19/7/11

Οι τελευταίες σελίδες του Screw κλείνουν με το Μπάμπη


Μπαμπίνο χαθήκαμε που είσαι?

39 σχόλια:

mpampis19x6 είπε...

ΤΙ ΚΑΝΗΣ ΑΝΤΖΟΛΙΝΑ ΜΟΥ;ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΡΕ ΑΛΑ ΕΠΕΣΕ ΔΟΥΛΙΑ ΚΕ ΔΕ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ ΑΛΑ ΑΜΑΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΩΡΟ.ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ;

pisoglendis είπε...

αααα γεια σου Μπαμπη μου τι καλα που εισαι εδω
μου έλειψες πολύ
καλά εισαι?

να μιλήσουμε σήμερα
ποτε?

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑΘΕΣ ΕΔΟ ΕΙΜΕ ΤΟΡΑ ΕΓΩ ΑΓΟΡΙΝΑ

pisoglendis είπε...

έλα αγόρι μου και εγω εδω
τι κανεις?

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΕΔΟ ΕΙΜΕ.ΤΙ ΝΕΑ;

pisoglendis είπε...

καλά μια χαρά
γιατί δεν γράφει το ονομά σου?

σ αρεσε η αφιέρωση στο περιοδικό?

εσυ τι νεα?

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΙΕΡΟΣΕΣ ΤΙ ΛΕΗ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ;ΣΤΟ ΦΡΗΠΡΕΣ ΛΕΣ;

mpampis19x6 είπε...

ΝΑ ΤΟΝΟΜΑΜΟΥ

pisoglendis είπε...

δες την φωτογραφία
αυτην
κάτω δεξιά τι γράφει????

mpampis19x6 είπε...

ΠΟΥ ΓΡΑΦΗ;

pisoglendis είπε...

εδω σ αυτην την δημοσίευση εδω ποθ γράφουμε εμεις
δεν έχει μια φωτογραφία
ανοιξε την να μεγαλώσει
τι γράφει δεξιά κάτω με μεγάλα μάυρα γράμματα ?

pisoglendis είπε...

ειναι σελίδα απο το περιοδικό
η τελευταία

mpampis19x6 είπε...

ΝΑΙ ΤΟΔΑ ΤΟΡΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΕ;

pisoglendis είπε...

ε δε τι γράφει ?

mpampis19x6 είπε...

ΕΙΜΕ ΤΟΡΑ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΔΗΛΛΑΔΗ;ΜΕ ΚΣΕΡΟΥΝ;ΤΙ ΚΑΛΑ.ΤΙ ΚΑΛΑ.

pisoglendis είπε...

πραγματικά είσαι διάσημος γιατί εισαι ο Μπάμπης και εισαι άπαιχτος
τόσος κόσμος περιμένεις να γράψεις κάτι και να σε δούνε και να σε ακούσουν
εισαι υπέροχος ...

mpampis19x6 είπε...

ΑΜΑ ΜΕ ΔΟΥΝ ΚΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΕ ΔΗΑΣΗΜΟΣ ΠΟΛΗ ΚΕ ΘΑ ΜΕ ΚΣΕΡΟΥΝ ΟΛΗΤΟΥΣ

pisoglendis είπε...

ποιο έργο μανάρι μου?

mpampis19x6 είπε...

ΔΕ ΛΕΟ Η ΜΙΜΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΗ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΑΦΤΗ ΔΗΛ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΜΗΣ.ΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΕ ΟΡΕΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΓΕΛΙΟ ΚΕ ΔΡΑΜΑ.Η ΚΥΡΙΑ ΜΙΜΙ ΘΑ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ

mpampis19x6 είπε...

ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ;ΑΜΑ ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΟ ΝΑ ΔΟ ΜΕΝΕΞΕ

pisoglendis είπε...

τι ειναι το Μενεξέ ?

να το δεις και να μιλάμε μαζί

η Μιμή σινεμα?

πεθαίνω τώρα...

mpampis19x6 είπε...

ΜΕΝΕΞΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΟ ΑΛΦΑ ΚΕ ΕΙΝΕ ΠΟΛΗ ΟΡΕΟ.ΑΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟ ΤΟΥΣ ΗΠΟΤΙΤΙΛΟΥΣ;

pisoglendis είπε...

αΧΑΧΑΧΑΧΑ
σ αγαπώ πολύ......
εισαι τέλειος ......
φοβερός ....

για πες τι γίνετε σ αυτο το τούρκικο ?

σε διακόπτω απο το έργο?

mpampis19x6 είπε...

ΑΦΤΟ ΕΙΝΕ ΕΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΗ ΟΡΑΙΟ.ΑΦΤΟΣ ΕΙΝΕ ΒΟΣΝΙΟΣ ΚΕ ΑΦΤΗ ΤΟΥΡΚΙΣΑ ΣΤΟ ΒΕΡΛΙΝΟ ΑΓΑΠΙΟΥΝΤΕ ΑΛΑ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΒΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΦΤΗ ΔΕ ΘΕΛΗ ΚΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΚΑΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΛΙΛ ΣΤΗ ΙΝΣΤΑΜΠΟΥΛ ΚΕ ΜΠΛΕΚΟΥΝΕ ΜΕ ΜΑΦΙΑ.ΠΟΛΗ ΟΡΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΣΟΚ ΓΚΙΟΥΖΕΛ ΕΙΝΕ

pisoglendis είπε...

δεν βλέπω τηλεόραση
μ έβαλε σε σκέψη τώρα
και γιατί το λενε μενεξές ?

mpampis19x6 είπε...

ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΛΕΝΕ ΜΕΝΕΞΕ ΕΙΝΕ ΟΝΟΜΑ.ΕΔΟ ΠΟΣ ΕΧΕΤΕ ΟΝΟΜΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΙΛΙΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΥΡΤΙΑ;ΕΤΣΙ ΕΚΗ ΤΗ ΛΕΝΕ ΜΕΝΕΞΕ.ΣΑ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.ΤΟ ΤΣΙΤΣΕΚ

pisoglendis είπε...

ααα οκ ....
με αποστόμωσες μπορώ να πω

τι νέα?
τι κάνεις και που βρίσκεσαι?

mpampis19x6 είπε...

ΜΗΚΟΝΟ ΕΙΜΕ ΚΕ ΕΧΗ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΚΕ ΔΕ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΠΤ.ΑΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΛΕΦΤΑ ΦΕΤΟΣ.ΑΜΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΕ ΕΛΗΝΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΧ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΗΡΘΕ ΚΕ ΕΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΙΤΑΛΟΣ ΚΕ ΠΟΣΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΕΣΤΗΛΕ ΜΕΤΑ.ΜΑΓΑΠΗΣΕ ΛΕΗ.ΑΛΑ ΕΓΟ ΚΣΕΡΟ ΤΙ ΑΓΑΠΗΣΕ

pisoglendis είπε...

τι να κάνεις μωρό μου εσύ την δουλειά σου κάνεις ...

το μσν το έχεις φτιάξει?

pisoglendis είπε...

θέλω να μιλήσουμε κάποια στιγμή πριβέ

pisoglendis είπε...

πάντως δουλειά να έχει ...
καλό ειναι να βγάζεις λεφτά να είσαι άνετα
δεν βλέπεις τα πράγματα πως ειναι?

mpampis19x6 είπε...

ΕΛΑ ΣΤΟ ΧΟΤΜΕΙΛ ΜΟΥΝΑ ΜΗΛΙΣΟΥΜΕ ΠΡΙΒΑΤ

pisoglendis είπε...

ε ποιο ειναι
δεν το ξέρω μωρό μου ...

mpampis19x6 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
pisoglendis είπε...

se kalesa

mpampis19x6 είπε...

ΣΕ ΕΚΑΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΑΛΑ ΔΕ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ

mpampis19x6 είπε...

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΜΗΛΑΣ;

pisoglendis είπε...

ειχα πρόβλημα δεν είχα σύνδεση
τώρα μπήκε επιτέλους πάλι
εισαι όμως εδω?

pisoglendis είπε...

αύριο μανάρι μου αν ειναι το βράδυ καληνύχτα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget