8/7/11

Εν αναμονή του Μπαμπίνου

19 σχόλια:

mpampis19x6 είπε...

ΓΙΑΣΟΥ ΑΓΟΡΙΝΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΕ ΣΗΜΕΡΑ;ΤΟΡΑ ΣΧΟΛΑΣΑ ΚΕ ΠΑΟ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΙ ΜΟΥ ΚΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΔΟ ΑΡΓΑ ΝΑ ΜΙΛΙΣΟΥΜΕ;

pisoglendis είπε...

ειμαι καλά μια χαρά
πολύ πτώμα όμως απο χτές..
κοιμάμαι όρθιος..
αν κοιμηθώ θα μιλήσουμε αύριο Μπαμπίνο μου

Ανώνυμος είπε...

α

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΕΔΟ ΑΓΟΡΙΝΑ;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟ ΓΙΑ ΗΠΝΟ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

χαθήκαμε Μπαμπίνο μου αυτές τις μέρες ... άσε

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΣΕ ΞΑΝΑΜΙΛΑΟ ΑΛΟ.ΤΕΛΟΣ

pisoglendis είπε...

γιατί ?

pisoglendis είπε...

?

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΕΔΟ;

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΕΙΣΕΔΟ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΤΕΛΙΚΑ

pisoglendis είπε...

τώρα γύρισα
κοιμήθηκες?

pisoglendis είπε...

θα είσαι εδώ σήμερα?

pisoglendis είπε...

που είσαι βρε μπάμπη μου ?

Ανώνυμος είπε...

mpamph giati;elenh.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΟΡΙΝΑ ΕΙΣΕΔΟ;ΤΟ ΒΡΑΔΗ ΑΜΑΘΕΣ ΜΙΛΑΜΕ.ΑΜΑΘΕΣ ΜΟΝΟ ΔΕ ΣΕ ΖΟΡΙΖΟ ΚΕ ΑΜΑ ΕΛΕΙΠΑ ΕΙΧΑ ΛΟΓΟ ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΑΠΟ

pisoglendis είπε...

εδώ ειμαι αγόρι μου
θα βγω στις έντεκα αλλά μετά θα είμαι σπίτι
θα σε περιμένω
και σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

ΗΡΘΕΣ;

pisoglendis είπε...

eimai edo
eisai edo?

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget