3/7/11

Περιμένοντας τον Μπάμπη

173 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΓΗΡΗΣΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΝΟ ΕΝΑ ΝΤΟΥΖΑΚΙ ΚΕ ΤΑ ΛΕΜΕ.

pisoglendis είπε...

εντάξει

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΜΟΡΟ.ΤΙ ΚΑΝΗΣ;ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΝΑ ΦΑΟ ΚΕ ΕΙΜΕ ΕΤΗΜΟΣ ΝΑ ΜΗΛΙΣΟΥΜΕ.ΠΟΣ ΗΤΑΝ Η ΜΕΡΑ ΣΟΥ;ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ;ΕΓΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΣΗΝΕΧΙΑ ΚΕ ΔΕ ΞΕΡΟ ΓΙΑΤΙ.ΕΙΧΕ ΚΕ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΗΤΑΝΕ ΝΑΠΑΟ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΑΛΑ ΔΕ ΗΘΕΛΑ.ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΟΙ,ΟΛΟ ΡΟΤΑΝΕ ΚΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.ΕΚΑΝΑ ΚΕ ΤΟ ΚΟΚΤΕΙΛ ΑΛΑ ΔΕ ΒΡΗΚΑ ΟΝΟΜΑ.ΤΟ ΗΠΙΑΝ ΚΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΗ.ΒΟΤΚΑ ΒΕΡΜΟΥΤ ΚΕ ΛΕΦΚΙ ΜΕΝΤΑ ΜΕ ΤΡΙΜΕΝΟ ΠΑΓΟ Κ ΛΙΓΟ ΖΑΧΑΡΙ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ.ΛΕΟ ΝΑ ΤΟ ΠΩ EDERLEZI ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΠΡΕΚΟΒΙΤΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΕΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΗ ΓΙΩΡΓΙΟΥ.Η ΝΑ ΤΟ ΠΟ BIG SLEEP;

pisoglendis είπε...

είμαι καλά μια χαρά
πήγα για καφέ
έκανα κάτι δουλειές
τελείωσε και το τεύχος Ιουλίου του περιοδικού

το κοκτέιλ πρέπει να είναι ωραίο
Αι Γιώργη να το πεις καλύτερα

εσυ τελικά θα πάς στην οντισιόν του Κούτρα που ζητάει Αλβανούς για την ταινία του ?

Ολοι μου λένε οτι ειναι καταπληκτικά αυτά που γράφεις
σαν σενάριο
θα τα πάρω μετά και όλα μαζί θα τα κάνω ταινία

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=E6eVKKSEtsc&feature=related

pisoglendis είπε...

στα ελληνικά το είπε και η Πρωτοψάλτη
καλά η ταινία ειναι πάρα πολύ καλή ...

pisoglendis είπε...

την Κική Δημουλά που την βρήκες?
ποιό σ άρεσε?

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΗΣΟΥΝΑ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ
ΣΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΓΑΠΟΥΣΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΛΙΓΟ;

pisoglendis είπε...

για εσένα περιμένω όσο θέλεις ....

η βέρα να ειναι λευκόχρυσος θέλω... και να πάμε με άλογο στην εκκλησία ..
αχχαχα

περιμένω ναι
εδώ θα ειμαι

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΟ ΕΙΜΕ ΗΡΘΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΛΑ ΤΟ ΕΔΙΟΞΑ

pisoglendis είπε...

τι φίλος?
να ζηλέψω?
γιατί τον έδιωξες?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟ ΝΑ ΜΙΛΑΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΓΙΑΦΤΟ ΤΟ ΕΔΙΟΞΑ.ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΕ ΑΛΑ ΕΣΗ ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xV7nwJIjHrY&feature=related

pisoglendis είπε...

ααααα με απατάς?

:( :(

pisoglendis είπε...

για πες .. δεν μου είπες αυτα που σε ρώτησα

pisoglendis είπε...

μ αρέσει αυτό το τραγούδι πολύ ...

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΕΙΝΕ ΓΚΕΙ Ο ΜΑΓΙΡΑΣ ΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΑΛΑ ΔΕ ΕΙΧΑ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΗ ΠΟΛΗ ΚΕ ΤΡΟΕΙ ΠΟΛΗ ΚΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΕΚΑΤΣΕ ΚΕ ΕΦΑΓΕ ΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΟΥ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ.ΤΟΡΑ ΠΑΗ ΝΑ ΦΑΗ
ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ

pisoglendis είπε...

αχαχαχα σ αγαπώ
τι καλά τα λές ..
ούτε ο Καπουτζίδης δεν τα γράφει έτσι..
και τώρα τι θα φας που δεν σου άφησε σαλάτα ?

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΚΕ ΝΟΥΤΕΛΑ

pisoglendis είπε...

τι πατατάκια κυματιστά ραφλες?

pisoglendis είπε...

αντε πες γ αυτά που σε ρώτησα....

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΑΚΗΡΗΣ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΔΗΑΦΗΜΗΣΗ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΝ ΗΒΟΝΗΣ,Ο ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΗΣ,ΞΕΡΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΜΕΡΟΤΗΣΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

pisoglendis είπε...

αφου δεν ειναι παντρεμένος ...
έχουμε κρίση λέει τώρα και δεν παντρεύεται ... όταν περάσει η κρίση και μετά

pisoglendis είπε...

σε ρώτησα για το κάστινγκ μωρό μου ...

pisoglendis είπε...

αγαπημένο τραγούδι ένα??
ελληνικό η ξένο ?
μπορεί να ειναι πιό πολλά ?

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΟ ΝΑ ΠΑΟ ΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΝΟ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΗ,ΟΧΙ ΝΑ ΜΕ ΖΗΤΗΣΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΟ ΣΑΝ ΤΟ ΑΛΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΕ ΤΟ ΚΛΟΤΣΗΣΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ

pisoglendis είπε...

ο Πάνος δεν κάνει τέτοια
και είναι πολύ επαγγελματίας και πολύ καλός σκηνοθέτης και πάρα πολύ καλό παιδί
μου είχε πει και εμένα οτι ψάχνει άτομα αλλά δεν είχα κάποιον στο μυαλό μου
ενα παιδί που ήξερα το είπα να πάει δεν ξέρω τι έκανε
ηθοποιός και αυτός

ο άλλος ποιος ειναι ?

pisoglendis είπε...

μου βάζεις πολύ δύσκολα
μπορώ να έχω ένα μόνο αγαπημένο τραγούδι ?

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΣΟΠΟΝΤΙΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΛΤΑ ΟΛΑ ΤΟΤΕ

pisoglendis είπε...

αυτός που λές ο άλλος ειναι επίσης καλο παιδί και αγαπώ πολύ τις ταινίες του
πολύ καλές όλες
αγαπημένες

pisoglendis είπε...

τραγούδια
ακου να δεις τι θα γίνει
θα βάλω
αυτά που θα μου έρθουν αμέσως πρώτα στο μυαλό
καλύτερα δεν ειναι έτσι?

pisoglendis είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=bnVUHWCynig&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=4

pisoglendis είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xWhl39pljuk&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=6

pisoglendis είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=9u7hGkL57N8&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=32

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΚΕ ΤΑ ΔΗΟ ΜΑΡΕΣΗ Η ΛΕΝΑ ΠΛΑΤΟΝΟΣ

pisoglendis είπε...

απο τα πιό αγαπημένα μου ειναι

http://www.youtube.com/watch?v=mnhdkfYhkqw&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=41

http://www.youtube.com/watch?v=7H666tkdUEs&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=58

http://www.youtube.com/watch?v=7H666tkdUEs&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=58

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΦΤΟ ΕΔΟΣΑ ΕΧΕΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΛΑ ΔΕ ΜΕ ΠΗΡΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΗΞΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟ ΚΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟ

http://www.youtube.com/watch?v=SvzAYHSzW78

pisoglendis είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=SjGN8Zpg4AU

pisoglendis είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=9DgxSLKlnAs&feature=view_all&list=PL4287935473F659AC&index=114

αυτό μ αρέσει πολύ

pisoglendis είπε...

και πολλά άλλα
φτάνουν ε?
σε ζάλισα

pisoglendis είπε...

ωραίο τραγούδι διάλεξες ...
γιατί διάλεξες αυτό?

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ.ΜΑΡΕΣΗ Η ΤΕΧΝΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΕ ΣΗ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΜΙΚΡΟΣ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΕ ΚΟΛΗΣΑ ΧΟΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟ ΤΙ ΛΕΗ.ΑΦΤΟ ΚΕ ΤΟ ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΤΙΡΙΓΜΑ ΠΟΥ ΗΧΑ

pisoglendis είπε...

δεν μου αρέσει βέβαια τόσο η μουσική όσο η εικόνα
γ αυτό σπούδασα και σινεμά
μου πήγαινε περισσότερο

pisoglendis είπε...

μ αρέσει η μουσική αλλά είμαι άσχετος απο μελωδίες νότες και τα σχετικά ...έχω απλά πολλά αγαπημένα κομμάτια

απο κλασικά μ αρέσει ο Μότσαρτ περισσότερο και οχι ο Μάλερ όπως στην φίλη μας την Μάλερ

pisoglendis είπε...

καλά Χατζιδάκη στην Αλβανία πως άκουσες ?
απο πού?

Ανώνυμος είπε...

ΚΕ ΑΦΤΟ ΕΙΝΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΗ ΜΙΑ ΑΓΑΠΞΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΚΕ ΓΙΑΤΙ ΓΝΟΡΙΣΑ ΤΗ ΤΖΕΝΙ ΒΑΝΟΥ ΚΕ ΤΗ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΗ ΚΕ ΑΝ ΚΕ ΔΕ ΕΙΧΕ ΤΕΤΙΑ ΦΟΝΗ ΕΓΟ ΤΗ ΑΓΑΠΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΕ ΔΕ ΕΙΧΕ ΙΔΙΑ ΦΟΝΗ ΗΤΑΝ ΕΒΓΕΝΙΚΙ ΚΕ ΔΕ ΜΕ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΑΛΒΑΝΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΕΡΑ ΚΕ ΕΔΟ ΣΤΗ ΟΠΕΡΑ ΣΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΗ Ο ΦΡΑΓΓΟΥΛΗΣ ΚΕ Η ΜΑΡΙΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ

pisoglendis είπε...

την έχω γνωρίσει και εγώ την Τζένη Βάνου
φωνάρα και μεγάλη τραγουδίστρια ..
αλλά ... ας μην πούμε για τα αλλά ...

pisoglendis είπε...

για όπερα ρώτα το Μάλερ αυτός ξέρει
εμείς δεν έχουμε όπερα έχουμε Μέγαρο

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΞΕΡΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟ ΑΛΑ ΞΕΡΟ ΠΟΣ Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΔΕ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ Η ΑΛΑ Μ Ι ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΕ.ΑΦΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΟΥΣΚΑ

pisoglendis είπε...

σ αγαπώ !!

pisoglendis είπε...

είσαι περσόνα
είσαι ρόλος
είσαι είδωλο

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΤΕ ΛΗΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΑΛΑ ΚΕ ΕΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΗ ΠΑΑΛΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ.ΕΧΕΤΕ ΚΕ ΤΟ ΠΑΛΑΣ ΑΛΑ ΕΚΗ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΝΙΟ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΗΟΑΝΟΥ.ΓΙΑ ΠΙΑ ΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ;

pisoglendis είπε...

είσαι μεγάλη μορφή Μπαμπη
τέλος !!!

pisoglendis είπε...

τραγουδάει στην Λυρική ο Νταλάρας ?
για τους ΟΝΕ ήξερα αχαχαχα
δεν μ αρέσει καθόλου ο Νταλάρας

αλλά το Μέσα του Παπαιωάννου μου άρεσε πάρα πολύ ...
αυτό που κάνανε μπάνιο...

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΛΙΑ ΗΤΑΝΕ ΤΟ ΜΕΣΑ ΤΟ ΞΕΡΗ ΚΕ Ο ΙΔΙΟΣ.ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΑΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕ ΣΤΟ ΣΤΑΡ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΑΛΑ ΕΔΟ ΣΤΗ ΕΛΑΔΑ ΤΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗ ΕΧΟΥΝ 5 ΑΝΘΡΟΠΗ ΚΕ ΤΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ

pisoglendis είπε...

γιατί ήταν χάλια ?
το στάρ στην Αγ Κωνσταντίνου?
γιατί στο στάρ?

την τέχνη την έχουν χιλιάδες άνθρωποι
σε γκαλερί και υπόγεια στο δρόμο και σε μικρά θέατρα
τέχνη δεν ειναι μόνο το Μέγαρο

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΚΕ ΣΤΟ ΣΤΑΡ ΤΕΧΝΗ ΚΑΝΑΝΕ ΕΚΗ ΜΕΣΑ.ΕΓΟ ΕΚΗ ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΔΕ ΕΙΧΑ ΝΑ ΦΑΟ ΚΕ ΑΝΕΒΕΝΑ ΣΤΟ ΕΞΟΣΤΗ ΚΕ ΕΚΛΗΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΕ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΖΟ ΡΟΛΟ.ΚΕ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΑΜΑ ΕΧΟ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟ ΚΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΕ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟ ΤΕΤΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.ΟΤΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΕΣΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΕΚΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΓΗΡΝΑΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΚΕ ΣΤΟ ΕΞΟΣΤΗ

pisoglendis είπε...

αν το έλεγες στον Παπαιωάννου μπορεί να το άρεσε
γενικά το Μέσα θα μπορούσε να το ανεβάσεις παντού
γιατί δεν ήτα καν θεατρικό αλλά ενα αστικό πείραμα
θα μπορούσε να ήταν κάτι σαν video art ή performance
είχε μεγάλο ενδιαφέρον για μένα

Το στάρ δεν υπάρχει έχει κλείσει εδω και ενα χρόνο. Πέρσι τον Ιούλιο οπότε πάει και αυτό
αλλά δεν ξέρω τι θα το κάνουν τώρα

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΗ ΕΦΑΓΕΣ;ΤΑ ΤΕΛΙΟΣΑ ΤΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΚΕ ΤΟΡΑ ΤΡΟΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΕ ΝΟΥΤΕΛΑ

pisoglendis είπε...

έφαγα ντομάτα και γιαούρτι
δεν έχω φάει ακόμα καρπούζι
έχω μείνει λίγο πίσω
ούτε για μπάνιο έχω πάει ούτε τίποτα

δεν ήρθε για μένα ακόμα το καλοκαίρι

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΤΡΟΟ ΚΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΝΟΥΤΕΛΑ.ΕΙΝΕ ΝΟΣΤΙΜΟ.ΑΛΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕ ΕΙΝΕ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΝΟΥΤΕΛΑ ΑΛΑ ΤΗ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΚΑΝΗ ΚΡΕΠΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΥΒΑ

pisoglendis είπε...

αχαχα
τι ειναι
νουτέλα μαϊμού ?

Σ ΑΓΑΠΩ ΤΕΛΟΣ

να γράψουμε σίριαλ ?
θα λέγεται Μπάμπης

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ ΕΙΝΕ ΕΛΗΝΙΚΙΑ ΝΟΥΤΕΛΑ ΜΕΡΕΝΤΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΕ ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΟΡΑΙΑ.ΜΑΓΙΡΕΒΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Η ΟΛΟ ΕΞΟ ΤΡΟΣ;

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
ναι ξέρω την Μερέντα ...

μαγειρεύω αλλά οχι συχνά
τρώω έξω

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΤΟ ΘΕΛΟ ΝΑ ΕΙΝΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ ΑΓΟΡΙΝΑ


http://www.youtube.com/watch?v=50fEpq2Uayo&feature=related

pisoglendis είπε...

αφού θέλεις
αυτό θα είναι
μ αρέσει η Τσαλιγοπούλου
ειδικά το Χίλιες σιωπές

http://www.youtube.com/watch?v=taesbUx2lrQ&feature=fvwrel

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΕΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΕΙΜΠΙ,ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΟΡΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΚΕ ΑΝΒΟΥΜΕ ΤΣΙΓΑΡΟ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΗΜΗΘΟΥΜΕ ΑΓΓΑΛΙΑ.ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΟΜΑ ΚΕ ΚΑΛΗ ΚΙΡΙΑΚΗ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

καληνύχτα
να έχεις όνειρα γλυκά και όμορφα
καλό ξημέρωμα ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΙΣΠΕΡΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΗ;ΚΑΛΑ ΕΙΣΕ;

pisoglendis είπε...

τι κάνεις αγάπη ?
κλείνουμε τεύχος
εσύ τι κάνεις ? όλα καλα?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΜΗ ΕΝΟΚΛΟ ΤΟΤΕ.ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΙΝΕΤΕ;

pisoglendis είπε...

δεν ενοχλείς μωρό μου
μπορούμε να μιλάμε και μαζί
το κλείνουμε στο σκάηπ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟΡΑ.ΤΕΛΙΟΝΕΤΕ ΤΟ ΤΕΦΧΟΣ ΕΝΟΗΣ.ΕΓΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΙΝΕΤΕ,ΚΕ ΛΕΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΙΝΟΥΝ,ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ;

pisoglendis είπε...

αχαχαχα σ αγαπώ Μπάμπη μου
το κλείνουμε στο σκάηπ
κοιτάμε τις τελευταίες λεπτομέρειες τα εξώφυλλα και τέτοια
εσυ τι κάνεις?
εφαγες?

Ανώνυμος είπε...

ΕΦΑΓΑ ΤΡΑΧΑΝΑ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΕ ΤΟΡΑ ΤΡΟΩ ΠΑΓΟΤΟ.

pisoglendis είπε...

αχχ και εγώ έφαγα παγωτό
καρπούζι γιαούρτι

pisoglendis είπε...

τι άλλα νέα τι έκανες σήμερα?

Ανώνυμος είπε...

MIΣΟ ΛΕΠΤΟ ΑΓΟΡΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΕΔΟ ΕΙΜΕ

Ανώνυμος είπε...

AMA KHMΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΕΧΗΣ ΟΝΗΡΑ ΓΛΗΚΑ.ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΚΕ ΗΘΕΛΕ ΚΑΤΙ ΑΛΑ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΕΦΗΓΕ ΕΦΗΓΕΣ ΚΕΣΗ

pisoglendis είπε...

έλα εδώ είσαι?

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΟ ΕΙΜΕ ΕΣΗ ΠΟΥΗΣΕ;ΤΟ ΜΗΝΗΜΑ ΔΕ ΤΟ ΠΗΡΕΣ;

pisoglendis είπε...

η κοπέλα απο δίπλα ?
τι ήθελε ?

pisoglendis είπε...

δεν κοιμήθηκα κλείνουμε ακόμα

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΥΛΕΒΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΚΕ ΚΑΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ.ΕΙΝΕ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΜΑ ΕΙΝΕ ΚΕ ΔΟΥΛΕΒΗ ΚΕ ΑΦΤΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕΜΕΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΑΚΙΑ ΟΛΟ ΑΣΤΙΑ ΛΕΗ ΚΕ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΣΟΥΜΗ

pisoglendis είπε...

δεν τρέχει κάτι πονηρό?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΤΡΕΧΗ.ΚΕ ΝΑ ΗΘΕΛΕ ΔΕ ΕΧΗ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ,ΧΑΧΑΧΑ

pisoglendis είπε...

και απο αυτήν λεφτά θα ζητούσες....
άπληστε Μπαμπη
τις γκόμενες δεν της γαμάς για κέφι?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΚΕΦΙ;ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟ;ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟ ΔΗΛ;ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΟΛΑΝΕ ΚΕ ΔΕ ΕΙΜΕ ΓΙΑ ΤΕΤΙΑ.ΑΛΟΣΤΕ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΕΙΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟ ΕΣΚΟΡΤ.

pisoglendis είπε...

σωστό και αυτό
εσένα ειναι και εργαλείο δουλειάς το 19 επι 6
και πρέπει να έχει βενζίνη ...

ε μπορεί με κάποια κοπέλα να το προχωρήσεις λίγο
να γίνει ο άνθρωπος σου
κολλάνε γιατί μπορεί να σε αγαπάνε να σε συμπαθούν

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΕΟ ΤΑ ΙΔΙΑ;ΔΕ ΘΕΛΟ ΑΛΟ ΓΗΝΕΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.ΑΜΑ ΘΕΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟ ΜΕ ΓΗΝΕΚΑ ΕΧΟ ΤΗ ΦΗΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΣΚΟΡΤ.Η ΓΗΝΕΚΕΣ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΑ ΑΛΑ ΔΕ ΔΗΝΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΣΟ.ΕΓΟ ΝΟΜΙΣΑ ΠΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗΣ ΑΛΑ ΚΕ ΣΗ ,ΑΣΕ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΡΑ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

ναι ξέρω οτι τα έχουμε πει
έχεις χάσει κάθε ελπίδα με τις γυναίκες ?
δεν μιλάω για σέξ αλλά για σχέση ..
θυμάμαι αυτά που λέγαμε

Ανώνυμος είπε...

ΚΗΤΑ ΕΓΟ ΠΟΥΛΑΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΚΕ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΠΑΟ ΜΕ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΕΧΗ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΗ.ΔΕ ΚΛΕΒΟ ΟΥΤΕ ΕΡΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕ ΖΟΡΙ ΚΑΠΙΟΣ.ΑΛΑ Η ΓΗΝΕΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΗ ΤΗ ΨΗΧΗ ΜΟΥ ΚΕ ΟΤΑ ΤΗ ΕΔΟΣΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΛΕΦΤΑ.ΕΙΝΕ Η ΦΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΝΕΚΑΣ ΝΑ ΜΗ ΑΓΑΠΑΗ ΑΛΑ ΝΑ ΘΕΛΗ ΟΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ.ΚΕ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΟ ΝΑ ΤΑ ΤΡΟΟ ΜΕ ΟΠΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΕ ΘΑ ΦΤΑΝΗ ΝΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΓΓΑΛΙΑ ΚΕ ΝΑ ΞΗΠΝΑΜΕ ΜΑΖΙ.ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΛΕΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΜΗ ΠΗΣ ΟΤΙ ΕΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΡΒΙΑ.

pisoglendis είπε...

ναι αλλά δεν ειναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι
και αν κάποιος ντρέπεται για σένα δεν αξίζει να ειναι δίπλα σου
καλά κάνει και έχεις πλάι σου άτομα που γουστάρεις και σε γουστάρουν

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΗ ΑΜΑ ΜΕ ΠΑΣ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΗΣ ΝΑ ΠΟ ΟΤΙ ΕΙΜΕ ΑΠΟ ΑΛΟΥ;ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟ ΠΟΥ ΛΕΟ ΑΝ ΜΕ ΠΑΣ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.

pisoglendis είπε...

καταρχήν θα σε πήγαινα άνετα
και φυσικά θα της έλεγα οτι είσαι Αλβανός
εμείς μεγαλώσαμε Γερμανία εκει πήγα σχολείο
εκεί εμεις και οι Τούρκοι είμαστε
οι ξένοι αυτοι που κανεις δεν ήθελε
και φοβόμασταν και τις επιθέσεις των Γερμανών
έχω ζήσει τον φυλετικό ρατσισμό
και ξέρω πως ειναι
και ξέρω οτι ειναι απαράδεκτός
πρέπει να ειμαστε περίφανοι γ αυτό που είμαστε
ειναι κάτι που δεν αλλάζει και το κουβαλάμε
υπάρχει κάτι κακό στο να εισαι Αλβανός

στην μαμά μου έχω πάει φίλους μου γκέι λεσβίες τράνς
και γκόμενους μου
δεν έχει τέτοια προβλήματα

pisoglendis είπε...

δεν ντρέπομαι για τους φίλους μου
και έχω φίλους Αλβανούς και Τουρκους και τους λέω να λένε παντού οτι ειναι Αλβανοί
να μην το κρύβουν

pisoglendis είπε...

θες να πάμε στην μαμα?
πρέπει να της πάς βέρες για να με πάρεις

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;ΜΠΡΑΒΟ ΑΜΑ ΣΕ ΔΕΧΤΕΚΕ ΟΠΟΣ ΕΙΣΕ.ΕΜΕΝΑ ΑΜΑ ΜΑΘΗ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΟ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΕΙΜΕ ΓΙΟΣ ΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΒΕΡΕΣ ΗΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΗ ΛΕΦΚΟΧΡΗΣΟ ΠΟΥ ΗΠΕΣ.ΑΛΙΘΙΑ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΟ ΡΟΛΟΙ ΚΕ ΕΙΔΑ ΚΕ ΒΕΡΕΣ.ΚΕ ΠΗΡΑ ΚΕ ΡΟΛΟΙ

pisoglendis είπε...

ναι αλλά η δική σου η μάνα έχει μεγαλώσει και έχει ζήσει αλλιώς
πρέπει πρώτα να τα μάθει όλα αυτά και μετά θα σε αποδεχτεί
γιατί να μην σε δεχτεί

απλά όλα θέλουν τον χρόνο τους και τις κατάλληλες συνθήκες δεν γίνονται εύκολα και απο την μια μέρα στην άλλη

pisoglendis είπε...

τι ρολόι πήρες ?
τι βέρες είδες?
έχει τίποτα καλό για εμάς?

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΜΑΘΗ ΟΤΙ ΕΙΜΕ ΑΓΑΠΗΤΗΚΟΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΗ.

pisoglendis είπε...

δεν θα πάθει τίποτα
θα πάθει ενα σόκ θα στεναχωρηθεί αλλά θα το αποδεχτεί
σου είπα όλα θέλουν τον κατάλληλο χρόνο και τρόπο

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΡΑ ΕΝΑ KONSTANTIN VACHERON ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΠΟΛΗ ΟΡΕΟ.ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΜΑΒΡΙΣΑ ΠΟΛΗ ΕΙΝΕ ΟΡΕΟ ΤΟ ΑΤΣΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΡΠΟ ΜΟΥ.ΠΗΡΑ ΚΕ ΚΡΙΚΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΗΔΗ ΜΟΥ ΝΑ ΒΓΑΛΟ ΤΟ ΣΠΑΘΑΚΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΟ

pisoglendis είπε...

δεν έχω ιδέα για μάρκες και αυτά που λές
έχεις και σκουλαρίκια?

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΦΤΙ.ΠΙΡΣΙΝΓΚ ΕΧΟ ΣΤΗ ΓΛΟΣΑ ΣΤΟ ΦΡΗΔΗ ΚΕ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ.ΕΣΗ;

pisoglendis είπε...

ε δεν άφησες και κανένα σημείο
δεν έχω πουθενά
είχα δηλαδή παλιά στο αυτί αλλά δεν τα φοράω πλέον

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΦΡΗΔΗ ΤΟ ΕΧΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΣΤΗ ΓΛΟΣΑ ΤΟ ΕΧΟ 1 ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΟΓΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΑ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΜΠΑΗ Η ΜΠΛΟΥΖΑ ΚΕ ΓΚΑΒΛΟΝΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ,ΧΑΧΑΧΑ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχ
δεν υπάρχεις τέλος ...

να τα βγάλεις
πιο καλά ορίντζιναλ ....

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗ ΓΛΟΣΑ ΕΙΝΕ ΟΡΕΟ.ΑΜΑ ΣΕ ΦΙΛΙΣΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ ΤΙ ΛΕΟ.ΚΕ ΣΤΟ ΦΡΗΔΗ ΕΙΝΕ ΟΜΟΡΦΟ.ΑΜΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟ ΟΜΟΣ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΕΚΗ ΜΕ ΚΑΝΗ ΛΙΓΟ ΑΛΗΤΗ

pisoglendis είπε...

ε να με φιλήσεις τότε να δω πως ειναι
δεν το έχω ξανακάνει...

σε θέλω αλητάκο
να εισαι λίγο αλητης

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΗ Η ΒΑΝΙΛΙΑ Η ΤΟ ΒΡΟΜΙΚΟ;

pisoglendis είπε...

ποια βανίλια ?

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΤΡΗΦΕΡΟ Η ΤΟ ΑΓΡΙΟ;ΑΜΑ ΘΕΣ ΑΠΑΝΤΑΣ

pisoglendis είπε...

καθε ένα έχει την γοητεία του ...
και τα καλά του ..
έτσι δεν ειναι
η τρυφερότητα ειναι για άλλες στιγμες και η αγριαδα επίσης

pisoglendis είπε...

ολα χρειάζονται

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΝΑ ΜΑΡΕΣΗ ΝΑ ΕΙΜΕ ΤΡΗΦΕΡΟΣ ΜΕΤΑ ΑΜΑ ΑΝΑΒΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.

pisoglendis είπε...

έτσι .....
μ αρέσεις...

σ αγαπώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΝΟ ΤΟΝ ΑΛΟ ΣΤΕΓΝΑ.ΝΑ ΠΟΝΑΗ ΑΛΑ ΚΕ ΝΑ ΠΕΤΑΗ ΜΑΖΙ.ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΕΤΙΑ;

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχα

κάνει βρε
γιατί να μην κάνει ..
για πές πως σ αρέσει?

Ανώνυμος είπε...

ΚΗΤΑ,ΜΕ ΑΓΟΡΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΧΟΡΙΣ ΛΕΦΤΑ.ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΑΘΗΝΑ ΚΕ ΔΕ ΞΕΡΟ ΠΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΛΑ ΕΓΙΝΕ.ΣΤΟ ΙΑΝΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΟΛΙΟ ΗΤΑΝ ΗΧΑ ΠΑΗ ΝΑ ΠΑΡΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΕ ΗΤΑΝ ΕΚΗ ΚΕ ΜΙΛΙΣΑΜΕ ΚΕ ΑΠΛΑ ΕΓΙΝΕ .ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΑΛΑ ΔΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΕΡΟ ΓΚΕΙ ΗΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕ ΗΤΑΝ ΠΟΣ ΝΑ ΠΟ ΑΝΗΧΤΟΣ ΠΟΛΗ ΚΕ ΜΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΠΟΝΟΥΣΕ ΑΛΑ ΔΕ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟ ΚΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟΣ ΚΕ ΕΓΟ ΣΑ ΝΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΝΕΣΟ.ΟΧΙ ΕΛΕΓΕ ΑΛΑ ΕΓΟ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑ ΚΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΕΤΣΙ ΜΙΣΗ ΟΡΑ.ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΟΣΑΜΕ ΚΕ ΗΔΑ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΓΓΑΛΙΑ ΚΕ ΕΜΗΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΑΛΗ ΜΕΡΑ.ΑΛΑ ΔΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΕΙΜΕ ΓΙΑ ΤΕΤΙΑ ΑΚΟΜΑ.ΑΛΑ ΘΑ ΜΕ ΘΗΜΑΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ.

pisoglendis είπε...

Καλά γράφεις σενάρια μιλάμε ...
δεν σε πιστεύω
φοβερός είσαι ...

το καημένο το παιδί το καψούρεψες και το άφησες
αλήτακο ...

το σέξ θέλει την βρωμιά του έτσι είναι με μερικές δόσεις τρυφερότητας

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ.ΕΣΗ ΠΗΓΕΣ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟ;

pisoglendis είπε...

ε φυσικά και πήγα με Αλβανό...
και οι Αλβανοί ειναι και καλοί στο σεξ....
εχω πάει οχι μόνο με έναν

pisoglendis είπε...

και έχουμε και εναν που ειναι κούκλος

Ανώνυμος είπε...

ΞΑΝΘΟΣ Η ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΕΙΝΕ;

pisoglendis είπε...

έχει ξανθούς Αλβανους?
όσοι ξέρω μελαχρινοί ειναι
μελαχρινός και κούκλος

Ανώνυμος είπε...

ΣΑ ΕΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ

pisoglendis είπε...

εσυ εισαι ο καλύτερος ..
έτσι δεν είπαμε ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΗ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΒΑΝΟ ΚΟΥΚΛΟ;

pisoglendis είπε...

οχι δεν κάναμε
για πολύ καιρό κοιτιόμασταν μόνο
μετά μια μέρα μου μίλησε
είπαμε κάτι σαν τι κάνεις και τέτοια
μια μέρα με έπιασε και κάτι μου είπε για το περιοδικό και για κάτι δράσεις στην πόλη
και έτσι ξεκινήσαμε να μιλάμε ...
και αυτό έχει γίνει ως τώρα ...

και ήρθε ενας και μου λεει
ξέρεις οτι αυτός ειναι Αλβανός
και του λέω οχι
έχει σημασία τι ειναι
και μου λέει οχι απλά έτσι στο είπα

pisoglendis είπε...

Και απαντώντας στον ανώνυμο
εγω στήνω σενάριο κουκλα μου
και φτιάχνω ιστορία
είμαι ρόλος
ξύπνα

τις συμβουλές κράτα τες για σένα ..

pisoglendis είπε...

Μου στέλνουνε συνέχεια οτι δεν υπάρχεις
και οτι πισω απο σένα ειναι κάποιος που με δουλεύει ....

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΣ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΦΟ ΑΛΟ;ΑΜΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΕ ΦΤΕΟ ΕΓΟ ΝΑ ΓΗΓΟ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

στο μεταξύ αν σε έχει φάει η καλοσύνη να το πεις εσύ να πάς και στον παράδεισο ....

pisoglendis είπε...

εγω εδώ μέσα επίσης κάνω οτι θέλω
και έχω τα αρχίδια να το κάνω

οταν αποκτήσεις ζωή με ονοματεπώνυμο
θα σε παραδεχτώ και θα μιλάμε στα ίσια
φίλη προς φίλη
όχι τώρα
τώρα το παιχνίδι ορίζεται αλλιώς

το ποιός γράφει και τι
άσε με να το ξέρω αρκετά καλά ..
δεν λέω τέλεια

pisoglendis είπε...

καλέ τι λες
εσυ πρέπει να γράφεις
το επιβάλλει το μπλόγκ μου
εσυ ειναι που πρέπει να γράφεις !!!

ειναι όλα τέλεια ....

μην μασάς

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΞΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΗΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΓΟΡΙΝΑ,ΤΙ ΜΟΥ ΤΟΛΕΣ;

pisoglendis είπε...

ανώνυμη
μια λες ότι είμαι χαζή και άχρηστη και σιχαμένη
μια ότι είμαι καλή έξυπνη κτλ
αποφάσισε τι είμαι
οσο για αυτά που λές
σου είπα
αν τόσο μ αγαπάς πές το
όλα τα άλλα που λές
για σκέψου λίγο
τα έχω υπ όψη ?
δεν έχω τις λύσεις για όλα
έχω όμως σκέψεις για πολλά

pisoglendis είπε...

αχαχαχ
δεν τα λέω σε σένα αυτά
αυτά τα γράφω γ αυτές και γ αυτούς που μου στέλνουν αλλά δεν τα δημοσιεύω γιατί ειναι προσωπικές μας συνομιλίες
που δεν ειναι για τον αέρα

pisoglendis είπε...

ανώμυνη
το πρόβλημα ειναι οτι έχω 3 άτομα κατα νου !!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΛΑΣ ΚΕ ΜΕ ΑΛΟΝ ΤΟΡΑ;ΓΙΑΦΤΟ ΑΡΓΗΣ;ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΗΠΝΟ ΕΓΟ ΕΧΟ ΡΕΠΟ ΑΒΡΙΟ ΚΕ ΘΑ ΠΑΟ ΣΤΗ ΔΗΛΟ

pisoglendis είπε...

Σ
Μ
Μ

pisoglendis είπε...

ας πάμε για ύπνο τότε αγάπη...

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΝΟ ΕΓΟ ΘΑ ΛΕΟ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ;

Ανώνυμος είπε...

ΧΟΡΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕ ΦΕΒΓΟ ΑΓΟΡΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΛΗΝΗΧΤΑ ΤΟΤΕ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

μα και μα

pisoglendis είπε...

ειχα ενα θέμα με το τεύχος
σόρυ
θέλω τραγουδάκι ναι

pisoglendis είπε...

για ρίξε το τραγούδι λοιπόν

pisoglendis είπε...

ανώνυμη
έχω και άλλα δυο κατά νου
αλλά οκ
έχει σημασία?
εμενα δε με χαλάει και δεν θα παίζω τώρα με τις λέξεις και τα πρόσωπα..

μου αρκεί που την καταβρίσκω

pisoglendis είπε...

Μπάμπη που πήγε το τραγούδι ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΟΡΙΝΑ ΕΔΟ ΕΙΣΕ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΘΑ ΚΗΜΗΘΟ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΗ ΑΛΑ ΗΤΑ ΟΡΕΑ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΔΗΛΟ ΕΚΑΝΑ ΚΕ ΜΠΑΝΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΕ ΣΕΡΦ ΕΦΑΓΑ ΚΕ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΚΕ ΗΠΙΑ ΚΕ ΠΟΛΑ BIG SLEEP

pisoglendis είπε...

εδώ ειμαι και πάω για ύπνο
είμαι πολύ πτώμα με τρέξιματα και δουλειές και τεύχη

κοιμάμαι όρθιος

χαίρομαι που περασες πολυ καλά
μπράβο

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕ ΕΙΣΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ;

pisoglendis είπε...

ναιιι

:) :)

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=j2E1kc3uYHo&feature=related

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_QL-tvpqW9M&feature=related

pisoglendis είπε...

axaxaxa
teleioooooo

mpampis19x6 είπε...

ΔΕ ΒΑΖΗΣ ΕΝΑ ΚΕΝΟΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΦΤΟ ΟΛΟ ΠΑΝΟ ΚΑΤΟ ΘΕΛΗ ΚΕ ΒΑΡΙΕΜΕ

pisoglendis είπε...

okkkk

pisoglendis είπε...

ekanes kai onoma?
then yparxeis omos

Ανώνυμος είπε...

Ε ΟΛΗ ΕΧΟΥΝΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΕΓΟ ΓΡΑΦΟ ΕΤΣΙ ΚΕΗΠΑ ΝΑ ΒΑΛΟ ΟΝΟΜΑ.ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟ ΑΜΑ ΣΕ ΠΗΡΑΞΕ ΑΛΑ ΔΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΡΕΣΗ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

ανοιξα καινούργιο θέμα έλα εκει

μ αρέσει πάρα πολύ το όνομα
τέλειο ειναι
τώρα εχεις και εσυ και η ελφ και η χοντρη όνομα

Share It