ειμαστε εμείς και ο χαρακτήρας μας η ψυχή μας και οχι ο πούτσος το σέξ και τα λεφτά.
το μυαλό και η καρδιά ειναι η δύναμη και οχι τα φράγκα
και όπως και εσυ ο ίδιος είπες και οι φίλοι
τι θα ήταν η ζωή χωρίς φίλους?

αυτοί μένουν και μας στηρίζουν και μας αγαπούν ...

με συγκίνησες ...

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΣΕΝΑ ΜΙΛΑΟ ΟΠΟΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΘΡΟΠΟ,ΔΕ ΣΕ ΝΤΡΕΠΟΜΕ.ΝΕ ΕΙΜΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΕΙΜΕ ΠΟΝΗΡΟΣ.ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟΣ ΙΣΟΣ ΚΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΛΙΟΣ Η ΖΟΗ ΜΟΥ.ΑΛΑ Η ΖΟΗ ΕΙΝΑΙ 3 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ 4.ΚΕ ΘΕΛΟ ΝΑ ΤΗ ΖΗΣΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΑΤΑ.ΚΕ ΕΣΗ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΙΣΕΣ ΠΟΛΗ ΧΟΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΗΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΧΕΟ ΣΤΗ ΖΟΗ.ΙΣΟΣ ΟΛΟ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΡΑ ΝΑ ΒΓΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.ΞΕΡΟ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΒΟ.ΚΕ ΞΕΡΟ ΟΤΙ ΣΕ ΚΣΕΝΗΧΤΑΟ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ.ΑΜΑ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΚΑΙ ΚΗΤΑ ΝΑ ΜΟΝΗΡΕΦΤΗΣ

pisoglendis είπε...

καλά κάνεις και δεν ντρέπεσαι δεν υπάρχει λόγος
βέβαια αυτά που γράφουμε τα διαβάζουν και ολοι οσοι βλέπουν το μπλόγκ αλλά στ αρχίδια μας σωστά ?
μήπως να κάναμε μσν μπάμπη?
δεν εισαι πονηρός... σίγουρα δεν είσαι
γιατί σε συγκίνησα ?
τα λές πάντως πολύ ωραία και αυτό με τα 3 γράμματα και τα 4


οτι με μπερδεύεις ειναι αλήθεια μερικές φορές πολύ ...

δεν με πειράζει να ξενυχτάω
μ άρέσει πάρα πολύ αν ειναι να μιλάω μαζί σου
περνάω πάρα πάρα πολύ καλά όμως
τέλεια και φανταστικά

με εκπλήσσεις κάθε μέρα

θες να πάμε για ύπνο?

pisoglendis είπε...

πως να σε ονειρευτώ γλυκιέ μου μπάμπη που δεν σ έχω δει ποτέ ?
μπορώ μόνο να ερωτευτώ τη σκέψη την ιδέα το ιδανικό γύρω απο το όνομα Μπάμπης... κάτι θολό λευκό αθώο και παιδικό ...χωρίς πρόσωπο
μόνο μια γλυκιά εικόνα ...
σαν ένα ανοιξιάτικο απόγευμα

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΑΒΡΙΟ ΔΟΥΛΕΒΟ.ΕΣΥ;ΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΣΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΕ ΚΑΜΕΡΑ.ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΗΣ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΠΕΡΑΣΕ ΟΡΑΙΑ Η ΩΡΑ.ΑΛΑ ΑΝ ΜΕ ΓΝΟΡΙΣΗΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΦΤΕΙΣ.ΑΛΗΘΙΑ ΛΕΟ.ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΛΟΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΗ;Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΦΔΕΜΠΕΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕ ΖΗΛΕΒΟΥΝΕ.

pisoglendis είπε...

αχαχαχα μιλάμε εισαι απίθανος σ αγαπωωωωωωωω

αύριο έχω κάτι δουλειές το πρωί και να κλείσω μερικά θέματα με το περιοδικό και απο τισ 6 όλη μέρα μέχρι πολύ αργά στο Φεστιβάλ

να κάνουμε μσν να μιλάμε πιο συχνά ..
αμέσως το μυαλό σου στο πονηρό καυλιάριιιι


δεν με πειράζει καθόλου που διαβάζουν και άλλοι

και οι ελφ και η χοντρή ειναι φίλες μου καλέ ... άστες να μας διαβάζουν ...


τραγουδάκι για καληνύχτα δεν έχει σήμερα??
σήμερα μίλησα με τον Κραουνάκη που μου αφιέρωσες χτές.. απίστευτο?

pisoglendis είπε...

θέλω πολυ να σε γνωρίσω να με ξεμπερδέψεις ...

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΗΣ ΤΟΝ ΣΤΑΜ;ΕΙΝΕ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ ΚΕ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΝΕ ΕΧΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΜ.ΨΑΞΕ ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΟΥΜΠ. http://www.youtube.com/watch?v=T6PBQ_RIWsA. ΜΕ ΠΟΛΗ ΑΓΑΠΗ.ΚΕ ΤΟ ΣΤΑΜ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΟ ΑΠΟ ΒΡΟΜΟΔΟΥΛΙΕΣ ΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΕΙΡΑ ΣΠΕΙΡΑ..ΚΕ ΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΟΥ ΞΕΡΟ ΤΗ ΔΕΣΠΙΝΑ ΚΕ ΤΗ ΤΖΟ.ΠΕΣ ΟΥ ΑΜΑ ΣΑΡΕΣΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

pisoglendis είπε...

ναι τον ξέρω και θα συμφωνήσω οτι είναι πολύ καλό παιδί
κάτι για το Σπείρα Σπείρα τον ήθελα

το Αλληλούια??
κάνεις πλάκα ?
ειναι απο τα αγαπημένα μου...
σ ευχαρισώ πάρα πάρα πολύ

pisoglendis είπε...

θα κοιμηθείς ?

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ.ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΠΕΙΡΑ;ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΗΚΑ ΚΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΔΕ ΞΕΡΗΣ ΑΛΑ ΜΟΥ ΚΑΝΗΣ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟ.ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΚΕ ΗΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗΣ ΚΕ ΣΥΓΝΟΜΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΛΕΨΑ ΤΗΝ ΟΡΑ ΚΕ ΤΟΝ ΗΠΝΟ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΑ ΚΕ ΓΛΥΚΑ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΚΕ ΝΑ ΞΕΡΗΣ ΠΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΦΤΗ ΤΗ ΖΟΗ.ΑΛΒΑΝΙΚΙΑ ΠΑΡΙΜΙΑ ΕΙΝΕ ΚΕ ΕΙΝΕ ΑΛΗΘΗΝΗ.ΣΑΓΑΠΟ,ΔΕ ΞΕΡΟ ΠΟΣ,ΑΛΑ ΣΑΓΑΠΟ

pisoglendis είπε...

οχι καλέ τι να τραγουδήσω δεν έχω φωνή ....

και ενα τραγουδάκι απο μένα για να έχεις όμορφα και γλυκά όνειρα
http://www.youtube.com/watch?v=8oaKsl-ykHU&feature=related

να τα πούμε αύριο πάλι εδώ ...
και μετά το φεστιβάλ αλλά και το πρωί θα μπώ ... ΄θα σου αφήσω εδώ μήνυμα

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=VG4fQrtXYJE&feature=related

pisoglendis είπε...

πραγματικά είδες που καταλήξαμε απο μια πλάκα ?
να μιλάμε για ώρες
δεν με ξενυχτάς μ αρέσει πολύ πολύ

όνειρα γλυκά

πολύ ωραία υ παροιμία

χαίρομαι που σου κάνω καλό ειναι μεγάλη μου χαρά ...

pisoglendis είπε...

Τόσο πολύ σου αρέσει ο Σταμάτης ???

πολύ ωραία κομμάτια ..... αχχχ

pisoglendis είπε...

τι ευαίσθητος που είσαι.....

Ανώνυμος είπε...

ΕΦΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

pisoglendis είπε...

καλά πήρε και αυτός την Στανίση και την έκανε απο σκυλού πολύ μεγάλη ....

pisoglendis είπε...

τα λέμε αύριο μωρό μου.....
πάω να σε ονειρευτώ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΠΟΛΥ ΜΑΡΕΣΕΙ.ΜΕ ΤΕΤΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ.ΑΝ ΜΑΘΩ ΚΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΕ.ΣΤΗ ΑΡΧΗ ΑΚΟΥΓΑ ΒΙΣΗ ΚΑΙ ΒΑΝΔΗ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΘΟ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΜΑΘΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣ ΚΕ ΜΟΥΣΙΚΙ,ΠΕΖΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΧΟΡΔΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΕ ΠΙΑΝΟ.

pisoglendis είπε...

με την Βανδή τι να μάθεις ? το γειά ?
αχαχαχ
ξέρω πολλούς που έμαθαν ελληνικά απο τραγούδια
και ενας φίλος μου Σέρβος απο video clip έμαθε να μιλάει

θα μάθεις και να γράφεις ...
παίζεις μουσική ?
μεγάλο ταλέντο ο Μπάμπης...

θα σε αγαπήσει η χοντρή που ακούει όπερες...

pisoglendis είπε...

αχ Μπάμπη

pisoglendis είπε...

Καλησπέρα Μπάμπη μου

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΓΟΡΙΝΑ,ΕΝΤΑΞΕΙ;

pisoglendis είπε...

τι μου κάνεις αγόρι ?
εδώ εισαι?

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΗΡΘΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ.ΠΙΓΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΤΟ ΠΡΩΤΑ

pisoglendis είπε...

και εγώ μόλις γύρισα απο το Αντιρατσιστικό .
Έκανε φοβερό αέρα σήμερα
έριξε τα μισά περίπτερα κάτω σου μιλάω για πολύ κρύο
έμπαινε άμμος στα μάτια μας.
Είχαν και πορεία οι Χρυσαυγίτες συγκρούστηκαν με τος Αναρχικούς
έγινε κόλαση το απόγευμα.
Αύριο η τελευταία μέρα
θα ανεβάσω και φωτογραφίες σε λίγο και θα δεις
πώς πήγε η δουλειά ?
πως πέρασες στο πότο ?

Ανώνυμος είπε...

καλα ηταν,στο σπιτι απο ενα φιλο μου πιγα,και ειπιαμε μαργαριτες.εσενα πιο ποτο σαρεσει πολη;

pisoglendis είπε...

δεν είμαι και τόσο του αλκοόλ αλλά όταν πίνω προτιμώ τα λευκά ...
βότκα , τζίν

μην πεις τίποτα πονηρό ...

Ανώνυμος είπε...

τι πονιρο να πω;αν ελεγεσοτι σου αρεσουν τα μπελισ και τα κρεμοδη ποτα τοτε θα ελεγα χαχαχαχαχα

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
καλά δεν παίζεσαι όμως
σ αγαπώ ...
αχαχαχ
μου έχεις φτιάξει τη μέρα για άλλη μια φορά ...
εεε μ αρέσουν και τα κρεμοδη και γλυκά ποτά ...

Ανώνυμος είπε...

εχουν πολες βιταμινες αλα χαλανε τα δοντια..τα γληκα και τα κρεμοδη.κε δε ειναι παντα γληκα.ειναι;

pisoglendis είπε...

αν μιλάς για τα κρεμόδη έχουν ζάχαρη και χαλάνε τα δόντια ..
αν λέμε για το σπέρμα
έχει πρωτεΐνες
δεν παχαίνει και δεν ειναι πάντα καλό
παίζει μεγάλο ρόλο το τι έχεις φάει
και γενικά τι διατροφή κάνεις
αν τρως πολλά κρέατα η φρούτα

ασε σήμερα έφαγα σαν βόδι ...

και θέλω και νουτέλα..
εσυ δεν θα φάς?

Ανώνυμος είπε...

εφαγα στο μαγαζη αλα τωρα θα ξαναφαο λιγο πιτα με σπανακη κετηρι.τη πηρα απο το φιλο μου που τη εφερε η μαμα του.κε η δικια μου μανα εκανε ορεεσ πιτες.σαρεσουν η πιτες;

pisoglendis είπε...

η οικογένεια σου που ειναι αλήθεια?

φάε Μπάμπη μου να γκαρνταμόσεις
μ αρέσουν και οι πίτες και οι πίπες...
χιχιχιχι

Ανώνυμος είπε...

η μαμα μου εινε στη αλβανια μπαμπα δε εχο

Ανώνυμος είπε...

αργης να απαντησης ομος αγορινα

pisoglendis είπε...

κόλλησε για μια στιγμή ο υπολογιστής
και εγώ δεν έχω μπαμπά
η μαμά με τον αδελφό μου μένει
τον έχασες μικρός ?

Ανώνυμος είπε...

πριν γενιθο πεθανε

pisoglendis είπε...

αααα δεν τον γνώρισες ποτέ σου ?
αδέλφια έχεις?

Ανώνυμος είπε...

2 αδρεφες

pisoglendis είπε...

μια χαρά έχεις λοιπόν δυο κορίτσια να σε αγαπάνε
εχεις και την μαμά σου ...
έχεις και εμένα ...
Ε δεν πρέπει να έχεις παράπονο...


έβαλα και φωτογραφίες απο το φεστιβάλ
πες μου αν σ αρέσουν

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
ναι έχεις δίκιο τελικά ...
γέρνω σε όλες τις φωτογραφίες ....
τόσο πολύ σ αρέσει?

pisoglendis είπε...

σ έχασα ...
τρώς?

Ανώνυμος είπε...

εγραφα στη αλη σελιδα που εινε η φοτογραφια σου αλα τορα καταλαβα.νε τροο τη πιτα κε πινω γαλα κακαο

pisoglendis είπε...

και εγώ έγραψα και στις δύο γιατί μπερδεύτηκα
τελικά είμαστε παντού Μπάμπη μου ...
αχ Μπάμπη...

πίτα και κακάο?
τέτοια ώρα ?
πρόσεχε την σιλουέτα μωρό μου ..
και εγώ τρώω νουτέλα με ντομάτα...
εντελώς οτι να ναι ... καμία σχέση το ένα με το άλλο

Ανώνυμος είπε...

νουτελα κε ντοματα;στη αλβανια κανουμε μαρμελαδα ντοματα

pisoglendis είπε...

σάλτσα η μαρμελάδα?
καλά μαρμελάδα πώς ?
και τρώγετε με ψωμί ?
ειναι γλυκιά ?

Ανώνυμος είπε...

νε μαρμελαδα γληκια.στη σαντορινι αμα πας εχη γλικο ντοματακι.νοστιμο εινε.

pisoglendis είπε...

ναι υπάρχει και το ντοματάκι γλυκό ...
καλά δεν πάμε καλά έ?
την μια μέρα μιλάμε για διάσημους
την άλλη για σέξ και γαμήσια
την άλλη για δεσμούς και πόνο
και σήμερα για φαγητό γλυκά και μαρμελάδες??
πολύ γουστάρω
μ αρέσει πολυ η παρέα σου

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΘΕΣ ΛΕΜΕ ΑΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.ΕΓΟ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΤΟΣ ΝΟΥΤΕΛΑ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ.

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
σ αγαπώ πολύ ...
για πες τι θέλεις εσυ να πούμε?
τι τραβάει η ψυχή σου?

Ανώνυμος είπε...

ΝΗΣΤΑΖΟ ΑΛΑ ΚΕΜΕΝΑ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.ΔΕ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΒΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΓΡΑΑΦΟ ΚΑΛΑ ΚΕ ΕΙΣΑ ΠΟΛΗ ΓΛΗΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΕΙΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ.ΕΙΣΕ ΕΡΟΤΕΒΜΕΝΟΣ;

pisoglendis είπε...

όποτε νυστάξεις και θέλεις μου λες και πάμε για ύπνο και μιλάμε και αύριο δεν έχω πρόβλημα
γιατί να σε κοροϊδεύω βρε?
μ αρέσει πολύ όπως τα λες
δεν με νοιάζει πως γράφεις
δεν ξέρω αν ειναι καλός άνθρωπος και δεν με αφορά
δεν πιστεύω οτι πρέπει να αποδεικνύουμε οτι είμαστε καλοί....

ερωτευμένος είμαι με την ιδέα οτι μπορεί να έρθει ο έρωτας..
εσύ ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΞΕΡΟ.ΜΕ ΓΗΝΕΚΑ ΟΧΙ ΔΕ ΕΙΜΕ.ΑΛΑ ΑΝ ΕΡΟΤΕΦΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΙ ΚΑΝΟ ΜΕΤΑ;

pisoglendis είπε...

τι εννοείς τι θα κάνεις μετά?
θα είσαι απλά ερωτευμένος
υπάρχει διαφορά μεταξύ του έρωτα γυναίκας και άντρα?
ο έρωτας ειναι έρωτας ειναι ένας
αν ερωτευτείς εύχομαι να ζήσεις έντονα δυνατά και όμορφα συναισθήματα....

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΗ ΜΠΟΡΗΣ ΝΑ ΕΡΟΤΕΦΤΗΣ ΓΗΝΕΚΑ;ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ ΑΛΑ ΝΑ ΕΡΟΤΕΦΤΗΣ

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 224   Νεότερο› Νεότερο»

Share It