9/6/11

Η φωτογραφία της ημέρας

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΚΣΕΧΑΣΕΣ ΜΟΡΑΚΙ ΜΟΥ;ΔΕΜΕ ΔΙΝΕΙΣ ΑΛΟ ΣΙΜΑΣΙΑ;ΤΙ ΕΚΑΝΑ;
ΕΓΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟΣΑ ΟΝΙΡΑ,ΤΟΣΑ ΟΝΙΡΑ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΓΙΑ ΤΑ 19χ6 ΜΟΥ ΠΟΥ ΙΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΔΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΣΕΧΑΣΕΣ.ΑΦΤΗ Η ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ ΦΤΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟ/ΕΡΧΟΜΕ ΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΕ ΔΟ.ΜΟΥΛΙΠΕΙΣ ΠΟΛΥ

pisoglendis είπε...

μωρό μου φυσικά και δεν σε ξέχασα
ειχα πολλές δουλειές τρεχάματα ...
συνέχισε να κάνεις όνειρα για μας...

τα 19 χ 6 ειναι δικά μου ...

pisoglendis είπε...

η ελφδεμπεί καλε τι έκανε?
ειναι τόσο καλή κοπέλα...


και εμένα μου έλειψες

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟΣΙΡΘΕΣ.ΕΓΟ ΕΔΟ,ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟ.Η ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΚΑΛΙ ΑΧΟΝΕΦΤΗ ΕΙΝΕ.ΠΣΕΦΤΟΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΑ

pisoglendis είπε...

αχ μωρο μου με φτιάχνει η ιδέα οτι με περιμένεις ....

καλε ειναι καλή η ελφ
φίλη μας...


τι κανεις αγόρι μου γλυκο?

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΔΟ ΕΙΜΕ ΚΑΙ ΕΣΙ ΠΟΥ ΕΙΣΕ;

pisoglendis είπε...

edo eimai kavliari mou edo..
pos perases ti mera sou?

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΛΕΒΑ ΚΕ ΕΙΜΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΗ,ΑΛΑ ΑΞΙΖΕ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΛΑ ΦΡΑΓΓΑ

pisoglendis είπε...

που δούλευες μωρό μου?

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΟΥΣΑ

pisoglendis είπε...

toso poli?

Ανώνυμος είπε...

Ε ΗΤΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΟ ΟΧΙ,ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ

pisoglendis είπε...

και τώρα θέλεις μασαζάκι ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΑΝΑ ΠΙΓΑ ΣΕ ΣΠΑ ΑΛΑ ΕΙΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΟΥΡΑΖΜΕΝΟΣ ΠΟΛΗ.Ο ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΔΕΝ ΚΟΝΙΕΤΕ

pisoglendis είπε...

τα φτυσε ο Μπαμπίνος?

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ,ΜΕΣΑ ΣΤΙ ΖΑΟΥΝΑ ΚΟΙΜΟΤΑΝΕ.ΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΑ,ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΕ;ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΩΡΕΑ

pisoglendis είπε...

ναι καλό ειναι
οτι κάνεις για τον πούτσο σου καλό ειναι δεν ειναι άσχημο...

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΑ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟ ΧΟΤΕΛ ΚΑΙ ΠΟΛΗ ΑΚΡΙΒΟ.ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΑΓΙΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΟΛΗ ΣΟΥΠΕΡ ΗΤΑΝΕ ΑΛΑ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΛΑ ΕΙΝΑΙ

pisoglendis είπε...

γιατι εσυ πλήρωσες??
Ο Μπάμπης ποτέ δεν πληρώνει ...

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΠΛΗΡΟΘΙΚΑ ΑΛΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΑΝ ΠΗΓΕΝΕ ΣΕ ΑΛΟ ΧΟΤΕΛ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΟΜΟΝΙΑ

pisoglendis είπε...

ο Μπάμπης ομως δεν ειναι για Ομόνοια ... ειναι για σπά και τζακούζια ...
αυτά δε μου λεγες?

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΑΛΑ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ;

pisoglendis είπε...

δεν έχουν όλοι το ίδιο μέτρο ..
για σένα ήταν πολλά για κάποιον που έχει πολλά λεφτά ήταν λίγα..
ειναι άλλο το μέτρο συγκρισής

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget