5/6/11

Qutview





Και μίλησα και την ταινία είδα ....
Μπάμπη που ήσουν?

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΧ ΓΙΑΒΡΙΜ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΕΡΤΗΟ ΤΕΛΙΚΑ,ΜΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥΤΡΑ ΠΛΙΖ ΜΗ ΤΗΙΜΟΝΙΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΡΟ ΛΟΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΡΘΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΙΠΑ ΜΑΝΑΒΗΣ

pisoglendis είπε...

αχαχαχ
σ αγαπώ!!!!
θέλω να κάνουμε τα σχόλια εκατό και σ αυτό το ποστ

pisoglendis είπε...

αχαχαχ
σ αγαπώ!!!!
θέλω να κάνουμε τα σχόλια εκατό και σ αυτό το ποστ

Ανώνυμος είπε...

100;ΟΣΑ ΤΗΕΣ ΑΓΟΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω τι μου πάει και τι οχι
αλλά μια φορά διάσημοι γίναμε εγω και συ
από τα σχόλια μας
ολοι γ αυτό μιλάνε....


αχαχαχαχ

σ αγαπώ πολύ...

pisoglendis είπε...

γιατί δε ήρθες στο πράηντ η στην προβολή ... έπρεπε ρε μωρό μου..

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΣΙΜΙ;ΑΛΙΤΗΙΑ ΛΕΣ;ΣΑΝ ΤΙΝ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΙ ΓΙΝΑΜΕ ΡΕ ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣΔΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΠΑΝΤΖΕΛΙΝΑ

pisoglendis είπε...

στο φεσησμπουκ ολοι γ αυτο γραφουν ....

pisoglendis είπε...

μαζι Μπραντζελίνα????

αχαχαχαχαχα

σε θέλω όμως...
τρελό χιούμορ

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΟΘΚ ΝΑ ΤΟΔΩ ΚΑΙΓΩ ΑΝΤΖΟΛΙΝΑ ΜΟΥ;ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΕ ΜΕΜΠΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ;

pisoglendis είπε...

miso lepto na sou vro to link
brad mou

pisoglendis είπε...

http://www.facebook.com/profile.php?id=703379853

edo o vasilis einai enas apo aftous pou to sxoliazei...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΘ ΤΟ ΛΕΕΙ;ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΟΟΓΛΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΚΑΝΟ ΛΟΓΙΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟ ΚΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΣΙΜΠΟΥΚ

pisoglendis είπε...

εσυ δε μου είπες οτι έχεις απλά δεν μου το δίνεις μην σε πούνε τρύπιο στο Πόρτο Ράφτη?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΑ ΒΑΝΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ ΧΙΡΙΖΟΜΕ ΚΑΛΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΑ ΚΟΘΜΠΙΑ ΓΙΟΡΓΑΚΙ ΜΟΥ,ΓΙΟΡΓΑΚΙ ΝΑ ΣΕ ΛΕΟ Η ΑΝΤΖΟΛΙΝΑ ΜΟΥ;

pisoglendis είπε...

To απόλυτο cyber ως σχόλια σε blog! χαχαχαχαχαχααχ it doesnt exist!


ayto grapsane

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΕΧΟ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΣΕ Κ ΕΧΙΠΝΟΣ ΑΛΑ ΑΛΟ ΛΕΟ ΤΟΡΑ ΓΟ,ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΦΙΛΟΣ ΛΕΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΙΣ ΤΙ ΛΕΙ ΣΤΟ ΤΙΧΟ ΤΟΥ ΛΕΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΑΣΛΑΣΙΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧς 19 ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΘ ΠΑΙ ΕΚΙ ΔΕΝ ΑΦΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΓΓΕΦΑΛΟ ΜΟΘ ΝΑ ΜΚΑΘΕΙ ΠΟΛΑ

pisoglendis είπε...

να με λές όπως θέλεις Μπράντ μου

pisoglendis είπε...

ε τι να πω δεν μπορείς να το δεις αν δεν τον εχεις φίλο

τι θέλεις να τρανσελαρο?

pisoglendis είπε...

19 ειπες και 5 πάχος σωστα?

να μου το στείλεις να το ανεβάσω εδω στο τοίχο

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΜΕ ΤΡςΣ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ 19χ6 ΣΕ ΕΙΠΑ GUZELLIΜ COK GUZEL BEBEK MOU ΕΣΥ

pisoglendis είπε...

ναι δεν πρέπει να σε κλέβω εξάλλου θα το νιώσω...

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΑΛΑ ΑΡΓΑΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΑΝΤΙΣΙΣ ΜΙ ΚΕ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΛΟΝΕ Κ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΧΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ;ΜΗ ΚΑΙ ΕΙΜΕ ΤΟ ΚΟΡΟΔΑΚΙ ΤΙΣ ΔΕΣΠΙΝΟΙΔΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΒΑΤΕΤΗΙΚΕΣ ΚΕ ΦΕΒΓΟ

pisoglendis είπε...

οχι βρε μωρό μου ...
μα δεν βλέπεις οτι ανέβαζα φωτογραφίες και θέματα απο εχτές???

οχι δεν μιλάω με άλλον
εσένα θέλω ΜΟΝΟ
και με σένα μόνο μιλάω !!

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΤΗΕΣ ΝΑ ΟΜΙΛΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΘ ΤΗΑ ΕΙΣΕ ΕΔΩ ΣΟΘΖΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ

pisoglendis είπε...

πω πω τι άντρας...
ανατρίχιασα...
σε θέλω....

pisoglendis είπε...

θέλω να με υποτάξεις

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΚΑΜΤΣΙΚΙ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΟΡΑ ΕΦΙΓΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ.ΚΑΛΙ ΝΥΧΤΑ ΚΕ ΝΑ ΜΕ ΔΙΣ ΣΤΑΑ ΟΝΙΡΑΣΟΥ

pisoglendis είπε...

me ti theleis na me damaseis esi?
me kamtsiki?

pisoglendis είπε...

ma then ksero pos eisai pos na se do sta oneira mou?
giati re moro fevgeis?

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΑΦΙΝΙΣ ΣΤΑ ΚΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΕ ΚΕ ΑΝΑΜΕΝΟΣ ΤΗΑ ΕΚΡΑΓΟ

pisoglendis είπε...

anamenos ?? poli ...???? gia pes...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΝΑ ΠΟ;ΕΙΜΕ ΤΟΣΟ ΑΝΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΙ ΣΑΝ ΣΙΔΕΡΟΒΕΡΓΑ.ΑΜΑ ΚΑΝΩ ΣΕΧ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΑΝΤςΝΗ ΡΕΜΟ

pisoglendis είπε...

θα κάνεις σέξ σήμερα ? με άλλον ?
με απατάς ??


Αντώνη Ρέμο? πως γίνετε αυτό ?

δε θελω να κανεις με άλλη ολη την καύλα εγω την θέλω που εχεις μέσα σου

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΑ ΤΗΕΛΕΙ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΧ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΠΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΦΤΟ ΛΕΩ ΕΤΣΙ ΑΝΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥΜΕ.ΣΑΝ ΣΙΔΕΡΟΒΕΡΓΑ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΜΟΥ

pisoglendis είπε...

και γιατί λέγεται Ρέμος αυτό??
αχαχαχαχα



σωστά το είπες... άν ...
δεν θα πας όμως ε?

pisoglendis είπε...

θέλω να τον φιλήσω τον Μπαμπίνο σου μωρό μου

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΠΑΛΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΣΙ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ

pisoglendis είπε...

κανω την καλύτερη πίπα της πόλης ... να το ξέρεις

pisoglendis είπε...

Επίσης ο Χάρης .. λέει οτι μας διαβάζει και αγγίζεται .. θέλει να χύσει

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΟΣ ΧΑΡΗΣ;ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΠΑΡΤΟΥΖΑ ΓΚΑΒΛΑΚΙΑ;ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΝΙΟΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΙΤΗ ΗΔΟΝΗ,ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΙ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΝΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ;ΝΑ ΓΛΙΦΕΤΕ ΤΙΝ ΚΟΡΜΑΡΑ ΜΟΥ Κ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙΝΟ ΜΠΥ ΚΕ ΓΨ ΑΡΑΧΤΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΑΧΤΙΛΙΑΖΟ;;ΤΕΤΙΑ ΘΕΣ ΓΚΑΒΛΑΚΙ ΜΟΥ;

pisoglendis είπε...

Μπάμπη μου δεν θέλω να σε μοιράζομαι με τίποτα...
ζηλεύω πολύ ...
άσε το Χάρη και τους άλλους θα σου βγάλω τα μάτια λέμε...

θέλω το Μπαμπη και το Μπαμπίνο μόνο για μένα
εγώ θα σε γλύφω και θα σε έχω μόνο
να ΣΚΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

pisoglendis είπε...

που είσαι Μπάμπη μου σε πήρε ο ύπνος?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ Η ΠΛΑΚΑ ΓΚΑΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΒΓΗΚΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΜΕΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΝΩ ΤΥΑΜΠΑ ΑΛΑ ΕΣΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ

pisoglendis είπε...

αφου είπες οτι δεν πάς απ το Ρομέο γιατί ειναι φτινιάρικο...
μας τα αλλάζεις ...

pisoglendis είπε...

οκ μωράκι μου οπως και να χει κάνε τη δουλειά σου ....

θα σε σκέφτομαι συνέχεια

καληνύχτα καυλάκι μου

Ανώνυμος είπε...

POU EISE GAVLAKI MOU?STA KREVATIA TA KSENA?TELOSPANTON AFOU DEN EISE DW THA TA POUME ALI FORA!

MPAMPINOS 19x6

pisoglendis είπε...

είχα δουλειές μανάρι μου...να μιλήσουμε αύριο

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget