11/8/11

Οι ζωές των άλλων




Τα τσόλια περνούσαν καθημερινά.
Φίλοι του Πέτρου.
Η Κατερίνα κάθε Παρασκευή και Σάββατο.
Άλλες φορές μόνη της,
άλλες με παρέα ή με τον γκόμενο.
Χόρευε με όποιον είχε την διάθεση να την ακολουθήσει.
Μιλούσε σε όλους μέσα στο μαγαζί.
Έκανε παρέα μόνο με gay και λεσβίες.
Ένα βράδυ την ρώτησα:
- Αλήθεια βρε φίλη , γιατί έρχεσαι συνέχεια εδώ?
Εσύ είσαι στρέητ ,τη ενδιαφέρον βρίσκεις σε ένα gay bar?
- Εδώ μπορώ να εκφραστώ καλύτερα.
Για εσάς είναι εύκολο.
Ξέρετε τη θέλετε, ανήκετε κάπου .
Ήμουν μόνη και απόμακρη.
Ήθελα και εγώ να ανήκω κάπου.
Ήθελα και εγώ να είμαι κομμάτι ενός κόσμου.

2 σχόλια:

suncitizen είπε...

Ax αυτό το leather!
Πως με τρελαίνει ρε παιδί μου!

suncitizen είπε...

Πάντως το πιο εύκολο καμάκι για τους στρέιτ είναι οι γυναίκες μεσα στο γκει μπαρ.
Παθαίνουν ένα σοκ βλέποντας τόσους άντρες γύρω τους να μη μπορούν να τις πηδήξουν, οπότε αν τυχόν βρουν έστω και ένα "μπόσικο" του την έχουν πέσει με τα χίλια :ppp

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget