1/6/11

Outview festival



Παρασκευή 3 Ιουνίου από τις 19.20 Ιουνίου 2011 στο Ινστιτούτο Θερβάντες,

στις 19.20 αίθουσα 1
AdvocateforFagdom
Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο μεγάλο ανατρεπτικό queer-coreσκηνοθέτη
BruceLaBruce

ακολουθεί η «σκληρή»
ταινία

ΛΕΥΚΟΣ ΠΟΡΝΟΣ
(2011, 79΄ στις 21.30 αίθουσα 1)
(HustlerWhite)
Σκηνοθεσία Rick Castro & Bruce La Bruce

Ένας queerφόρος τιμής στο κλασικό Χολιγουντιανό σινεμά το HustlerWhiteμεταφέρει την δράση από τα στούντιο των παλιών ταινιών στους δρόμους της σύγχρονης αντρικής πορνείας και της πορνοβιομηχανία.
Να σημειωθεί ότι στην ταινία πρωταγωνιστή ο TonyWard, φίλος της Madonnaκαι πρωταγωνιστής στο videoclipτου Erotica!
Επίσης η ταινία έχει σκληρές σκηνές!!!!!

Την ταινια Hustler White προλογίζει η αφεντιά μου

134 σχόλια:

mahler76 είπε...

Επίσης η ταινία έχει σκληρές σκηνές!!!!!


ara den einai gia kati gnwstes kouniotrabales aderfoules tis politikis orthotitas hahaahah

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΝΟ ΓΙΑ ΠΟΥΣΤΟΤΕΝΙΕΣ ΕΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΦΤΕΛΙΣΕΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΘ,ΠΑΛΙΟΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

Μάθε να βρίζεις σωστά.

1. Μάθε ορθογραφία.

2. Μάθε συντακτικό.

3. Ξεκίνα το σχολείο. Ποτέ δεν είναι αργά.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙΣΥ ΓΙΝΕ ΑΝΤΡΑΣ ΠΑΛΙΟΣΠΕΡΜΑΤΟΖΗΤΙΑΝΑ .ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΡΑΣ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΔΕΡΦΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΙ.Α ΡΕ ΧΟΘΝΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΕΠΗ,ΠΙΣΑ Κ Π-ΟΥΠΟΥΛΟ

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

Αυτό που με εντυπωσιάζει είναι πώς έκανες log-in για να γράψεις.

ΟΥ-ΓΚΑ-ΓΚΑ-ΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΔΕΛΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΤΙΣ ΤΡΑΒΕΛΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΕΝΕ ΑΝΑΠΙΡΟ Κ ΑΣΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡς ΝΑ ΚΑΝΟ ΙΝ Κ ΑΟΥΤ.Κ ΜΕΤΑ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΙΣΟΘΝ ΣΤΑ ΣΚΟΤΙΝΑ.ΜΟΡΕ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΓΚΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΝΑ ΣΕ ΔΙΟΞΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΙΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙΣ ΜΕΤΑ

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

Νά'σαι καλά, με έκανες και γέλασα.

Ανώνυμος είπε...

ME TA XALIAS GELAS POUSTARA?MATHENIS STA PAIDIA MAS GRAMMMATA ESI?

pisoglendis είπε...

ανώνυμε
ποιό χωριό μου καλέ?

pisoglendis είπε...

elf δεν υπάρχεις σ αγαπώ
αχαχαχαχ

pisoglendis είπε...

ανώνυμε
εμ εισαι και αγράμματη και δεν εισαι και άντρας .....

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΝΑ ΣΝΤΟΝ ΑΚΟΘΜΠΙΣΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΜΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΓΙΝΕΚΟΤΕ ΠΟΥΣΤΙ ΠΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΣ ΤΟ ΧΟΡΙΩ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΛΙΑ ΣΟΥ ΣΙΚΙΑ ΝΤΙΓΓΙΝΤΑΝΚΑ

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pisoglendis είπε...

δεν πάω με μικροτσουτσουνους ουτε με κομπλεξικούς
και ειδικά με άνανδρους , υποκριτές
που δεν έχουν ήθος και δεν τολμούν κάν να υπογράφουν με όνοματεπώνυμο
εκει φαίνονται τα αρχίδια.
( θα βρεις τι σημαίνουν οι λέξεις στο λεξικό)
επίσης μάλλον ζηλεύεις που μερικοί ειναι διάσημοι και εσυ ενα τίποτα...

και τέλος ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΩΡΙΟ

pisoglendis είπε...

elf
μάλλον ειναι κανένας παλιός μου συμμαθητής που δεν του έκατσα...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΔΙΑΣΙΜΟΣ;ΣΑΝ ΤΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ;ΔΙΑΣΙΜΟΣ ΠΟΥΣΤΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΕΝ ΠΟΥΣΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑΜΕ

pisoglendis είπε...

μα δεν μπορείς ούτε σαν πούστης να γίνεις διάσημος....
Βουγιουκλάκη?? δεν υπάρχει
δεν το ζώ
αχαχαχαχαχαχα

Δεν έχεις καταλάβει καταρχήν τίποτα
ούτε για ποιο πράγμα μιλάμε δεν ξέρεις

και συνεχίζεις να μην έχεις αρχίδια ....και να αποφεύγεις αυτά που δεν σε συμφέρουν ...
μήπως εισαι διάσημος ΜΑΛΑΚΑΣ
και φοβάσαι ?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΓς ΚΑΝΕΝΑΝΕ.ΚΑΙ ΕΙΜΕ ΑΠΛΟΣ ΑΝΤΗΡΟΠΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙΘ ΜΕΓΑΛΗ ΨΩΛΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥΝΑΚΙΑΣ ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΗ ΞΕΠΑΤΟΜΕΝΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΒΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΚΙΚΡΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΩ.ΕΛΑ ΝΑ ΣΤΙΝ ΦΟΡΕΣς ΝΑ ΘΕΣ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΡΑΓΨΜΟ ΜΕΤΑ ΝΑ ΘΕΣ

pisoglendis είπε...

δεν έχεις καν τα αρχίδια να μας πεις ποιος είσαι ... αρα που να έρθω?
που να ψάχνω?

τελικά καταλήγουμε οτι εισαι ο αντρακλας που θες να μας γαμήσεις ?

στα πα elf χαχαχαχαχαχαχα

αχχ απωθημένα

να βρεθούμε βρε να της μετρήσουμε

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΡΘΩ ΕΚΙ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΣΤΟΕΡΓΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΤΟΝΑ ΝΑ ΣΝΤΗ ΔΙΞΩ;

pisoglendis είπε...

ποια Μαντόνα ??
αχαχαχαχαχα

η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας ...
πρέπει να έρθεις Αθήνα
(πάρε ενα χάρτη να δεις που ειναι. Σε μια χώρα που λέγεται Ελλάδα )

Αλλά προτιμώ να μην το κάνεις... δεν μπορώ να βλέπω μίζερους κακούς ανθρώπους με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους με μικρή ψωλή
και χωρίς ονοματεπώνυμο ... και αρχίδια
ανώνυμα κάνω και εγω τον σκατόμαγκα

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΝ ΕΧΩ

pisoglendis είπε...

καλα για σένα μεγάλο μπορεί να ειναι και τα 10 cm
ασε να κρίνουν οι άλλοι
(τωρα θα μου πεις τι ειναι cm)

ακόμα ανώνυμος είσαι ε?
θλιβερό


γαμησέτα


τι γράφω....θεέ μου

Ανώνυμος είπε...

ΣΜ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΓς ΤΗΝ ΕΧς 19 ΤΕΤΙΑ

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

Τι σημαίνει 'αντήροπος άντρας'; Σοβαρά τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@pisoglendis

Ο μαλεράκος λείπει, θα έπεφτε χοντρό γέλιο.

pisoglendis είπε...

19cm?
e kali einai....
bravo na tin xairese...

pisoglendis είπε...

elf theloyme ton mahler tora
e tha to miristei pou tha paei
enimerose ton se parakalo....
tha ta dei kai tha ginei xamos...


ase poy tha to avelo sto telos to kate
na me to thimitheis
arxisame me ta cm... na do poy tha kataliksoyme...

Ανώνυμος είπε...

κΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΨΗΛΟΣ ΜΕ ΔΩΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΟΧΙ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΘΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΙΧΕΣ ΟΧΙ ΨΕΠΟΥΠΟΥΛΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥΣΤΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΔΕΡΝΩ

pisoglendis είπε...

αχ θέλω πολύ να σε δω να σε θαυμάσω
σε φωτογραφίες και το πούτσο σου

μιας και φοβάσαι να μας τα δείξεις απο κοντά να τα δούμε σε φωτογραφία...
7
άντα είχα απορία πως είναι ένας πραγματικός άντρας
με μπράτσα απο δουλειά
και τρίχες
και βρέθηκες εσυ?
τι τύχη !!!

pisoglendis είπε...

η μεγαλύτερη δε απορία μου ειναι που βρήκες τον elf και μένα
τι σκατά έψαχνες και έπεσες πάνω στα blog μας?
εδω εμεις γράφουμε για γυμναστήρια και αποτριχώσεις δεν ειναι αυτά για σένα τον άντρακλα
εσυ πρέπει να διαβάζεις τροκτικό

Ανώνυμος είπε...

αμαΣΕ ΚΟΥΤΟΥΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΙΣ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΜΗΝΑ;ΜΑΝΑΒΗ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΛΑΝ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ

Ανώνυμος είπε...

αμαΣΕ ΚΟΥΤΟΥΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΙΣ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΜΗΝΑ;ΜΑΝΑΒΗ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΝΟΥΝ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΛΑΝ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ

pisoglendis είπε...

μπορεί να μην γαμάς καλά
και μπορεί να την έχεις 17 cm και να λες ψέματα
μπορεί να είσαι και άσχημος

εγώ πάω μόνο με άντρες αρσενικά
με σωματάρες άγριους
και καλούς γαμιάδες και εγώ ντυμένη γυναίκα με ξανθό μαλλί

αν εισαι τόσο άντρας θα σε κάνω ΑΝΤΡΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
γιατί όλα τα άλλα είναι αγόρια

και θα σε βάλουμε διπλή σελίδα να γίνετε αφίσα

στείλε φωτο και στοιχεία και πάμε για φωτογράφιση

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΥΟ ΜΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΜΕ ΚΑΝΙΣ ΑΝΤ ΘΑ ΜΕ ΔΟΥΝΕ ΣΤΟ ΧΟΡΙΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΝΕ ΤΡΙΠΙΟ

Ανώνυμος είπε...

19 ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΙ.ΣΟΜΑ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΛΑΜΑ.ΑΛΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΕ ΞΑΝΘΑ ΠΕΡΟΥΚΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΣ ΕΙΣΕ ΣΕ ΘΕΛΩ.ΑΜΑ ΘΕΛΩ ΞΑΝΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΚΟΠΕΛΑ

pisoglendis είπε...

ναι εχεις δίκιο
μιας και ολοι μας οι φίλοι στο facebook
και οι 3.000 ειναι ολοι αδελφές και δεν έχουμε χωριάτες
κρίμα και ήθελα να δω τα στιβαρά σου μπράτσα.....
στείλε μας υλικό χωρίς add
δεν κρατιέμαι

the elf at bay είπε...

@pisoglendis

Τα καλιαρντά τα σπάνε!

Δικιά μας είναι τελικά.

@Ανώνυμος

να αβέλεις πιασμαντό σε σερμελιά και μουτζό να γίνεται!

pisoglendis είπε...

19 ακατέβατα και χοντρή ... θα πονέσω γαμώτο ....
αλλά ευτυχώς κάνω πολύ καλές πίπες

για την καρδιά σου δεν ξέρω όλο για πούτσες και σώμα μας μιλάς και οχι για καρδιές
με περούκα η χωρίς ... ενα κουκλάκι ειμαι !!!

pisoglendis είπε...

elf νάκα μπέν το κατέ ειναι δικό μου και θα το αβέλω εγώ !!!!!


αχχχ ζηλεύετε την επιτυχία και την ευτυχία μου

ανώνυμε οτι και να λένε μην τους ακούς ... εγώ σε πάω με χίλια

pisoglendis είπε...

αχ και σε λίγο έχω διανομή του νέου τεύχους με τον Άντρακλα το Χαρη το ναυτάκι μας στο εξώφυλλο
και θα σας αφήσω...
αλλά θα σας βρω ελπίζω το βράδυ πάλι

Ανώνυμος είπε...

με ΕΙΠΕ ΠΟΥΣΤΗ Η ΕΛΦΔΕΝΤΕΙ;

pisoglendis είπε...

οχι καμία σχέση δεν σε είπε πούστη
πως σου ρθε αυτό ??

μην ταράζεσαι καύλα μου εσύ...
μην μου θυμώνεις ...

pisoglendis είπε...

ΕΛΦΔΕΝΤΕΙ;

πολύ καλό όνομα για τράνς πάντως κάνει καριέρα αυτό

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πες κι άλλα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΝΑΒΗΣ ΑΜΑ ΜΕ ΛΕΣ ΓΚΑΥΛΑ ΣΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΡΕΛΕΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΝΑΒΗΣ ΑΜΑ ΜΕ ΛΕΣ ΓΚΑΥΛΑ ΣΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΡΕΛΕΝΙΣ

pisoglendis είπε...

Γκαύλα μου εσυ
αντρακλά μου
τρέλα μου
καυλιάρικο μου
θέλω να σου σβήσω όλη τη καύλα... και την ορμή που έχεις μέσα σου

Ανώνυμος είπε...

Α,ΤΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΦΔΕΝΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ,ΜΕ ΜΠΟΥ ΕΓΚΛΕΖΙΚΟ

pisoglendis είπε...

καυλίαρη άντρα πρέπει να φύγω...

υγρός και με πολλές καύλες...

ΑΥΤΟ ήταν ΜΕ ΑΝΑΨΕΣ
τα λέμε το βράδυ..
ως τότε θα κάνω πρόστυχες και βρώμικες σκέψεις ...
για να ανάβω!!

pisoglendis είπε...

και κανε με αντ να μιλάμε ...
σιγά ποιός θα τολμήσει να πει κάτι για σένα ...
θέλω να κάνουμε τσατ το βράδυ ...
σε φιλώ προς το παρών
παντου !!!
που λέει και το pride

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΚΑΒΛΙΑΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΤΕΨΩ.ΟΧΙ ΑΛΟΝΕ,ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΓΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΚΙ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΙΝΤΕ-;;;;;;

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

χαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

the elf at bay είπε...

'Α,ΤΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΦΔΕΝΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ,ΜΕ ΜΠΟΥ ΕΓΚΛΕΖΙΚΟ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!'

Ανώνυμος είπε...

'ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΙΝΤΕ-;;;;;;'

MENOYME ELLADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ανώνυμος είπε...

SAS ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΡΙΟΛΙΤΣΕΣ ,Ε;;;;ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΙΣ.

pisoglendis είπε...

επέστρεψα μανάρι μου
εδώ εισαι εσυ?

pisoglendis είπε...

το pride λοιπόν
pride = υπερηφάνεια

το athens pride δηλαδή φεστιβάλ υπερηφάνειας να το πω στην γλώσσα σου να το καταλάβεις είναι η παρέλαση που κάνουνε οι πούστηδες κάθε χρόνο για να δηλώσουν οτι είναι περήφανοι οτι είναι εδώ ότι θέλουν να διαδηλώσουν για τα δικαιώματά τους και να τα διεκδικήσουν και συμμετέχουν όσοι είναι ενάντια στο ΡΑΤΣΙΣΜΟ.
Φέτος το σύνθημά τους είναι φίλα με παντού ... όπως είπα και εγώ για σένα
προφέρετε Πράηντ και οχι Πρίντε
και γίνετε στην Αθήνα
γ αυτό το λόγο άλλωστε και εγω αύριο θα ειμαι Αθήνα ....
γιατί Παρασκευή μιλάω για την ταινία αυτήν και ντροπιάζω το χωριό μου όπως λές
και γιατί Σάββατο θα ειμαι και εγώ στο Πράηντ !!!

pisoglendis είπε...

πάντως οτι θέλεις να με γαμήσεις και μάλιστα μόνο εμένα και καμιά άλλη απο αυτές....
με καυλώνει απίστευτα πολύ ...

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΕΙΜΕ ΓΚΑΒΛΑΚΙ.ΚΑΝΕΙ ΝΑΡΘΩ ΚΑΙΓΩ ΣΤΟ ΠΡΑΗΝΤ;

pisoglendis είπε...

ναι καυλα γιατι να μην κάνει ?
η πλατείες και οι δρόμοι είναι για όλο το κόσμο
και οι παρελάσεις και τα φεστιβάλ
άλλωστε θα εχει Αρβανιτάκη Μέλισσες Ονιράμα Ζακ Στεφάνου και πολλούς άλλους
αλλα κυρίως θα έχει εμένα .... να ερθεις για να δεις εμένα ... να δω και απο κοντά τα χαρίσματα σου

Ανώνυμος είπε...

Α,ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΠΑΜΠΗ

pisoglendis είπε...

απο Αθήνα εισαι?

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ,ΜΕΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ;ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΡΕΣΟΥΝΕ ΝΤΑΟΥΛΙΑ;

pisoglendis είπε...

Μπάμπη? Πεθαίνω .....λιώνω χάνομαι ....
φαντάσου δηλαδή και να σε δω...
ηλικία ?
και απο πού

(κάνω chat)

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΡΑΦΤΗ

pisoglendis είπε...

τα προσόντα θα τα δω prive
θα πάμε κάπου να με απομονώσεις

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΡΑΦΤΗ,ΜΠΑΜΠΗΣ.
24,187,78
ΚΑΙ 19Χ6

pisoglendis είπε...

ειναι μακρία αυτο το Πόρτο Ράφτη απο την Αθήνα?

pisoglendis είπε...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΡΑΦΤΗ,ΜΠΑΜΠΗΣ.
24,187,78
ΚΑΙ 19Χ6

??????????????
ΣΕ ΘΈΛΩ ΜΠΑΜΠΗ

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΘ ΜΕ ΘΕΣ,Ο ΣΙΡΙΝΑΚΙΣ ΜΕ ΕΔΙΝΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΓΑ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΤΗΝ ΝΤΟΥΒΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΩΤΑΝΡ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕ Ο ΜΕΝΙΟΣ

pisoglendis είπε...

καλά έκανα και έκανα κολήτη την Ηλέκτρα και την Βούλα...
Ντούβλη και Τζούλια ... δεν αξίζουν τίποτα...

μα και εσυ τετοιος άντρας
τέτοια προσόντα
να μην σηκώνονται?
τώρα θα σε είχα σε dvd στα κάστινγκ
να τραβάω μαλακία... αχχχχχχχχχχχχχχ

ποιος ειναι καλέ ο Μένιος ?

pisoglendis είπε...

επίσης ξέρω πόσα δίνει ο Συρινάκης... σιγααα τα λεφτά

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΕΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ,Ο ΝΕΟΣ,ΟΧΙ Η ΓΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΟΥΚΑ,Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΛΑΚΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ.ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ,ΝΑ ΤΡΑΒΑΩ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΕ.ΝΑ ΠΑΩ-;

pisoglendis είπε...

Ο ΜΕΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ,Ο ΝΕΟΣ,ΟΧΙ Η ΓΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΟΥΚΑ,Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΛΑΚΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ

μαλάκα δεν υπάρχεις όμωςςςς
σ αγαπώωωω
αχαχαχαχαχα

pisoglendis είπε...

εσυ πήγεσ σε κάστινγκ
θα ρωτήσω να μάθω αν ειναι
και με ποιές πήγες?


οσο για το ιντερνετ καλε να κανεις οτι θέλεις γιατί να μην κάνεις

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ,ΑΜΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΑ ΦΡΑΓΚΑ.ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΡΗΓΙΛΗΣ ΜΕ ΔΙΝΕΙ 1000 ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ.ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΠΑ,Ε,ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΟ

pisoglendis είπε...

ααααα κάνεις βίζιτες???
ενδιαφέρον .....
ε Μπάμπη μου ο Σιρινάκης και ο θεός να εισαι δεν δίνει πολλά
απ την άλλη αν ο άλλος σου δίνει 1.000 γιατί να παίξεις σε τσόντα
με 2 βίζιτες τα έχεις βγάλει
πρέπει να εχεις τώρα σπίτια μαγαζιά και αυτοκίνητα
εσυ εισαι ίδη φτασμένη ταρίφα τη να κανεις της τσόντες .....

pisoglendis είπε...

και καλά εσυ γαμάς άντρες και βρίζεις τους πούστιδες???
αυτον που γαμάει δεν τον θεωρείς εξίσου πούστη?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΣΤΙΝΓ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟΝ ΣΙΡΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΔΕΙΔΕ ΜΕ ΕΙΠΕ ΠΑΙΔΑΡΕ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΦΙΛΜ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΜΑ ΣΗΚΟΝΕΤΕ ΜΕΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΟΧΙ,ΟΜ ΚΙΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΖΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟΡΕΒΥΘΟΥΛΗ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΑ ΒΓΑΛΜΕΝΑ ΣΑΝ ΧΙΟΝΑΤΗ ΕΙΝΑΙ

pisoglendis είπε...

ο Δημήτρης?? υπερβάλεις...
μάλλον μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου έχεις ... και όλα αυτά χωρίς να σε έχω δει ακόμα..

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΓΑΜΗΣΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΡΙΚΟ ΚΟΛΟ,ΜΟΝΟ ΠΙΠΕΣ ΔΙΝΩ,Ε,ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΥΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΡΑΚΛΗΣ.ΑΛΛΑ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΤΣΙ ΣΤΙΣ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΓΚΑΒΛΑΚΙ ΕΙΣΕ

pisoglendis είπε...

axaxaxaxaxa
δεν υπάρχουν αυτά που λέμε ....
σ αγαπώ...
μόνο πίπες??
και δεν σου ήρθε έτσι η επιθυμία να χώσεις το πούτσο σου σε κανέναν απο αυτους τους κώλους?

μόνο επι πληρωμή πας με άντρες?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ,ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΤΙΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΙ ΦΡΥΔΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ

pisoglendis είπε...

να κανονίσουμε να μου στείλεις φωτο να σε δω με κάποιο τρόπο

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΜΕ ΦΡΑΓΚΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ,ΑΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ,ΠΙΝΕΛΟ,ΟΧΙ ΜΕΣΑ,ΚΑΙ ΑΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕ ΣΤΑ ΜΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΟΥΡΟ

pisoglendis είπε...

ναι τον ξέρω ....οκ θα τον ρωτήσω δεν ειναι εδώ τώρα
και το Ντούρο ξέρεις?
θα τον ρωτήσω...

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω τι κάνεις με τους άλλους
εμένα θα με πάρεις και χωρίς λεφτά και θα με γαμήσεις
και θα κάνουμε έρωτα και τρέλες
με πολύ πάθος ....
για την καύλα μας
γιατί εισαι πολύ καύλα αγόρι και σε θέλω.. ΤΣΟΝΤΑ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΦΟΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ,ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΜΝΜ ΝΑ ΒΡΕΘΟΤΜΕ ΣΕ ΧΟΤΕΛ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ.ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟ Ε,ΑΣ ΠΝΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΟΥΝΕΛΙ

pisoglendis είπε...

καύλα μου...
και σε χοτέλ και με μοτέλ και όπου θέλεις πάνε με ...

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΜΕ ΘΕΛΟΥΝΕ; ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΒΟ ΟΛΟ ΕΡΧΟΝΤΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΥΝΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΠΑΩ

pisoglendis είπε...

τι δουλεύεις ?
μπαρ μαν?
πως το έχεις κάνει το κορμί σου αγόρι μου ?
οικοδομή ?
με τι ασχολείσαι ?

και εσυ τώρα για να καταλάβω
πας με λεφτά ?
η πας σε παρτούζες με μουνιά και για να γαμήσεις το μουνί του δίνεις και μια πίπα
η και τα δύο ....
με μπερδεύεις ...

αρα πάς και με μουνιά ?
οχι μόνο με αγόρια....
δύσκολη περίπτωση εισαι ....

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑΡΙΣΤΑΣ ΕΙΜΑΙ,ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΚΜΠΟΞ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ.ΜΕ ΓΥΝΕΚΕΣ ΠΑΩ ΒΑΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΥΡΑ ΑΛΛΑ; ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΑΖΙ,ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΕ ΑΛΙΟΣ ΕΚΦΥΛΟ ΜΟΥΤΡΑΚΙ,ΜΑΝΑΒΗΣ,ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ,ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΓΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΙΤΑΣ

pisoglendis είπε...

τι ειναι ο μπαρίστασ μωρό μου?

ποδόσφαιρο ?
χωράφια?
καυλα μουυυυ με ανάβεις πολύ ...
σε θέλω τέλος !!

καλά υπάρχουν πουρά που και πληρώνουν και εχουν και γκόμενες?
περίεργη βίζιτα αυτή..

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΟΥΡΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΦΑΣΗ.ΜΠΑΡΙΣΤΑΣ ΕΙΝΕ Ο ΜΠΑΡΜΑΝ,ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;Ε ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ

pisoglendis είπε...

για να σε βλέπουν πίσω απο το μπαρ αλλά κανονικά να κάνεις την άλλη δουλειά ...κατάλαβα
και ο πελάτης πληρώνει και γκόμενα και σένα και ποιος πάει με ποιον ?
πόσο πάει το όλο θέμα?

κοίτα στο τέλος θα βγάλουμε συνέντευξη...για το περιοδικό ...
θα θέλω μετά να σε συνεντευξιάσω

Ανώνυμος είπε...

ΚΙΤΑ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΦΤΟΧΟΣΜΠΙΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΣΚΟΡΤ ΣΤΟ ΡΟΜΕΟ,ΕΙΜΕ ΕΞΩΤΙΚΟ ΜΟΡΟ ΚΑΙ ΕΞΙΠΝΟ,ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΞΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΡΕΣΕΣ ΣΑΝ ΜΟΥΡΗ.ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΥΦΗ.ΠΟΝΤΙΑ ΝΥΦΗ,ΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΙΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΑΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΝΟ ΠΙΠΕΣ

pisoglendis είπε...

το σου αρέσει από το περιοδικό?
ένα τεύχος μόνο διάβασες??

αν σου αρέσει να σου τα στείλω όλα και να σου στέλνω και όσα θες να διαβάζεις λίγο να μορφώνεσαι

είδες το τεύχος που έχουμε φωτογραφίες απο τις απόκριες?
αχχαχαχ
μεγάλη επιτυχία είχαμε
όλη η πόλη μιλούσε για την νύφη...
πέρασα απο ολες τις πλατείες ..


ΕΞΩΤΙΚΌ ΜΟΥ ΜΩΡΟ ΕΣΥ
που σνομπάρεις τα ΡΟΜΕΟ

pisoglendis είπε...

πόσο χρεώνετε ?
αλήθεια όμως...

pisoglendis είπε...

μήπως να κάνεμε μια συνέντευξη τελικά?
ανθρώπων έργα...
ψήνομαι ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΙΤΑ ΕΓΩ ΠΕΡΝΩ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΙ ΕΧΕΜΙΘΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ.ΜΙΑ ΒΙΖΙΤΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ,ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΤΗΟΣ ΤΟΥ ΔΙΜΟΣΙΟΥ

pisoglendis είπε...

άρα πρέπει να έχεις μαζέψει πολλά λεφτά
κάνεις συχνές βίζιτες?
πόσες βγαίνουν το μήνα?

με λίγα λόγια ...
αν πάμε για καφέ θα έρθεις με κάμπιο??
θέλω καμπριολέ και με φυσάει ο αέρας...

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΡΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟ ΜΕ ΓΚΑΜΠΡΙΟΛΕ Κ ΜΑΛΑΚΙΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΜΕ ΛΙΓΟΘΡΙΣ.ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΙΣ ΛΟΥΣΑ,ΟΣΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ

pisoglendis είπε...

τέτοια θέλω να ακούω...
ρε φτάνει που το είπες...
ειναι σαν να έγινε
και σαν να με βλέπω μέσα στα κάμπιο και τα γούστα και τους καφέδες στις παραλίες...
φτάνει που το είπαμε
πάμε και στο Μπουρνάζι για καφέ
έχω πάει παντού με κάθε τύπου ανθρώπου σε οτι μέρος μπορείς να φανταστείς....

πάντως ειναι σαν να την κάναμε μια ψιλοσυνεντευξούλα...

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΙΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΙΝΙΚΑ ΜΟΥ,ΕΧΩ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΕΔΩ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΠΑΩ ΑΛΟΥ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ,ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΕ ΧΑΛΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΩ ΑΛΟΥ

pisoglendis είπε...

απο που εισαι?
η καταγωγή σου?

πάμε οπου θες για καφέ
παω παντού με οτι παρέα και αν ειναι
και με καμπριο
και με τα ποδια

Ανώνυμος είπε...

αρμενιος ειμε

pisoglendis είπε...

έλα ρεεεε
έχω φίλους απο Αρμενία και φίλες....
έχει πολύ καυλιάρικα αγόρια η Αρμενία

Ανώνυμος είπε...

να σε παρο τιλ αβριο;να σου κανω το τραπεζι και το κρεβατι,αμα θες;

pisoglendis είπε...

γιατί εχεις το τηλεφωνο μου?
να με πάρεις και να μου κανεις και τραπεζι και κρεβάτι και καρέκλα ...

να πάμε και στο pride είπαμε
και για καφέ...

Ανώνυμος είπε...

το εχει στο περιοδικο,δεν εισε ο τσιτιριδισ εσι;

pisoglendis είπε...

ναι σωστά ... το τηλέφωνο μου υπάρχει παντού...
ναι εγώ είμαι

pisoglendis είπε...

περιμένω να τα πούμε λοιπόν

Ανώνυμος είπε...

θα τα πουμε τοτε αβριο αγορινα,θα σε φτιαξο καλα,θα δης

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχαχα
εμένα με νοιάζει να σε δω και ο καφές. ... για τα άλλα βλεπουμε...
μην εισαι βιαστικός...
ειμαι ζόρικο μωρό..

mahler76 είπε...

giati afta na simvainoyn otan den ehw ipologisti giati????????????

(grafw apo to efedriko laptop)

An padws pniksete to kouneli ferte to meta na to valw sto fourno me kamia patatoula na staniarw.

Ανώνυμος είπε...

μα εγο θα σου δωσο κατι που δεν εχεις παρει ποτε στιν ζοι σου και εισαι κ δυσκολοσ;τον καφε θα τον πιουμε μετα αγορινα.ταμαμ;

pisoglendis είπε...

mahler εσένα περιμένω όλη μέρα
θα το φέρω το παιδί στο pride καλέ αυτό δεν είπαμε ?

εμένα όλα αυτά τα σχόλια μου βγάζουν άνετα μια συνέντευξη μην σου πω βιβλίο ... την έχω καταβρει

με το μωρό θα πάμε για καφέ κρεβάτια και τραπέζια...

θα έχετε νέα μας σύντομα ..

pisoglendis είπε...

τι δεν έχω πάρει ποτέ στην ζωή μου ??

δεν σε ανάβει αν είναι λίγο δύσκολος ο άλλος ?
δεν σου ανεβάζει την καύλα??

τον καφέ να τον πιούμε όποτε θέλεις...
πριν μετά στο ενδιάμεσο....
για πες τι θα πάρω με ανάβουν αυτα

Ανώνυμος είπε...

εμενα θα παρισ οποσ και οσο θεσ,να δης τι παει να πη αντρας,οχι με τις αδερφες που πιδιεστε ολη σας και νομιζετε οτι κατι κανατε.καποτα σαλιο κε φιγαμε αγορινα

mahler76 είπε...

kapota salio kai figame!!! epitelous enas adras!!!

pisoglendis είπε...

ανώνυμε
συνήθως πάω με στρέητ άντρες που γαμάνε αγόρια
εκεί είναι το φόρτε μου

εσένα σε θέλω είπαμε κολασμένα
να σε ξεζουμίσω

pisoglendis είπε...

mahler
τον είδα πρώτος..
κάτω τα ξερά σου

mahler76 είπε...

ta hlora mou tha aplwsw!!!

Allwste to palikari einai adraklas ftanei kai gia tous 2 mas

Ανώνυμος είπε...

λιπον αβριο τα καλα γιοργακι.τελικα λες να ερθο στο εργο με τη μαντονα;

Ανώνυμος είπε...

τζαμπα μονο με τον σαλονικιο αγορινα

pisoglendis είπε...

στο έργο δεν παίζει η Μαντόνα
αλλά αυτός που παίζει σε ενα βίντεοκλιπ με την Μαντόνα

και η ταινία μιλάει για μια αρσενική πόρνη.

Ναι να έρθεις θα μιλήσω για την ταινία θα την δούμε κιόλας,.7Νωρίτερα θα δούμε μια έκθεση θα είμαστε για καφέ γενικά θα αλωνίζω μανάρι μου

φυσικά θέλω να έρθεις
το ρωτάς κιόλας?

pisoglendis είπε...

mahler
πλέρωνε

Ανώνυμος είπε...

α,ταμαμ,καταλαβα τωρα.για αγορι βιζιτα εινε το εργο,σαν εμενα.θα τιλεφονιουμε γκαβλακι,ονιρα γλικα και τα χερια εξο απο το βρακακι σου

pisoglendis είπε...

ναι είναι πολύ ωραία η ταινία
πολύ ενδιαφέρουσα
θα σου αρέσει πιστεύω ...
και αν θέλεις θα στην αναλύσω μετά κιόλας..... στο κρεβάτι ...


όνειρα γλυκά καύλαρε μου

σε περιμένω αύριο ... να με πάρεις....

the elf at bay είπε...

Δεν μου έχει μείνει άντερο. Αλήθεια.

mahler76 είπε...

an o Babis einai toso pswlaras oute tou Pisogledis tha tou meinei adero mouhahahahha

the elf at bay είπε...

@μαλεράκος

Ίδωμεν....

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget