21/8/11

Βουγιούκλω η Κρητικοπούλα










Μπορεί να ταξιδεύει στην Κρήτη με 8 μποφόρ
και να κουνιέται πιο πολύ και απο την Σακίρα
μπορεί να ειναι μέσα σε μια βάρκα μοναχή
με μόνη συντροφιά της ενα κάτασπρο - πουλί (αν κάνει μπάνια τόπλες θα μαυρίσει )
ποτέ όμως δεν ξεχνάει οτι
πρέπει να βρει τρόπο να μπει στο ιντερνετ
και να επικοινωνήσει με το κοινό
που με τόση αγωνία τον περιμένει.
Δεν ξεχνά επίσης ποτέ οτι δεν πρέπει να περάσει ούτε ενα λεπτό
χωρίς να βγει φωτογραφία.
Χέσει κλάσει φάει κοιμηθεί
πρέπει να έχει αγκαλιά την φωτογραφική .
Είναι ο dr Bosko που έχει πετάξει την επίσημη στολή
ειμαι η Ροζίτα Σόκου με λίγο Αρβανιτάκη Μποφίλιου και Ζουγανέλη
δηλαδή και λίγο αγάμητη και λίγο έντεχνη και λίγο άσχημη και λίγο της καθαρεύουσας
και είναι απλά η Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Άλλη το πρωί άλλη το βράδυ
άλλη στο ένα μπλόγκ
άλλη στο άλλο.
Δες ναζάκια ...η ρόζ μυτούλα


15 σχόλια:

mahler76 είπε...

αχ γκάβλα είναι το αγόρι μας σε αυτές τις φωτογραφίες.

pisoglendis είπε...

μην λές τέτοια θα σε σκίσει η μενεξέ

mahler76 είπε...

θα μου κλάσει μια μάντρα όποια κι αν είναι αυτή η μενεξέ. Ο Μπόσκος είναι του Λαού, κοινώς όλων μας. Αποκλειστικότητες στον θαυμασμο δεν χωρούν.

pisoglendis είπε...

του λαού δηλαδή μια λαικιά?
και νόμιζα οτι ειναι έντεχνη...
πω πω θα θυμώσει αν το δει ...

στο μεταξύ λέει ειναι και καραγούδα ... μόνος του τα λέει
δεν έχουμε ντοκουμέντα
άρα μπορεί να λέει και αλήθεια
μπορεί να ειναι ψεύτης
μπορεί υπερβολικός
μπορεί να μετράει λάθος .......στο χωριό του να μετρούσαν αλλιώς

Ανώνυμος είπε...

Theloume BOSKO gia agori tou mhna!!!

pisoglendis είπε...

then ginete giati einai andras...

BOSKO είπε...

γάμα τα...άκυρο μάλλον το αποψινό. Είμαι στο μοναδικό internet-cafe του οικισμού που κλείνει στις 12 κι έχει και βραδυά tango απόψε. Τι να κάνω, γμτ μου, να τελειώσει η καζαντζιδοεκδήλωση αύριο, να πάρω μεθαύριο το πλοίο και να γυρίσω. Όπως είπε ο ΦΚΡ, ο pisoglendis είναι Πρέζα και ο bosko Μεθαδόνη! Το ωραιότερο αφιέρωμα που μου έχουν κάνει, όχι συμβατικότητες και παπαριές. Thanx, george!
mahler76, τι λύσσα κακιά σ' έπιασε;
ναι, ναι, ανώνυμε, απαίτησε να με κάνουν εξώφυλλο στο screw, με δερμάτινο μποξεράκι ν' αναδεικνύεται η γούδα και τατουάζ στο δεξί βυζί.
...π'ανάθεμα σε, pisoglendis, την πούτσισες, μόνο αυτό σου λέω...

pisoglendis είπε...

axaxaxa
eipe tetoio pragma o rodelas?
ego preza esi methadoni??

siga min se kano kai eksofilo ....
patsokilia....

then exei internet meta tis 12 ekei ?
plirose ton kati parapano na sou afisei ta kleidia
na katseis olo to vradi mesa

pisoglendis είπε...

poia eipe oti exei kale targoudia me to kazantzidi
aftin na kaleseis

BOSKO είπε...

ε, όχι και πατσοκοιλιά, που πλακώθηκα στη δίαιτα κι έγινα στυλάκι. Μαλάκα! Άσε που τους είπα εδώ να μη με βάλουν στο ξενοδοχείο, αλλά να μου δώσουν ένα ντιβανάκι μεσ' στο ίντερνετ-καφέ...Αντί να πάω να δω τώρα τις ομορφιές του νησιού, κάθομαι και μπλογκογυρίζω..
Αρρώστια λέμε ανίατη!!! Κι από photos, άσ' το, δυο ώρες έχω στα Χανιά κι έβγαλα πάνω από 50! Πορτραίτα μου, εννοείται!

Δήμητρα Λάτυβτ είπε...

Το σημερινό πρόγραμμα αναβάλετε λόγω απουσίας ενός εκ των προταγωνηστών,ο ΜΠΌΣΚΟ λέγε με Βουγιουκλάκη τελικά ξέμεινε απο τεχνολογία που λέγαμε και σε παλαιότερο επισόδιο με αποτέλεσμα να κρεμάσει άπαντες,έχουμε ήδη λάβει τηλεγραφήματα,σήματα μορς,τηλέφωνα κ.τ.λ. απο φανατικούς φίλους της σειράς αλλά οπως καταλαβαίνετε ο πισογλέντης ως σκηνοθέτης αδυνατεί να ανταπεξέλθει στο έργο του.Ζητάμε συγνώμη αλλά δεν θα το αφήσουμε έτσι διότι το ποστ αυτό απλά είναι ντελιριακό,απλα θα πάρει μια μικρή παράταση,ξεκουραστείτε,αράξτε,γυαλίστε τα ξεχαρβαλωμένα ip και εδώ θα είμαστε βρε αδερφέ,και ποιός ξέρει ίσως αυτή η ανάπαυλα μας κάνει και καλό γιατί μπορεί σαφώς να το έχουμε αλλά και το σασπένς χρειάζεται.
ΥΠΟΣΧΕΣΗ...τΑ ΣΧΌΛΙΑ ΜΠΟΡΕΊ ΤΏΡΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ 10-11 ΑΛΛΑ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ!

μενεξε είπε...

μποσκο μου,τοσα χρονια στο επαγγελμα εχω παρει τον ντουνια ολοκληρο,αλλα αντρα σαν εσενα δεν ματαπηρα...γαμησα και την καριερα και την ποιοτητα και το κοσμο ολο αποψε που σε ειδα.μα τ αντρας εισαι εσυ αγορι μου,τι θεος,τι βλεμα ειναι ετουτο,μου επεσε το σαγονι λεμε,και πεινασμενη δε με λες,ισα ισα μπουχτησμενη ενεκα επαγγελματος.λοιπον αγορι μου μποσκε,αυριο πρωι τρεχω να ξεδηλωθω,να βαψω το μαλι ξανθο εντεχνο,γιατι τωρα το εχω ξανθο πιστας,και μεθαυριο σου ερχομε με τα σεα μου και τα μεα μου ,την προικα μου,την μανα μου και τα λευτα μου ολα.ολα για σενα αγορι με το βλεμα που γαμαει και δερνει..μα κοπηκα ομως...

pisoglendis είπε...

Δήμητρα τα είπες πάρα πολύ καλά
εγω το έχω πει
μπορεί να χρειάζεται η ανάπαυλα δυο ημερών ..
πότε γυρνάει η Αλίκη στην Αθήνα ?
ξέρουμε ?
προλαβαίνει να ξεδιπλωθεί η Μενεξε?

BOSKO είπε...

Κι εγώ μενεξε μου τι νομίζεις ότι κάνω εδώ που βρίσκομαι; Ποιήματα ερωτικά σου γράφω! Ποιος τη γαμεί και την ποιότητα και την εντεχνίλα και τον τουρισμό; Μέχρι και ένας ντολμανσέ μπήκε στο blog μου, εν τη απουσία μου, προσπαθώντας να αποσπάσει το ενδιαφέρον μου από σε, αλλά τους έχω όλους χεσμένους πατώκορφα. Σου αφιερώνω, λοιπόν, το ποίημα που έγραψα για πάρτη σου και που τιτλοφορείται "Ωδή σε μια ψωλοκομμένη επίδοξη τραγουδίστρια":

Η ομάς η Νίκη Βόλου
μου ειν' αδιάφορη εξ όλου
δεν ισχύει αυτό καθόλου
όμως για τη μενεξε
πουτανάκι του μπαξέ
τούτο λένε το αστέρι
κατοικεί στης Όλγας Τρέμη
ερωτότροπος γυνή
που και να τη δεις γυμνή
με υπέροχες καμπύλες
ίδιες με ωραίες πύλες
πισωγλέντη, που μου είπες
ότι κάνει ωραίες πίπες
πράγμα που πολύ μ' ανάβει
και πηγαίνω στο μανάβη
τσίπουρο να του ζητήσω
και την καύλα μου να σβήσω
τη ζωή μου να γλυκάνω
προσπαθώ γι' αυτό και κάνω
μια οργάνωση σχεδίου
προς απόκτησιν αιδοίου
τους καλούς μου φίλους κράζω
και αρχίζω να μοιράζω
δικαιότατα τα μέλη
που παράγουνε το μέλι
το χρυσό της το μουνάκι
δίνω στο andromedάκι
τα καλλίγραμμα της χείλη
στον πισωγλέντη πού 'χει κήλη
και ως εργάτης του δυσκόλου
παίρνω την οδό του κώλου
δίνω τώρα στην παρέα
την αλήθεια την ωραία
είμαστε κάτι μαλάκες
αρεσκόμενοι στις πλάκες
εν ολίγοις κάτι όνοι
που άλλο ον δεν τους ζυγώνει
και τον παίζουμε στο στρώμα
πού 'χει πια αλλάξει χρώμα
όντα άθλια εν τέλει
που κανένας δεν τα θέλει
και γι' αυτό μαλώνουν μόνα
μεσ' σε ξένο αχυρώνα

Κώστας Καρυωλάκης

Ανώνυμος είπε...

Menekse I HATE you!!!
Thelo ki ego na mou grapsei o BOSKO!!
Pou na pethaneis mori tsoula!!!

Harhs

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget