19/7/11

Μαργαρίτα Δρούτσα



του Ανδρέα Ιωαννίδη

Μαργαρίτα σε ακούμε καθημερινά στο Love Radio μαζί με τον Τάσο Τρύφωνος από τις 4 μέχρι τις 7. Από ποια ηλικία άρχισες να ασχολείσαι με το ραδιόφωνο;

Άρχισα να ασχολούμαι γύρω στο 1988 παράλληλα με το σχολείο. Αρχικά έκανα μουσική επιμέλεια στη ραδιοφωνική εκπομπή της μητέρας μου και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα, με πρώτο σταθμό τον Flash 9.61. Για αρκετά χρονιά δούλεψα εκεί σαν μουσική επιμελήτρια και κατόπιν ραδιοφωνικός παράγωγος, αλλά και ως δισκοθηκάριος, γιατί τότε, ναι, ήταν η χρυσή εποχή του βινύλιου. Αργότερα δούλεψα στον Αθηνά 9.84, ξανά στον Flash 9.61, στον Eva fm, στην πρώτη επιχειρηματική ραδιοφωνική απόπειρα της Ρούλας Kορομηλά και από το καλοκαίρι του 2005 μέχρι τώρα, στον ερωτά σταθμό Love Radio 97,5.

Δεν γίνεται εκνευριστικός ο Τάσος, όταν το παίζει ξερόλας;

Ώρες και φόρες γίνεται πάρα πολύ. Από την άλλη διασκεδάζω αυτή τη “διδαχή του” γιατί είναι με πάρα πολύ χιούμορ και νομίζω ότι το καταλαβαίνει και ο ακροατής. Άσε που το 'χω συνηθίσει και αν το κόψει... θα κοπώ... (γέλια)

Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου στην εκπομπή σας; Τι feedback λαμβάνετε;

Ευτυχώς ο κόσμος μετά από τρεισημισι χρονιά δείχνει με τα μηνύματα του από όλη την Έλλαδα, την Κύπρο και από όλο τον κόσμο ότι δε μας έχει βαρεθεί. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς. Βέβαια και εμείς προσπαθούμε όσο μπορούμε να ανανεωνόμαστε με καινούργιες ιδέες, ρουμπρίκες κτλ.Υπάρχουν βεβαία και κάποια μηνύματα σε αυτά τα χρόνια, που διαφωνούν με μια συγκεκριμένη στάση που έχουμε στο προφίλ της εκπομπής μας, όμως σε σχέση με την πλειοψηφία δεν ανταποκρίνονται ούτε στο ελάχιστο. Όμως σεβόμαστε και αυτές τις απόψεις γιατί μετράνε όλες οι κριτικές για εμάς. Και οι θετικές και οι αρνητικές.

Ένα μεγάλο μέρος των ακροατών του Love Radio είναι γκέι και λεσβίες. Πιστεύεις ότι θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια εκπομπή αποκλειστικά για αυτό το κοινό;

Όχι βέβαια. Δεν πρόκειται για ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων, όποτε γιατί να υπάρχει μια ειδική εκπομπή;... Το θεωρό απαράδεκτο. Είμαστε όλοι το ίδιο. Το ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις, όχι τις δεδομένες, δε σημαίνει ότι δε συγκαταλέγονται στην ίδια κάστα ανθρώπων. Θεωρό γελοία και κομπλεξικά αυτά τα κολλήματα κάποιων.

Πιστεύεις ότι η ομοφυλοφιλία πουλάει;

Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ατραξιόν για να πουλήσει. Άπλα επειδή στα μάτια κάποιων δεν είναι το πιο σύνηθες φαινόμενο, νιώθουν ότι συμβαίνει κάτι ανατρεπτικό, κάτι σούπερ ουάου.
Το φιλί της Britney και της Madonna πριν λίγα χρονιά και στα πλαίσια μιας συναυλίας έκανε τον γύρο του κόσμου και όχι μόνο αυτών των stars. Γιατί έγινε και γίνεται τέτοιος ντόρος;
Γιατί ουσιαστικά είναι πολύ λίγοι αυτοί που είναι πραγματικά απελευθερωμένοι και που στα μάτια τους φαντάζει ως απολύτως φυσιολογικό. Δεν θυμάμαι να έκανε το γύρο του κόσμου το πρώτο δημόσιο φιλί του Brad και της Αντζελίνας!

Πες μας μερικά πράγματα για τη σχέση σου με τους γκέι; Πιστεύεις ότι είσαι γκέι είδωλο;
Το πιστεύω. Έτσι θέλω τουλάχιστον. Και είμαι πολύ περήφανη. Έχω πολλούς, πάρα πολλούς φίλους και γνωστούς γκέι. Άντρες και λιγότερες γυναίκες γιατί απλά έτσι έτυχε. Περνάμε τέλεια μαζί. Είναι πολύ χαρισματικοί, έξυπνοι, ευαίσθητοι, κάλοι άνθρωποι, καλοί φίλοι και ξέρουν να περνάνε καλά. Οι περισσότεροι είναι απενοχοποιημένοι για την ερωτική τους στάση ζωής.
Γιατί είναι και κάποιοι και όχι μόνο δικοί μου γνωστοί και φίλοι, που η οικογένεια ,το περιβάλλον, τους έχει κάνει να αισθάνονται άσχημα για αυτό που είναι, σε σημείο να μην το παραδέχονται ουσιαστικά ούτε στον ίδιο τους τον εαυτό και αυτό τους κάνει να ζούνε δυστυχισμένα ουσιαστικά. Το θεωρώ τραγικό.

Αν υπήρχε ένα γκέι κόμμα θα το ψήφιζες;

Είπα και στην αρχή της συνέντευξης ότι δε διαχωρίζω τους γκέι από όλους τους άλλους, άρα, γιατί ένα γκέι κόμμα; Υποθετικά τελείως όμως αν με ρωτάς, σου απαντώ ότι φυσικά και θα το ψήφιζα. Θα ήταν ίσως το μοναδικό αληθινό κόμμα γιατί δε θα είχε τίποτα να κρύψει. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Ποια είναι η άποψη σου για τους γάμους μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου;

Με τα χίλια! Γιατί να μην ενωθούν με τα δεσμά του γάμου δύο άνθρωποι του ίδιου φύλου, αν αγαπιούνται; Γιατί να θεωρείται έγκλημα, αδίκημα και να έχει απαγορευτεί από τις περισσότερες χώρες; Επειδή ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα; Ο Θεός μας αναγνωρίζει όλους σαν παιδιά του και ο ναός του, η εκκλησία δηλαδή, δέχεται όλους τους ανθρώπους.

Πιστεύεις ότι πρέπει να επιτρέπεται η υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια; Και γιατί;
Καλύτερα ένα παιδί να είναι μέλος μιας δεμένης,αρμονικής και ευτυχισμένης gay οικογενείας,παρά μιας οικογένειας ετερόφυλης με έναν από τους δυο γονείς να αδιαφορεί, ή να εκδηλώνει βια ή να έχει εξαρτήσεις που οδηγούν αργά η γρήγορα το παιδί σε χιλιάδες ψυχολογικά προβλήματα. Και έχουμε ακούσει και έχουμε δει πολλές τέτοιες καταστάσεις. Όπως πιο σπάνια, αλλά έχουμε δει, παιδιά gay γονιών να είναι πολύ ευτυχισμένα και ψυχικά υγιή.

Το Athens Pride βοηθάει στην απενοχοποίηση της σεξουαλικής επιθυμίας; Πως αλλιώς μπορεί να επιτευχθεί αυτή η απενοχοποίηση;

Φυσικά βοηθάει. Ειδικά όταν συμμετέχουν με τον δικό τους τρόπο και άνθρωποι από τον χώρο της show biz, που είναι γνωστοί και αγαπητοί στον κόσμο. Εκεί τους παρασυρεις, τους πειθεις, τους λες “έι παιδιά δεν έχει γίνει κάτι κακό, χαλαρώστε”. Κακό είναι οι πόλεμοι, η αρρώστια, η ανεργία, η φτώχεια, η έχθρα, το μίσος, οι οικολογικές καταστροφές, ο θάνατος, ο βανδαλισμός, η πείνα, η κατάσταση που βιώνουμε αυτή την στιγμή, ο ρατσισμός, που δεν είναι ανάγκη να υπάρχει
και κάποιοι με ένα χαζό σκεπτικό τον διογκώνουν.
Αν είμαστε ενωμένοι και ξεφύγουμε από το ίδιο φαγητό που μας σερβίρουν άπειρα χρονιά τώρα, “πρέπει να ζεις έτσι, πρέπει να φέρεσαι έτσι, πρέπει να παντρευτείς τότε, πρέπει να κάνεις παιδί τότε, πρέπει να ερωτευτείς έτσι, αυτόν ή αυτήν”, θα πάει καλύτερα το θέμα της απενοχοποιησης της ερωτικής επιθυμίας.

Έχεις πάει στο φετινό Athens Pride; Πως σου φάνηκε;

Μου άρεσε τόσο πολύ! Αισθάνθηκα χαλαρή, ότι είμαι μέλος μιας μεγάλης παρέας. Χωρίς να εξετάζει κανείς το γεγονός αν είσαι gay ή straight για να σου μιλήσει και να σε συναναστραφει. Χωρίς να σε κοιτάνε με μισό μάτι. Χωρίς να αισθάνεσαι ότι είσαι διαφορετικός, είτε είσαι ομοφυλόφιλος είτε ετεροφυλόφιλος. Το Gay Pride βοήθησε, απενοχοποίησε και εύχομαι ο θεσμός αυτός να παραμείνει θεσμός για πολλά χρόνια. Ακόμα και να αποδεχτούν όλοι την LGBT κοινότητα, πράγμα που εύχομαι να συμβεί σύντομα, το Gay Pride να οργανώνεται κάθε χρόνο σαν ένα μεγάλο πάρτι προς τιμή της απενοχοποίησης αυτής.

Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους γονείς που μαθαίνουν ότι τα παιδιά τους είναι γκέι, λεσβίες τρανς και bisexual;

Ακόμα και να σοκαριστούν οι γονείς από μια τέτοια ανακάλυψη ή αποκάλυψη, να μην το δείξουν στα παιδιά τους, να το αντιμετωπίσουν ψύχραιμα και με το σκεπτικό ότι ο άνθρωπος που έχουν απέναντι τους είναι το παιδί τους, δεν είναι κάποιος άλλος επειδή έχει διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις. Έχει το ίδιο αίμα, την ιδία καρδιά, την ιδία ψυχή. Θα πρέπει να θέλουν το παιδί τους να είναι ευτυχισμένο για να είναι και οι ίδιοι. Κάποιοι που θα διαβάσουν τη συνέντευξη θα πουν ότι μιλάω εκ του ασφαλούς επειδή δεν έχω παιδί και θα λένε “κάνε παιδί, να ρθει να σου κάνει μια τέτοια αποκάλυψη και τα λέμε”. Οκέι, κι εγώ ίσως σοκαριστώ για αρχή, γιατί κι εγώ έχω γεννηθεί κι έχω μεγαλώσει με το πρότυπο του Αδάμ και της Εύας. Όμως θα κάνω ακριβώς αυτά που προανέφερα. Στην τελική η ευτυχία του παιδιού μου θα με κάνει κι εμένα ευτυχισμένη.

Είσαι μια γυναίκα που έχει σχέση με ένα άτομο αρκετά μικρότερό της. Πιστεύεις ότι η διαφορά ηλικίας μεταξύ ατόμων σε μια σχέση αποτελεί ταμπού για την κοινωνία; Έχεις πέσει θύμα ρατσισμού με αφορμή τη διαφορά ηλικίας που υπάρχει στην σχέση σου;

Πιστεύω ότι δεν αποτελεί πια - και ευτυχώς - ταμπού για την κοινωνία. Έχει περάσει στην συνείδηση του κόσμου ως κάτι φυσιολογικό και χαίρομαι πολύ. Και έτσι πρέπει να είναι. Ρόλο δεν παίζουν τα χρόνια. Παίζει η επικοινωνία, η χημεία, ο σεβασμός. Να περνάς καλά με τον άνθρωπό σου, να χαμογελάς ακόμη και στα πολύ δύσκολα.
Προσωπικά δεν έχω πέσει θύμα ρατσισμού, άλλα και δε θα το επέτρεπα. Τη ζωή ΜΟΥ τη ζω ΕΓΩ. Όχι οι άλλοι. Απ' τη στιγμή που δε θα ενοχλούσα και δεν ενοχλώ, δεν αφορά κανέναν παρά μόνο έμενα και το άλλο μου μισό. Και όχι μόνον έχω σχέση με 12 χρονιά μικρότερο μου άντρα άλλα και τον παντρεύτηκα κιόλας!

Ποιο είναι το ποιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει όταν ήσουν ερωτευμένη;

Έπεσα στα πατώματα, έκλαψα, παρακάλεσα, ξεφτιλίστηκα σε φίλους και μπροστά στον ίδιο, παρακολούθησα,έψαξα αλλά δεν το μετάνιωσα, γιατί το έζησα. Αν γύρναγα το χρόνο πίσω, πάλι το ίδια θα έκανα! Το πιο ακραίο; Αδυνάτισα πάρα πολύ από τη στεναχώρια. Πιο πολύ δε γίνεται. Από τότε φαίνεται πως περνάω πολύ καλά... (γέλια)

Ποια είναι η άποψη σου για το BDSM; Το έχεις δοκιμάσει ποτέ;

Δεν έχω δοκιμάσει, γιατί δεν έτυχε. Αν το δοκίμαζα, θα ήθελα να είναι με το σύντροφο μου. Θα αισθανόμουν άνεση και ασφάλεια για κάτι άγνωστο. Λογικό νομίζω. Παρ' όλα αυτά μαζόχα είμαι πολύ. Όσο δεν παίρνει. Κυλάει στο αίμα μου ο μαζοχισμός. Καλό ή κακό, δεν ξέρω.

Πες μας για τα μελλοντικά σου σχέδια;

Έτσι όπως είναι πια τα πράγματα γύρω μας, το να κάνω σχέδια μεγαλεπήβολα, με τρομάζει μήπως και δε μ' αφήσουν να τα πραγματοποιήσω. Να είμαι καλά εγώ,ο άνθρωπος μου, η οικογένεια μου, οι άνθρωποι που είναι κοντά μου, γίνεται; Να μπορώ να πληρώνω τις μηνιαίες υποχρεώσεις μου, χωρίς να ζορίζομαι και να χρωστάω, γίνεται; Γιατί πλέον σ' αυτή την χώρα, όταν δε χρωστάς είσαι πολύ πλούσιος. Για αποταμίευση δεν το συζητώ. Να σου πω και ένα με τον Τοτό; (γέλια)

Ένα τελευταίο μήνυμα προς τους γκέι και τις λεσβίες που θα διαβάσουν αυτή τη συνέντευξη;

Guys μη μασάτε! Να ξέρετε ότι είμαι πάντα δίπλα σας και σας στηρίζω! Εσείς; (γέλια)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget