13/8/11

Μπάμπης 19 Χ6


δικό μας Μπάμπη μου

416 σχόλια:

1 – 200 από 416   Νεότερο›   Νεότερο»
pisoglendis είπε...

τι ώρα μανάρι μου?

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΒΑΖΗΣ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑΒΑΖΗΣ ΟΜΟΡΦΟ ΑΝΤΡΑ ΟΧΙ ΧΟΝΤΡΟ ΑΡΚΟΥΝΤΑΚΙ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχ
μωρό μου εσύ..
εδω εισαι?

pisoglendis είπε...

τι κανεις ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΟ ΗΜΕ,Ο ΒΟΣΚΟΣ ΕΙΝΕ Ο ΤΗΠΟΣ ΜΕΤΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΗΝΕ ΣΑ ΠΑΠΑΣ;ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΟΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟ ΠΕΔΙ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;ΑΜΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΗ Η ΝΤΑΝΤΟΝΑΚΗ ΕΙΝΕ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΚΕ ΕΧΗ ΓΟΥΣΤΟ ΚΕ ΠΕΔΙΑ.ΕΓΟ ΔΕ ΤΗ ΗΞΕΡΑ ΑΛΑ ΜΙΑ ΦΙΛΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΚΕ ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΤΡΕΛΗ ΤΟΥ ΦΕΓΚΑΡΙΟΥ ΚΕ ΜΕΤΑ ΕΚΛΕΓΑ.

pisoglendis είπε...

βασικά Μπάμπη μου μαλώνανε για το ίδιο πράγμα
και οι δύο δηλαδή λέγανε το ίδιο πράγμα οτι σ αγαπάνε πολύ
απλά το άλλο παιδί του αρέσει η Βίσση του Βοσκο η Νταντωνακη και ειναι κολλητός με την Πλάτωνος

τώρα δεν έχει μαλλιά και μούσια γιατί τα κούρεψε

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΜΣΝ

pisoglendis είπε...

ο Βοσκο βρίζει τη Βισση και το αλλο παιδί την Μαρίζα Κωχ και την Πλάτωνος

BOSKO είπε...

Α, όλα κι όλα, εγώ δεν έβρισα κανέναν για τα μουσικά του γούστα, τουλάχιστον πρώτος.
Κι εσύ, ρε Μπάμπη, μυαλωμένος άνθρωπος, που κλαις κιόλας με τη Νταντωνάκη, τι τους θες τέτοιους φαν;
για μια αισθητική ζούμε, γαμώτο μου.
σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντως.

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΜΠΑΜΠΙΝΟ ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΝΤΑΝΤΩΝΑΚΗ??? ΜΙΜΗ Κ ΦΛΕΡΗ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ
ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙΣ................................................................

BOSKO είπε...

Μπάμπη Fan, δεν ξέρεις τι σου γίνεται, κατακαημένη Αράχωβα. Εσύ τώρα τι είσαι δηλαδή, μπάτσος των τεχνών & των γραμμάτων; Καλά κάνει το παιδί και βιοπορίζεται με τη Μιμή, αλλά συγκινείται με τη Φλέρυ.
Περίμενε εσύ την Αννούλα! Δε θά 'ρθει όμως! Τσάμπα ξεροσταλιάζεις! Την κλέψαν' τρία παιδιά Βολιώτικα!

* το party συνεχίζεται μεσ' στην καρδιά του Αυγούστου!

mpampis19x6 είπε...

η ανα βισι δε μαρεση μαρεση πολη η δεσπινα το κσερι κε ο αγορινας μου και η φλερι νταντονακι δε ηταν σα τις αλλες ηταν κατι αλο,ητααν καλιτεχνισ κε τραγικοσ ανθροποσ σα τη αλη τη κατερινα γογου.αφτες φαγανε τη ζοι τους για τητεχνη κε μαρεση να ακουο κε να επικινονι με ανθροπους τετιους.σηγνομη αλα δε μαρεση η βισι

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΒΟΣΚΕ ΛΙΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΝΙΩ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝ ΗΣΟΥΝΑ ΣΩΣΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗ Φ Ω Ν Α Ρ Α ΤΗΣ!!!
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΜΠΑΜΠΗ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΩΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑΙΩΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΒΟΣΚΕ

pisoglendis είπε...

Μπάμπη η Γώγου ειναι η αγαπημένη μου ...

pisoglendis είπε...

ενας λαικός άνθρωπος
δεν μπορεί να έχει μουσική παιδεία και γούστο?

mpampis19x6 είπε...

ΣΗΓΝΟΜΗ ΑΛΑ ΕΜΗΣ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΛΑΙΚΙ ΤΕΧΝΗ ΛΕΜΕ ΑΦΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΗ Ο ΛΑΟΣ ΑΛΑ ΕΣΗΣ ΕΔΟ ΛΑΙΚΟ ΛΕΤΕ ΤΟ ΦΤΙΝΟ.ΑΜΑ ΚΑΝΟ ΛΑΘΟΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ.ΟΛΑ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΑΛΑ Η ΒΙΣΙ ΗΝΕ ΓΙΑ ΑΛΗ ΟΡΑ ΚΕ Η ΦΛΕΡΗ ΓΙΑ ΑΛΗ.Μ ΤΗ ΒΙΣΙ ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΣΟ ΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΦΛΕΡΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟ .ΑΛΑ ΔΕ ΜΑΡΕΣΗ Η ΑΝΑ ΜΟΝΟ Η ΔΕΣΠΙΝΑ ΚΕ Η ΚΑΛΟΜΗΡΑ

BOSKO είπε...

Ναι, βρε Μπάμπη, σ' αρέσει η Δέσποινα - το ξέρουμε (και το καταπίνουμε), αφού σε συμπαθούμε - αλλά βρες ένα λεξικό να γράψεις κάνα σωστό ελληνικό που κοντεύουμε να στραβωθούμε.

* σωστός και πάλι ο Μπάμπης! Ξέρει και τη Γώγου! Ρε μπας κι ειν' ο Φελέκης, ο αναρχοαυτόνομος, που γυρίζει στα Εξάρχεια; Λέγε, Μπάμπη, άσε τις σάουνες και τις αηδίες και πες μας που θα σκάσουν τα γκαζάκια να μην περάσουμε από κει! Καλά, μην πεις, δεν πειράζει...

pisoglendis είπε...

εμένα τα ελληνικά του Μπάμπη μ αρέσουν και τα αγαπώ πάρα πολύ ...
ο τρόπος που γράφει μ αρέσει
φαντάζεσαι να έγραφε ελληνικά σωστά ?
ολη η γλύκα ειναι αυτά που λες
οπως τα λέει και οπως τα γράφει

pisoglendis είπε...

ο μπαμπής μου αφιερώνει πάντα το Πυροβόλησες ...

BOSKO είπε...

Μπάμπη Fan, δικό σου:
Την ώρα που μάτωνε η Δύση
εσύ την έβρισκες με Βίσση
και τον έπαιζες στο στρώμα
πού 'χε πια αλλάξει χρώμα

Γιάννης Παπαρίτσος

pisoglendis είπε...

@ΒΟSKO πολύ ωραίο

pisoglendis είπε...

@mpampiw fan eisai gay?

mpampis19x6 είπε...

ΒΡΙΚΑ ΜΙΑ ΒΙΣΣΙ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΗ ΠΟΛΗ
http://www.youtube.com/watch?v=Fap1W1DEpes&feature=related

pisoglendis είπε...

mpampis fan an theleis apandas apo periergia rotisa


oso gia ti vissi nai exei oraia foni

pisoglendis είπε...

exei kai alla kala i anna ...
an eksereseis ta teleftaia xronia

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΕΥΓΕ ΜΠΑΜΠΙΝΟ!!! ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ!!! ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ ΚΙ Η ΑΛΕΞΙΟΥ Η ΑΦΩΝΗ?? Η ΑΝΝΙΩ ΤΟ Σ Κ Ι Ζ Ε Ι ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ! ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΜΠΗ!!!
ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗ ΕΙΜΑΙ CD
ΒΟΣΚΕ ΑΚΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΠΟΙΗΜΑ ΨΩΡΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ

pisoglendis είπε...

mpampis fan ok kouklara mou efxaristo an kai adiakriti erotisi

mpampis19x6 είπε...

ΤΟΡΑ ΗΠΕΣ ΟΤΙ Η ΑΛΕΚΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑΝΙΑ ΗΝΕ ΚΑΚΕΣ ΚΕ Η ΒΙΣΗ ΗΝΕ ΚΑΛΗ;

pisoglendis είπε...

apasxolo to mpampi giati milame sto msn
sorry paidia
se ligo pali diko sas !!!!

pisoglendis είπε...

ε καλά παιδία μην τρελαθούμε
Τάνια και Χαρούλα ...
τεράστιες καριέρες ...
καριέρες ξαναλέω

γιατί ο άνθρωπος μπορεί να ειναι η φωνή αλλά ειναι και οι επιλογές

BOSKO είπε...

Όχι, ρε Μπάμπη, γιατί μου τό 'κανες αυτό; Ένα τραγούδι μ' άρεσε που μ' άρεσε πιο πολύ από Κραουνάκη, τό 'πιασε στο στόμα του το Άλιεν και το δολοφόνησε! Μιλάτε σοβαρά τώρα; Τι σας αρέσει απ' την ερμηνεία αυτή; Ειδικά στο τέλος η κορώνα της μοιάζει να βγήκε από πλυσταριό της Δραπετσώνας. Έλεος, ρε παιδιά, που λέει κι ο Γεωργίου!

pisoglendis είπε...

σας αφήνω το Μπάμπη να μιλήσετε ...

BOSKO είπε...

Τι είσαι, Μπάμπη Fan;
CD;
Καλά, τότε κι εγώ είμαι βινύλιο 45 στροφών!
χοχο, τι άλλο θ' ακούσουμε!

pisoglendis είπε...

bosko to cd einai sindomografeia toy
cross dresser

mpampis19x6 είπε...

ΝΑΙ ΒΟΣΚΕ ΕΧΗΣ ΛΙΓΟ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΗ ΣΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΝΑ ΤΗ ΠΕΤΑΚΣΟΥΝΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΗΝΕ ΚΕ ΓΡΙΑ ΓΗΝΕΚΑ ΚΕ ΘΕΛΗ ΝΑ ΔΗΚΣΗ ΟΤΙ ΕΧΗ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΦΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΗ ΚΑΛΗ ΦΟΝΗ ΑΛΑ ΔΕΣΠΙΝΑ ΔΕ ΗΝΕ.

pisoglendis είπε...

mpampis fan pos se lene ?
an theleis to grafeis
an theleis mou les kai then to dimosievo kiolas ...
to vlepo kai to diagrafo ....

pisoglendis είπε...

Μπάμπη σ αγαπώ τόοοοοοσσσοοοο πολύ και οπως λέει η Σαβινα Λένα

Αν μ αγαπάς ελα να κάνουμε έρωτα !!!
στο αφιερώνω

pisoglendis είπε...

επίσης η Αννα λέει
οταν σε έπλασε ο θεός πρέπει να είχε προφανώς
Έμπνευσή

mpampis19x6 είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=EmOBQdSraEE


ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΣΚΟ ΚΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΝ.ΣΙΝΤΙ ΤΙ ΗΝΕ;ΤΡΑΒΕΣΤΙ;

BOSKO είπε...

Ρε συ Γιώργο, κι άμα σου πω ότι δεν κατέχω τι εστί cross dresser, θα συνεχίσετε να με παίζετε ή να πάρω το κουβαδάκι μου και να πάω σ' άλλη παραλία αυγουστιάτικα;
κι έτσι γράφεται; Με κεφαλαία;
Χέστηκα, ας είναι ότι θέλει σεξουαλικώς. Βλάκας και κακόγουστος ας μην ήταν μόνο κι όλα τ' άλλα ουδόλως μας απασχολούν.

pisoglendis είπε...

δικός σας ο Μπάμπης κλείσαμε απο το μσν

pisoglendis είπε...

ευχαριστώ για την αφιέρωση
πάρε και εσυ μια λένα

http://www.youtube.com/watch?v=t50xYOu3IeY

pisoglendis είπε...

cd είναι το αγόρι που ντύνετε με γυναικεία ρούχα κατά την διάρκεια της διέγερσις και της σεξουαλικής πράξης δεν είναι τραβεστί
oi cd μπορούν να μπουν και να βγουν μέσα σε ρόλους και φύλα

BOSKO είπε...

Βρε Μπάμπη, σύνελθε, που διάολο την ακούς τη Δέσποινα νά 'χει φωνή; Μιλάμε για τη μεγαλύτερη μούφα από καταβολής σκυλοπόπ βιομηχανίας στην ψωροκώσταινα. Συγνώμη, αλλά προτιμώ τη Βίσση πού 'χει τραγουδήσει και Θεοδωράκη/Ρίτσο στο ξεκίνημα της, π.κ. δηλαδή (όχι προ Χριστού, αλλά προ Καρβέλα)...

pisoglendis είπε...

απαντήσα τι εστί cd

cross dresser diladi

edo kai ena link
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-dressing

se paizoume boske fisika

mpampis19x6 είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vFD-HxPpP_U&feature=related

ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΣΚΟ

pisoglendis είπε...

to βοσκο ακούγεται σαν βοσκός παντως

mpampis19x6 είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=P2eBozKhcgo

ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΗΝΕ ΦΑΝ ΜΟΥ

BOSKO είπε...

ΟΚ, thanx για την ενημέρωση.
μήπως όμως παρασχοληθήκαμε με τα ιδιωτικά του Μπάμπη Fan;
ε, ας μην σου απαντούσε στην τελική, δε φταίμε εμείς.
όχι τίποτα άλλο, χάθηκε και θα πέσουν οι τόνοι πάνω που φτιαχτήκαμε όλοι...

pisoglendis είπε...

τα χρόνια της υπομονής. .. έμεινα..

Μπάμπη συχαίνομαι το Νταλάρα

pisoglendis είπε...

πιστέυω ΒΟΣΚΕ οτι για να μου απάντησε δεν έχει πρόβλημα

άσε που καλό ήταν
εμαθες κάτι
δεν πιστεύω οτι θα σταματήσει να γράφει
με αγαπάει

mpampis19x6 είπε...

ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΓΟΡΙΝΑ

http://www.youtube.com/watch?v=sJi-zoXtQQw

pisoglendis είπε...

μπάμπη το διάβασα οκ ...
ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ???

BOSKO είπε...

Όντως, θα προτιμούσα το λατινικό Bosko ή το ελληνικό Μπόσκο, αλλά δε βαριέσαι, και το βοσκός ή βοσκό μια χαρά είναι, εκεί θα κολλήσουμε;

που τη θυμήθηκες, ω ρε Μπάμπη, τη γιαγιά την Ισπανίδα; σού 'μεινε αλμοδοβαρικό κατάλοιπο; μ' αρέσει, μ' αρέσει, σ' ευχαριστώ!

pisoglendis είπε...

υπάρχει κάπου ενα παιδί και το λένε Μπαμπη ...αχχχχ
θα μου άρεζε να ειμαι η Μάιρη Χρονοπούλου
πιστεύω οτι μου πάει πολυ ...
απ ολες τις παλιές ...

πολύ ωραίο συγκινήθηκα γαμώτο

pisoglendis είπε...

καποια στιγμή πρέπει να κάνω ενα πόστ που θα λέγεται

Τα τραγούδια που μας αφιέρωσε ο Μπάμπης

pisoglendis είπε...

το ξέρω οτι ποτέ δεν λες ψέματα μωρό μου

neptune είπε...

cd omws mporei na einai k gynaika. tis 3exasate?? genika na ntinesai me rouxa pou 8ewrountai oti antistoixoun sto anti8eto fulo ap afto pou oi alloi sou anagnwrizoun. giati afto pou eipes, esu mporei na paizeis anamesa sta fula..

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΤΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΖΩΗ ΕΣΥ ΒΟΣΚΕ?? ΟΛΟ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝ ΚΛΑΜΠ ΒΙΣΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ
ΜΠΑΜΠΙΝΟ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!! ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ!!!
ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΟΣ Κ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΕΝΟΣ!

pisoglendis είπε...

ναι έχεις απόλυτο δίκιο
απλά επειδή η κουβέντα ήταν για τον μπαμπης φαν
δεν τις αναφέραμε
και προφανώς επειδή εγώ που ειμαι αγόρι σκέφτομαι μόνο αυτή την πλευρά
κακό αλλά ειναι η πραγματικότητα
τα γκει cd trans αγόρια πολλές φορές ξεχναμε τα κορίτσια
αλλά και το αντίστροφο έχω δει να συμβαίνει
και σε εμάς τους queer

σωστότατη παρατήρηση επίσης δεν ξέρω αν έδωσα και απόλυτα σωστό ορισμό για το cd

pisoglendis είπε...

mpampis fan

nai mporei na me pianei ores ores i adiakrisia sorry
alla xondrokomenos ego?
giati vre ?

pisoglendis είπε...

sto metaksi xasame to mpampino

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΟ ΗΜΕ ΑΛΑ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟ ΚΕ ΠΟΛΑ ΚΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΦΧΑΡΙΣΤΟ ΔΕ ΗΠΕ ΠΟΥΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ

pisoglendis είπε...

kala leei bokso o mpampis
giati then katalavaineis agapi mou ?
ti then katalaves?
theleis napoume kati allo?

pisoglendis είπε...

afou eipe efxaristo gia des kala

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΡΑ ΤΟ ΗΔΑ ΣΗΓΝΟΜΗ ΑΛΑ ΤΗ ΙΣΠΑΝΙΔΑ ΤΗ ΗΧΑ ΔΗ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΑ ΣΕ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΚΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΗ

pisoglendis είπε...

ti se mperdevei kai then katalavaineis
theleis na poume kati allo?

BOSKO είπε...

Τι λες, ρε Μπάμπη; Εγώ δεν σού 'πα ευχαριστώ; Να πέσει φωτιά να με κάψει! Ανέβα λίγο πιο πάνω και θα τις δεις τις ευχαριστίες μου, εις διπλούν μάλιστα. Κι εσύ δεν καταλαβαίνεις τίποτα; Μαζί σου κι εγώ, σ' ακολουθώ!

Ρε Μπάμπη Fan, τράβα στη γωνία να δεις αν έρχομαι που θα μας μάθεις εσύ τι θα πει ζωή. Και κόβω το κεφάλι μου εσύ ήσουν απ' το φαν-κλαμπ της Βίσση που έμπαινες τότε κι έβριζες, δείχνοντας το επίπεδο σου της κακιάς υποστάθμης. Και ας μην απαντούσες σε λεπτά ζητήματα, αν δεν ήθελες. Μην ξαναβρίσεις τον Γιώργο, καραγκιοζόπουλε!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΑΛΑ ΠΑΟ ΓΙΑ ΗΠΝΟ ΑΒΡΙΟ ΕΧΟ ΔΟΥΛΙΑ.ΠΡΟΤΑ ΘΑΚΑΝΟ ΜΠΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΑΛΟΥΦΑΝΠΑΡΚ ΚΕ ΜΕΤΑ ΕΧΟ ΔΟΥΛΙΑ.ΑΝΤΕ ΓΙΑ

pisoglendis είπε...

οκ φάνηκα ίσως αδιάκριτος αλλά μ αρέσει να γνωρίζω κόσμο
να μαθαίνω και να ρωτάω.. ισως γ αυτό

pisoglendis είπε...

στο αλου φαν πάρκ μπάνιο πώς θα κάνεις μωρό μου ?

pisoglendis είπε...

χωρίς τραγουδάκι και καληνύχτα και χωρίς τίποτα ?

BOSKO είπε...

Την κάνω κι εγώ.
πάω να φτιάξω τα κείμενα για την εκπομπή του 15αύγουστου.
καλό ξημέρωμα pisoglendis, Μπάμπη & neptune

* μου χρειαζόταν αυτό το γέλιο, πάντως, επομένως ευχαριστώ για την παρέα

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗ ΓΟΥΟΤΕΡΛΑΝΤ ΣΗΓΝΟΜΗ

pisoglendis είπε...

μποσκο δεν χαιρέτησες τον μπάμπης φαν ...

καληνύχτα σου λοιπόν και καλή δουλειά ...

pisoglendis είπε...

Θεσσαλονίκη εισαι Μπάμπη ?
δεν μου τα πές αυτά
και σου είπα να έρθεις και οτι θέλεις και οτι χρειαστείς και καφεδάκι να πιούμε ...

δουλειά που ?

pisoglendis είπε...

οκ περιμένω το μέηλ να τα πούμε εκεί

pisoglendis είπε...

ναι σε εσένα

Ανώνυμος είπε...

pisoglenti thelo na se gamiso.psinese?thn exw kai egw megalh kai eimai kai pedaras.mpatsos eimai.goustareis?

pisoglendis είπε...

τώρα πρέπει να απαντήσω ?

Ανώνυμος είπε...

nai re giorgaki prepei na apanthseis.se goustarw leme,se vlepw sto enola kai thelw na se parw mesa stis toualetes.eisai megalh gkavla agori mou.kai ama goustareis thelw na se partouzosw me th konti

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχ ε δεν πάμε καλά
ανώνυμε γέλασα πάρα πολύ
αν με βλέπεις στον εν όλα λοιπόν και το θέλεις τόσο πολύ έλα να μου μιλήσεις

Ανώνυμος είπε...

tasso me lene gkavlaki kai exoume milisei alla mas diekopse h konti lailapa

pisoglendis είπε...

αχαχαχα πεθαίνω
μιλήσαμε πότε ?
και τι είπαμε ?και γιατί μας διέκοψε η κοντοσκαρφαλώστρα ?

Ανώνυμος είπε...

thes na sou steilw to thl mou na ertheis apo dw twra pou eimai puravlos?tha sou aresei polu leme,tha ksexaseis pws se lene magka mou

pisoglendis είπε...

για στείλε

Ανώνυμος είπε...

arghses mwraki mou kai o puravlos ektoxeftike.mia allh fora gkavlaki

pisoglendis είπε...

καλή απογείωση

Ντεμης είπε...

Σας ευχαριστώ! 87 σχόλια υπέροχα, μου φτιάξατε τη διάθεση πρωϊνιάτικα.
ΥΓ: Α ρε Μπάμπη, κι έλεγα ότι είμαι ο μόνος που ακούει Βανδή ΚΑΙ Νταντωνάκη :) Φοβερός είσαι!
ΥΓ2: Α ρε Γιώργο, τον έχασες τον τελευταίο, αυτο-εκτοξεύτηκε. Τς-τς-τς, σε θέλω πιο γρήγορο την άλλη φορά!

pisoglendis είπε...

Ντεμη μου δεν απατώ τον Μπάμπη ... για μιά στιγμιαία εκτόξευση

pisoglendis είπε...

mpampi moro mou sou esteila ta best off ksereis esi

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

H Anal Βισση τρώει σκατά.

Φάνης Χανιώτης είπε...

Ένας φίλος μου πρότεινε αυτό το μπλόγκ οτι είναι πολύ καλό και όντως αυτό διαπιστώνω.Το μόνο μειονέκτημα η ετοιμολογία,με κάνει και κομπλάρω.

pisoglendis είπε...

Φάνη
χαλάρωσε ... και απολαυσε το απλά ..

pisoglendis είπε...

Μαρία Αντουανέτα

γ αυτό κρατιέται λές σε φόρμα?

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΚΑΤΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΝΙΩ? ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ Θ Ε Α!!! ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ! ΤΣΟΛΙΑ!

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
να κοιτάς τη δουλειά σου εσύ, φαλκονέρα, που θα μας τη βγεις και support τώρα! Αμόλα καλούμπα γιατί ξέρεις πως τά 'χω πάρει με την πάρτη σου και θα γίνει της πουτάνας εδώ μέσα! Θα σε σκίσω σα σαρδέλα, μα την Παναγία, που εορτάζει κιόλας σήμερα!

pisoglendis είπε...

δεν θέλω νεύρα .... όλοι καλά να είμαστε

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Εγώ σκατένια; Μπάμπη η κωλοτρυπίδα σου είναι μεγαλύτερη κι απο δίευρο. Σοβαρά τώρα υποστηρίζεις αυτήν την κοκκαλιάρα σκατόγρια που κρέμεται και που απο τα μπότοξ αμα κλάσει θα θέλει ράματα;

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Δεν έχουμε νεύρα πισωγλέντη, την άποψή μας λέμε. Πού τα είδες τα νεύρα; Αλλά όχι και σε φόρμα το σάψαλο

pisoglendis είπε...

καλέ εκφραστείτε ελεύθερα ...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ρε Μποσκοίτη πανε να ανοίγεις τα νερά στις συναυλίες του Λόλεκ, να μη στεγνώσει το λαιμουδάκι του και χέσε με μεσημεριάτικα. Αντε που θα μου την μπεις και συ. Εσύ ρε αμα δεις κατσαρίδα θα χεστείς πάνω σου, μας το παίζεις και άντρας κι όλο εδω μέσα τριγυρνάς.

pisoglendis είπε...

antouaneta na ypotheso oti vrizeis to mpampisfan kai oxi ton mpampi
i kano lathos?

pisoglendis είπε...

Αντουανέα μου γλυκιά στο μπλόγκ μου μπαίνουν μόνο γνήσια και βαρβατα αρσενικά

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Εννοείται ρε, τι δουλειά έχω να βρίσω τον άλλο Μπάμπη...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Δε με νοιάζει τι μπαίνει στο μπλογκ μου. Εγω λατρευω όλους τους ανθρωπους που δεν κωλώνουν να τον παίρνουν απο οπου γουσταρουν, απλά σιχαίνομαι τη Βίσση τί να κάνω τώρα;

pisoglendis είπε...

antouanet
to leo giati then itan ksekatharo me poion mpampi ta evales ....

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta...
πάει, αυτό ήταν!
τι είπες, μουνί της λάσπης;
θα πεθάνεις!
θα σου κόψω το λαρύγγι και θα κάνω μπάνιο μεσ' στο αίμα σου!
σήμερα θα κλάψουν μανούλες!
ίσα μωρή καρούτα που θα μιλήσεις εσύ για τον λόλεκ και άλλους σημαντικούς καλλιτέχνες!
κλασομπανιέρα!
αχ και να εμφανιζόμουν τώρα μπροστά σου, την είχες πουτσίσει, σ' το υπογράφω!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Καλέ μου πισωγλέντη δεν κάνω διακρίσεις μεταξύ αρσενικών και θηλυκών. Ετσι κι αλλιως η Βίσση απο τη χημεία που χει φάει δεν έχει φύλο.

pisoglendis είπε...

peri gnision arsenikon itan xioumor fisika....

kai mas mas aresei na ton pernoume apo opou boroume me kathe efkairia...
gia na mas tis edose o theos tis tripes ... kati prepei na tis kanoume ...
edo alloi anoigoun epipleon merikes akoma ekei pou then yparxoun ...

Φάνης Χανιώτης είπε...

Για να καταλάβω,ο μπάμπης φαν προτιμάει την βίσση απο την νταντωνάκη ή την πέγκυ ή δεν γουστάρει αυτόν τον βόσκο που είναι διάσημος δημοσιογράφος;Ρε παιδιά εμένα μου αρέσει η Σοφία Καρβέλα,την παίζουν και σε επανάληψη στο μέγκα το καλοκαίρι,σε εκείνο το σήριαλ με τους ομογενείς που μιλάνε σαν την Καλομοίρα.

pisoglendis είπε...

antouaneta
then yparxei arseniko kai thiliko

m areseis..

pisoglendis είπε...

Φανη να μας πει o/h mpampis fan

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤΑ, ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΜΠΟΣΚΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΡΕΜΕΤΑΙ! ΤΗΝ ΑΝΝΙΩ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΥΧΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΑ ΛΟΓΟΥ!!!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ρε Φάνη Χανιώτη αγόρι μου σ' αρέσει η Σοφία Καρβέλα; Καλά είμαι σίγουρη οτι είσαι σαράντα χρονών και ακόμα μένεις με τη μαμά σου και όποια γκόμενα βρίσκεις η μαμά σου τη διωχνει και παλιά όταν έπαιρναν τηλέφωνο οι φίλοι σου τους έλεγε " δεν μπορεί τώρα να έρθει ο Φάνης γιατί διαβάζει"..
Εσύ Μποσκοιτη θα μου κλάσεις μια μάντρα , η κλειτορίδα μου είναι πιο μεγάλη απο το πουλί σου χαζόβλακα, που θα πεις και τον Λόλεκ καλλιτέχνη. Αιντε παρε καμια συνεντευξη απο τη Samantha Fox που ακ΄πομα θα εχεις στο δωματιο σου αφίσσες της. Μπηκατε στο μπλογκ του ανθρωπου που γαμαει, και γραφετε μαλακιες. Αντε χρονιαρα μερα να προσευχηθειτε στην παναγια , του χρονου να μην ειστε τοσο μαλακες.

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ναι ρε Μπαμπη οτι πεις... και συ λαμπεις Μπαμπη μου...κι αμα βαλεις και βυζαρες σαν τη Βίσηη θα λαμπεις πιο πολυ. Ανώνυμο ερπετο.

pisoglendis είπε...

poios gamaei ego i to blog?

ego gamieme kiolas

BOSKO είπε...

Μπάμπη Fan & Maria_Adouaneta,
δεν πα' να πνιγείτε λέω γω, αλητήριοι; Φυγέτε απ' το blog του ανθρώπου που του το κάνατε μεσημεριανάδικο!
πατσαβούρες μπαντανόβουρτσες!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

το μπλογκ γαμαει, κι εσυ πουλάκι μου και γαμιεσαι και πολυ σ' αγαπω που το καυχιέσαι.

pisoglendis είπε...

lisakste koritsiaaaaa

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ρε Μποσκο αλήθεια τώρα μεταξύ μας, τον έχεις χώσει ποτέ σε ζεστό και υγρό μερος; Παλιοκόμπλα του πλανήτη, δημοσιογραφίσκε, που σου τα χώνω κάθε μέρα στο μπλογκ σου και δεν βάζεις ούτε ένα σχόλιο. Ρε αιντε στην Καλλιδρομίου να πιεις κανα τσάι με ξενέρωτους καλλιτεχνες, γιατί απο οσο σε κόβω αποκλείεται να πίνεις αλκοόλ μην σε πειράξει στο στομαχάκι σου, φλώρε.

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta,
να μου δώσεις την κλειτορίδα σου να ταΐσω τους φτωχούς της γειτονιάς, αρχοντομούνα μου!
πάντως εσένα δε σε γαμάω όσο κι αν το θες, καθ' ότι διεκδικείς τον τίτλο της greatest φαρμακομούνας ever!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Πισωγλέντη είσαι έρωτας, σε λατρεύω. Ασε με λίγο να εκτονωθώ σε παρακαλώ με τον Μποσκοιτη δεν την παλεύω, δεν αντέχω να μη μιλάω όταν μιλάει το σαφρακιασμένο.

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Με τι να με γαμήσεις ρε απολειφάδι; Τα κρεατάκια στη μύτη σου είναι πιο μεγάλα απο τ' αρχίδια σου.

Φάνης Χανιώτης είπε...

Μαρία Αντουανέτα δεν σε εβρισα εγώ,η Σοφία η Καρβέλα κάνει την προσπάθειά της σαν ηθοποιός και νομίζω τα κατάφερε αρκετά καλά,όντας παιδί καλλητεχνών έχει πολύ βαρύ φορτίο στην πλάτη της για να μπορέσει μια μέρα να τους ξεπεράσει,αν και το βλέπω δύσκολο,προσωπικά μάρέσει περρισότερο ο Νίκος ο Καρβέλας που είναι και μεγάλος μέντορας.Μάλλον ο βόσκο έχει προηγούμενα μαζί σου και αν και δεν είμαι φαν του έντεχνου τραγουδιού και της Μποφίλιου γενικότερα θα τον υποστηρίξω.

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΜΠΟΣΚΕ ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΚΟΣ! ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΗΣ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗΣ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ! ΜΠΑΜΠΙΝΟ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙΑΙΑΙ??ΣΩΣΕ ΜΕ ΕΣΥ!
ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΟΛΑ ΣΑΣ ΣΑΣ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ!!!

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta, πάρε τα αρχίδια μου και ρίχτα στην πλάτη σου να ντυθείς βατραχάνθρωπος τις Απόκριες, σαλαμουρομούνα!
Μπάμπη Fan, αρχίζω να πιστεύω ότι είσαι για το τρελοκομείο!
Φάνη Χανιώτη, νά 'σαι καλά, αλλά μη σε πιάσει στο στόμα της-όπως βλέπεις-η κατωτάτου!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Εσένα ρε μαλάκα Μπαμπη ούτε η μάνα σου δεν θα σε υποστήριζε, Φάνη Χανιώτη ούτε εγώ σε έβρισα αγοράκι μου καλό απλά με τρομάζει η ιδέα οτι υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν τους καρβέλες τις καρβελιτσες και τις βισσες, κι αμα τρομάζω αντιδρώ περίεργα. Τελικά κανέναν δε θέλω να βρίσω απλά και μόνο τον Μποσκοιτη που ότι και να κάνει του αξίζει βρίσιμο.

pisoglendis είπε...

bosko o mpampisfan se simpathei
ti then exeis katalavei?

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Αντε ρε πανίβλακα Μπόσκο, είσαι τόσο βλάκας που θα μπορούσες να είσαι καλύτερα πόντιος και να σε λένε Μποσκοίδη. Εϊμαι σίγουρη οτι θα καπνίζεις κανα Winston και καλα που σταμάτησε και το Cooper, κιτσιά των αιώνων!

BOSKO είπε...

Maria_Adouaneta, έλα ρε σκατόπραμα, δείξε την κόμπλα σου σε όλο της το μεγαλείο, όποτε φτύνω σε σκέφτομαι, τρελάρα! Η επίθεση σου δεν δικαιολογείται, στείλε καμιά photo σου της προκοπής και μπορεί να σ' το κάνω το ψυχικό να ξεκαυλώσεις, τσουράπα!

BOSKO είπε...

pisoglendis, ΔΕ ΘΕΛΩ να με συμπαθεί κανένας Μπάμπης Fan, αυτή τη στιγμή ζω για να δω αποκεφαλισμένη τη Maria_Adouaneta!

Φάνης Χανιώτης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=QkK1qHFOpc4

Η απάντησή μου προς εσένα αντουανέτα,αν δεν κατάλαβες και τώρα πόσο καλή είναι για την ηλικία της τότε μάλλον δεν έχεις ιδέα από έβδομη τέχνη και σου αρέσει να βλέπεις μόνο θρίλερ.
Ευχαριστώ βόσκο,να είσαι καλά και σου αφιερώνω το παρακάτω...

http://www.youtube.com/watch?v=Ufb1y4yn58g

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

Ε ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ..............ΜΠΟΣΚΟ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ??? ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΟΣΑ-ΟΣΑ ΜΑΝΑΡΙ ΜΟΥ....ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΤΡΕΜΩ!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΙΖΕΣ ΜΟΝΟ....

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ρε Μπόσκο σιγα μη στείλω φωτογραφία μου σε σένα, τιποτένιο βλακάδι.Καλύτερα να τις κάψω όλες.

pisoglendis είπε...

then m aresei katholou afti i mpofiliou
einai kai omofoviki
kai gay icon
kala mono stin ellada tha mporousan na pane mazi afta
alloste pleon stin epoxi mas einai allo to queer kai allo to gay
opote mia gay icon ofeilei na einai omofoviki

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Αυτό είναι έβδομη Ζεχνη κι όχι τεχνη Φάνη πουλάκι μου. Μπόσκο είσαι παντοτινή σαβούρα.

BOSKO είπε...

Γειά σου, ρε Φάνη
Μποφιλικός κι εσύ;
Αυτή είναι τραγουδίστρια, όχι σαν κάτι άλλες κομπλεξικές και ατάλαντες!
Τρώνε τη σκόνη μας!!!

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Πισωγλέντη τί άλλο θα κάνεις να σε αγαπήσω;;;; Πόσο ακόμη μπορώ να σε αγαπήσω!

pisoglendis είπε...

antoyaneta giati to les afto?

pisoglendis είπε...

bosko then ksero an einai kali tragoydistria alla kalos anthropos then einai sigoyra ...
mias kai ekmetalevomeni tous gay
alla epithimontas tin katapiesi ton queer ekane kariera
miso tin filosofia toy typou
kaloi oi gay
na pandrevonte na kanoyn paidia
na einai fronimoi
kai isixoi
kai na ginoyn ena me to katestimeno
alla makria apo tous poustides kai tis koynistes..

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Γιατί δεν γουστάρεις τη Μποφίλιου καμάρι μου.

Μποσκοιτη μίλησες;;; δεν ακουστηκε...

BOSKO είπε...

Μπάμπη Fan, ΄κονόμησες τώρα! Καλά σ' τα λέω, αν δεν εφημερεύει κάνα Δαφνί, τράβα κάνε ένα κρύο ντουζάκι.

Maria_Adouaneta, στείλε, στείλε που σου λέω, για βουντού τις θέλω τις photos σου!

pisoglendis, δεν έχω ασχοληθεί με τέτοιου τύπου δηλώσεις της Μποφίλιου, αντικειμενικά πάντως είναι φωνάρα και στα λάιβ της κάνουν ουρές τα gay κορίτσια!

pisoglendis είπε...

sto thema afto akoma kai i vissi pio proxorimeni einai apo ti mpofiliou tin kai kala lesbian gay icon

alla etsi einai otan stin ellada
tha proskiname tis gay icon
stin evropi
tha exei katargithei i gay theoria os
apla mia tasi tis modas kai toy life style
pou then antiprosopevei oyte taftotita oyte tipota

pisoglendis είπε...

ta gay koritsia then exoun politiki thesi kai apopsi mallon
then exeis dei diloseis mpofilioy?

Φάνης Χανιώτης είπε...

Αλλά ο πισογλέντης λεεί οτι είναι ομοφοβική,κακό είναι αυτό;Λίγο μου αρέσει η Μποφίλιου,η Ελεωνόρα η Ζουγανέλη είναι πολύ καλύτερη όμως,είναι και αυτή ομοφοβική όμως;Δεν θα μου άρεσε αυτό.

pisoglendis είπε...

eixe pei kati paparies
kai meta san epistegasma milise kai i zoyganeli
kai eipe ta dika tis
katse na ta vro

pisoglendis είπε...

tis zoyganeli itan prosfata

Ελεονώρα Ζουγανέλη: Το δυστύχημα είναι ότι βαλθήκαμε φανατικά οι γυναίκες να αποδείξουμε πως είμαστε ίσες, χωρίς να μας έχει γίνει βίωμα και χωρίς πραγματικά τίποτε να έχει αλλάξει στην κοινωνία. Το αποτέλεσμα είναι να τρέχουμε να προλάβουμε κάτι για το οποίο δεν υπάρχει λόγος να τρέχουμε. Η ορμή αυτή που μας κάνει να νιώθουμε γιγάντιες, στην πραγματικότητα μας απομακρύνει από το ανδρικό φύλο καθώς οι άνδρες, αντί να έχουν απέναντί μας μια στάση προστατευτική, κρατάνε τελικά μια στάση άμυνας. Με αποτέλεσμα αυτή την τρομερή ανισορροπία ανάμεσα στα δύο φύλα και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Η νέα γενιά φαίνεται να μην έχει συντρόφους, να μην ενδιαφέρεται καν για τις ερωτικές σχέσεις. Ακόμα και η ομοφυλοφιλία που έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ δείχνει τη δυσκολία που υπάρχει ώστε να επικοινωνήσουν τα δύο φύλα μεταξύ τους. Η κατάσταση αυτή έχει παραμορφώσει λίγο τις γυναίκες, έχουμε χάσει τη θηλυκότητά μας. (tanea.gr, 25-6-2011)


tragiko?

pisoglendis είπε...

Φάνη μου τι εισαι εσύ ?
πάς για Μπάμπης 2
θα σε ακούσει ο ορίντζιναλ και θα σφαχτούμε ...
για δώσε βιογραφικό ...
είσαι γαμίσιμος?

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Πωπω καημενιά.....Ε να αυτά εννοω΄...Μπόσκο πάρε ρε στα μούτρα τις μούσες σου. Αφου τραγουδάνε τι θέλουν κι ανοιγουν τα στόματά τους να μιλήσουν...Ούτε στα κουφώματα του μοαμοα της δεν στεκουν αυτες οι σαχλαμάρες.

pisoglendis είπε...

δηλαδή τι μας είπε η Ζουγανέλη ?
οτι αν δεν υπήρχαν οι φεμινίστριες τα αγοράκια δεν θα γινότανε πούστιδες?

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ρε πισωγλέντη μην το σοκάρεις το παιδί. Δεν αντιλήβεσαι πουλάκι μου πως αυτό και που τον παίζει ντρέπεται;

BOSKO είπε...

"ακόμα και η ομοφυλοφιλία που έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ..."
και μόνο μ' αυτή την ατάκα η κ. Ζουγανέλη αποφαίνεται ομοφοβική κι είναι πραγματικά κρίμα για μια νέα καλλιτέχνιδα ή μάλλον για ένα νέο άνθρωπο.
όμως, Γιώργο, δεν μου αρέσει που τακιμιάζεις μ' αυτό το σούργελο, τη Maria_Adouaneta, θες ειδικό μάθημα μου φαίνεται...

Φάνης Χανιώτης είπε...

Είμαι απλά ο Φάνης,δεν έχω κάτι παραπάνω να πω για 'μένα,δουλεύω σε ένα συνεργείο,αλλά αυτό που είπε η Ζουγανέλη με σόκαρε πραγματικά.Το σεξ δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ.

BOSKO είπε...

...αντιλήβεσαι...
ζώον, πήγαινε ξανά στην α΄ δημοτικού

pisoglendis είπε...

fani sinergeio?kai giati the senoiazei to sex?

BOSKO είπε...

Σου άφησα σχόλιο περί Ζουγανέλη, μα δεν τό 'βαλες. Συγνώμη ζητάω σε περίπτωση που το δω αργότερα...

pisoglendis είπε...

ii maria antouaneta leei oti eisai endexnosaxlamaras bosko to diehrapsa katalathos ap to kinoto eimai tora

Φάνης Χανιώτης είπε...

Δουλεύω πολύ όλη μέρα και μετα πρέπει να φροντίζω και τον πατέρα μου οπότε είναι δύσκολο να έχω ελεύθερο χρόνο.Καμιά φορά μόνο πάω για κανα καφέ στο Μπουρνάζι.Πάντως τα κορίτσια μου αρέσουν αλλά ποιά να πάει με έναν μουτζούρη,άστα πολύ χάλια κατάσταση,γι'αυτό σου λέω θα έρθει η στιγμή θα παντρευτώ και τότε όλα θα είναι καλύτερα.
Παιδιά εγώ λέω να μην βρίζουμε άλλο την Αντουανέτα γιατι ο βόσκο την έχει πάρει φαλάγγι.Βόσκο να σου πω κάτι;Μην ξαναασχοληθεις με την Μποφίλοιου και την Ζουγανέλη,μάλλον είναι πολύ κακοί άνθρωποι.

BOSKO είπε...

Έννοια σου, Φάνη Χανιώτη, και δεν θα ξανασχοληθώ με κανέναν, εδώ μέσα τουλάχιστον!
νιώθω βαθύτατα προσβεβλημένος!

pisoglendis είπε...

ppaidia zito tapeina sorry ap to kinito kano lathi kai the ginete ola ta minimata argotera ap to pc tora kano lathi k malakies

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Να σαι καλα πουλάκι μου... χανιωτακι

pisoglendis είπε...

fani me tarazeissss

Φάνης Χανιώτης είπε...

Άστα να πάνε,και μετά έχεις κάποια 'παρέα' ας πούμε απο μουσικούς και τραγουδιστές να σε εμπνέουν και ξαφνικά ανακαλύπτεις οτι ο ένας είναι ρατσιστής η άλλη κυράτσο και κατίνα,ε σκατα ρε πισωγλέντι,γι'αυτό σου λέω μακριά απο όλα τελικά.

pisoglendis είπε...

m areseis....edo tha maste na ta leme.. pame mpournazi gia cafe

pisoglendis είπε...

παιδιά συγνώμη αλλά ειχα βγει έξω για φαγητό και μέσο κινητού δύσκολα τα κατάφερνα να ανεβάσω τα μηνύματα
νομίζω οτι τα έχω αναρτήσει όλα

το μετριασμό σχολίων δεν μπόρεσα να τον βγάλω ξέρετε τους λόγους οι παλαιοί.

νομίζω οτι τα διόρθωσα όλα τώρα

pisoglendis είπε...

BOSKO μην θυμώνεις πουλάκι μου τα ανέβασα τα σχόλια σου όλα τελικα

pisoglendis είπε...

Φάνη φαίνεσαι και πολύ γαμώ τα άτομα

BOSKO είπε...

σιγά μη θύμωσα...
δεν κατάλαβες πώς χτυπιόμαστε απ' το γέλιο και απ' το τίποτα πάλι;
άσε που αυτή τη maria_adouaneta αρχίζω και τη βλέπω μ' άλλο μάτι.
κάτι μου κάνει...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Πισωγλέντη ερωτεύτηκες μου φαίνεται...Ρε αστο το αγόρι, είναι τρυφερό και αθώο, μην το αποπλανΑς.

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ασε που μας εγραψες εμας στ αρχιδια οσυ κι ασχολεισαι όλο με το Φανη, αγάπα μας κι εμας.

pisoglendis είπε...

αντουανέτα μιλάς για το Φάνη ?
δεν τον έχω γνωρίσει ακόμα
πως θα τον ερωτευτώ ..

πάντως το συνεργείο το Μπουρνάζη
αυτή η αφοσίωση στον πατέρα του
μου κάνει καλό παιδί
για σπίτι ......
να το εχουμε απο κοντά

pisoglendis είπε...

στο μεταξύ άρχισε να συμπαθεί ο μπαμπης φαν το μποσκό
και ο μπόσκο εσένα

στο τέλος σας βλέπω σε κοινή παρτούζα

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Τι με αλλο ματι εννοεις; Αφού εσύ με βρίζεις απο το πρωί. Εγω δεν ειχα τιποτα μαζι σου, ισα ισα σε συμπαθουσα παλιά, εσύ άρχισες να μου τη μπαινεις κι αμα μου τη μπαινουν φορτώνω.

pisoglendis είπε...

αντουανέτα σας αγαπώ κούκλα μου ...
όλους σας αγαπώ

αύριο θα ανοιξω ειδικά για εσάς ενα θέμα που θα λέγετε η παρέα
για να γράφουμε .... να ξεκινήσει η μερα απο την αρχή με νέο πόστ

pisoglendis είπε...

με το μποσκο εγω κουμπάρα αν παντρευτείτε

BOSKO είπε...

maria_adouaneta, ξέρεις πολύ καλά πόσο σε συμπαθούσα κι εγώ παλιά και τα όνειρα που κάναμε ξαπλωμένοι στον Σταυρό στην Πειραϊκή, θυμάσαι;
έχεις ακόμη αλήθεια εκείνο το τιγρέ ιπποποταμάκι που σού 'χα χαρίσει;
τι έγινε ξαφνικά;
γιατί οι καριέρες μπήκαν ανάμεσα μας;

pisoglendis είπε...

πάω να ετοιμάσω τα ρύζια

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Το ιπποποταμακι το εκαψα και το ξερεις και ξέρεις και πότε. Δεν μπήκαν οι καριέρες, εσύ άρχισες να ζηλεύεις σαν παλαβός. Τα όνειρα εκεί είναι δε φεύγουν εμείς τα σκοτώνουμε.

BOSKO είπε...

να σου πω, pisoglendis, αυτό δεν θα ήταν παρτούζα, αλλά το τσίρκο medrano! Οι πάντες μέσα: gay, straight, queer, CD, δημ/φοι, τραγουδιάρες, μετανάστες απ' την Αλβανία, μηχανουργοί-σιδεράδες, all together now!

BOSKO είπε...

μας έπρηξες κι εσύ με τα ρύζια και τους γάμους, Μαίρη Χρονοπούλου!

pisoglendis είπε...

αυτό ακριβώς θα κάνω μποσκό
θα βάλω αυτό τον τίτλο στο αυριανό πόστ
το πρωί για μια νέα αρχή με νέα μηνύματα και θέματα

pisoglendis είπε...

αντουανέτα τα λές τόσο καλά ...
λές να ειναι ο μποσκο ο ξεροκέφαλος και καριερίστας?

pisoglendis είπε...

νιώθω ώρες ώρες πολύ Μαίρη Χρονοπούλου
μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας νομίζω οτι μου πηγαίνει
αλλά νιώθω και τύψεις γιατί οσο αναπτύσσεται η Χρονοπούλου μέσα μου πεθαίνει η Λάσκαρη που ειναι και αυτή μέσα μου

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Εμμ δεν ξέρω, εγώ έτσι λέω...Αλλά δε μιλάει, μάλλον δεν τον συμφέρει και πολύ να μιλήσει.

BOSKO είπε...

δε ζήλεψα!
ένα χαστούκι σου είχα δώσει μόνο, που τραγούδαγες εκείνο το βράδυ και σε γλυκοκοίταζε ο 70άρης ο ψαράς.
νομίζεις δε θυμάμαι το πρόστυχο άνοιγμα των ποδιών σου; τι του βρήκες, ρε συ Maria_Adouaneta, που βρώμαγε σκόρδο και ρετσίνα από 200 μέτρα; με ποιο δικαίωμα σού 'χωσε το πενηντάευρω στην καλτσοδέτα; θυμήσου λίγο και θα δεις ότι έχω δίκιο...

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Λάσκαρη για πάντα...σπασμένα γυαλακια η αγαπημένη μου ταινία.

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

ΔΕΝ τον κοιτούσα. Εκείνος με κοιτούσε. Και τί σε χάλασε. Μαζί το φάγαμε το 50αρικο!

pisoglendis είπε...

Λάσκαρη για πάντα
αλλά μεγαλώνοντας νιώθω οτι γίνομαι περισσότερο Χρονοπούλου ...
τι να πω...
αυτές οι δύο με διχάζουν

pisoglendis είπε...

μαζί το φάγατε...
φτωχομπινέ Μπόσκο ...
τσ τσ τσ τσ

pisoglendis είπε...

αντουανέτα ετσι ειναι αν μπλέκεις με την διανόηση
αυτοί οι κουλτουριάριδες μέχρι και στο κλαρί θα σε βγάλουν ... για να επιβιώσουν ...


ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ...
καλά τα είπε ο χοντρός

pisoglendis είπε...

στο μεταξύ χάθηκε ο Μπάμπης... σε ποια παραλία θα τρέχει το μωρό μου ...

BOSKO είπε...

άκουσε να σου πω, Γιώργο, εγώ είμαι λαϊκό παιδί, στο Κερατσίνι μεγάλωσα και κάτι τέτοιες συμπεριφορές ήταν επιβεβλημένες.
ναι, μαζί τα φάγαμε, αλλά πως;
τρεις κυλότες της είχα πάρει και τι κυλότες; σαν αλεξίπτωτα ήτανε...
αϊ σιχτίρ, δε θα σκύψουμε και το κεφάλι κιόλας...

pisoglendis είπε...

το Κερατσίνι τι ειναι λαικό ?

ειμαστε θεσσαλονίκη δεν ξέρω απο αυτά


απο που της πήρες τις κυλώτες απο το 1 ευρώ μάρκετ?

ΜΠΑΜΠΗΣ FAN είπε...

ΙΙΙΙΙΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ!!!
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ????
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΥΛΟΙ??

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Χεσε τον Μπάμπη εσύ. Εχεις το Φάνη σου. Αυτός που πήγε; Είσαι και στη Θεσσαλονικη ρε γαμώτο, αλλιώς θα πηγαίναμε βόλτες.

Ναι ετσι με τους διανοουμενους, κλεινουν κυριλε συναυλιες για τις αλλες τις αταλαντες κι εσενα σε τρεχουν στα χωρια να τραγουδας White Rabbit και να σε κοιτανε οι χωριατες απο κατω σα χανοι και να ζητανε Χριστοδουλοπουλο! Και μετα ζηλευουν κι απο πανω

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω ποιός τους πλήρωσε εγώ πάντως οχι


δεν έχω λεφτά

ο Φάνης που πήγε?

Maria_Adouaneta (Δε με λενε Μαρία) είπε...

Ποτε ρε μου πηρες κυλοτες! Κοψε τις μαλακιες. Αφου ποτε δε φοραω. Γι αυτο σκυλιασες που κοιτουσε ο απεναντι. Ψευταρα, πάντα έτσι θα είσαι ψευτης.

BOSKO είπε...

δεν έχεις ακούσει "μια βραδυά στην Αμφιάλη του τη φέραν' του Μιχάλη;"
εκεί μεγάλωσα, λοιπόν.
αυτό το υποόν όμως δεν εκτιμάει τίποτα, συνεπώς την έχω γραμμένη και καλά θα κάνει να με ξεχάσει...

pisoglendis είπε...

αχαχαχα
δεν υπάρχεις Αντουανέτα ...
ε βάλε τον μποσκο να σε βάλει να τραγουδήσεις με το μπολεκ και το λολεκ

καλέ πάει ο φάνης πάνε ολοι ...
εχει πουτσο ερημία σήμερα .....


απο Σεπτέμβρη θα ειμαι 1 φορα το μήνα Αθήνα ....
χειμερινό πρόγραμμα
τώρα ο Πισωγλέντης και στην πόλη σας
για λίγες εμφανίσεις κάθε μήνα
προλάβετε να κλείσετε θέσεις

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 416   Νεότερο› Νεότερο»
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget