21/8/11

Εκλασε η νύφη ...σχόλασε ο γάμος


Τους βαριέμαι τους γάμους πάρα πολύ
Τόσο πολύ που απο την βαρεμάρα μου παρέσυρα την κολλητή και κουμπάρα μας Ελπίδα
στο τριπάκι και το παίξαμε Μποσκοίτισες
δηλαδή για να περάσει η ώρα και με δικαιολογία την βαρεμάρα μας (και καλά )
την έβαζα να ποζάρουμε συνεχώς
Μπροστά απο ενα λουλούδι πίσω απο ενα λουλούδι
μαζί χωριστά
προφίλ αμφάς
μην χάσει η ανθρωπότητα καμία πόζα μας.
Αυτο λέγεται Μποσκοιτισμός
δηλαδή εγω δεν θέλω αλλά πως γίνεται και πέφτουν επάνω μου άνθρωποι
με φωτογραφικές μηχανές και εκει που κάθομαι ανέμελος θέλουν όλοι
να με φωτογραφήσουν.. μυστήρια πράγματα

Δες πόζα Βουγιουκλάκη εγώ ήρθα καλέ για μια συναυλία του Λόλεκ οχι φλάς παρακαλώ


Στο μεταξύ η νύφη αγχώμένη οχι το μαλλί οτι το μακιγιάζ οχι το πέπλό μας γάνιασε μέχρι να πάμε στην εκκλησία
Επρεπε να βάλω και εγω το δικό μου νυφικό να πάω να την πώ εγω
οχι δείτε και πείτε μου
δεν ειμαι μια κούκλα?

Στην εκκλησία αλλά και στο γλέντι δεν είχε ούτε ενα ενδιαφέρον μωρό να μπορούμε να παίξουμε
Κανα 2-3 καλά και γαμήσημα ήταν απο το σόι μας
και θα ήταν αιμομιξία
απο το σόι του γαμπρού τέρατα όλοι.







8 σχόλια:

pisoglendis είπε...

δεν ξεχνάω οτι έχω να κάνω και θέματα αφιερωμένα στον Φάνη την Μενεξέ και στα άλλα παιδιά
αλλά ήταν πρώτη προτεραιότητα ο γάμος και το ταξίδι του μεγάλου μανατζερ στην Κρήτη...

Εδω γράφουμεεεεεεεε αν θέλετε

pisoglendis είπε...

previous on then blog ....

όπως θα ξέρετε ολοι απουσίαζα για το γάμο της εξαδέλφης στο χωριό
την ίδια μέρα ο Μπόσκο άρρωστος μπλόγκερ κράτησε συντροφιά στην παρέα απο το δικό του μπλόγκ
τι κάνανε ολοι τους εχτές
πήγε η Ανδρομέδα Κεραμικό ?
ποιά τα νέα γύρω απο την Καριέρα της Μενεξε?
η Οφηλίνα ειναι καλύτερα?
θα βρεθεί άραγε με το Φάνη?
Πόσους απο τους επισκέπτες του μπλόγκ είδε στο προσωπικό του ιατρείο ο Δ. Σχίζας ?
ο Σαμαράς θα εμφανιστεί ποτέ ξανά η θα μας παρατήσει για να πάει για άλλες παιδικές παραστάσεις?
ο ΚΦΡ τι ρόλο θα παίξει μέσα σε όλα αυτά ?
Γιατί πήγε ο Μπόσκο στην Κρήτη
και τι θα κάνει εκει?
ποια ειναι τα βαθύτερα και σκοτεινά του πλάνα?

το βράδυ εδώ...στο Πισωγλέντη

Hfaistiwnas είπε...

Μια χαρά περάσατε βλέπω, να ζήσουν τα παιδιά ευτυχισμένα!

ΥΓ. Κούκλα εσύ και το παιδί δίπλα σου στη φωτό!!!

pisoglendis είπε...

hfaistionas
kala itane
to paidi dipla mou einai o xaris
kolitos mou kai gambros sto gamo tis xronias

Hfaistiwnas είπε...

Στο γάμο που πήγες είναι ο γαμπρός το παιδί; Τυχερή η κοπελιά!!! ΧΑΧΑ!

pisoglendis είπε...

oxi kale
sto gamo pou imoun ego nifi einai gambros to paidi

Hfaistiwnas είπε...

πες το ντε και είναι και περασμένη η ώρα.. μια χαρά γάμο έκανες!!!

pisoglendis είπε...

nai einai proikismenos o gambros ...exei proika

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget