29/9/11

Κυκλοφορεί

21 σχόλια:

τ2φ είπε...

Ίσως απο τα χειρότερα έντυπα που έχουν υπάρξει ποτέ,χαζή αντιγραφή της αντιγραφής που αντέγραφε αντεγραφές...

pisoglendis είπε...

μ αρέσει
οχι όλο αλλά πολλά απο τα θέματα ...

τ2φ είπε...

Ποιά θέματα,αυτά που παρεμβάλονται στις διαφημίσεις;Ο τσιτσόπουλος δυστυχώς γι αυτόν δεν έγινε ο τσαγκαρουσιάνος της Θεσσαλονίκης.

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω αν ήθελε να γίνει ο τσαγκαρουσιάνος
πιστεύω οτι ήθελε να πετύχει κάτι εναλλακτικό της πόλης και το πέτυχε
δεν έχει συνηθισμένα θέματα στήσιμο κτλ

συνεντεύξεις και αφιερώματα που μου άρεσαν πολύ και μ έβαλαν να ψάξω και μερικά πράγματα
οχι πάντα όχι όλα
αλλά αρκετά

τ2φ είπε...

Το μόνο εναλλακτικό που έχει η Θεσσαλονίκη αλλά και η Αθήνα είναι οτι δεν έχουν τίποτα εναλλακτικό,τώρα αν μέσα απο έντυπα νομίζουμε οτι ο Κεραμεικός ή η Βαλαωρίτου είναι το αντεργκράουντ των δύο πόλεων,ζήτω που καήκαμε,σαπίλα είναι αμφότερες,με σάπιους ανθρώπους γεμάτους σάπιες συμπεριφορές και συνήθειες.
Το στίσιμο του σόουλ ήταν αντιγραφή του 01 που με την σειρά του αντέγραφε το ΚΛΙΚ που αντέγραφε το wired και το aktuel,και οκ δεν είναι κακό να αντιγράφεις αλλά μην το παίζεις και μούρη με τις ιδεές άλλων,και όλοι μα όλοι εδώ οι δικοί μας φωστήρες καβάλησαν ένα καλάμι απο δω μέχρι απέναντι,για να μην μιλήσω για για την λίφο και την αθενς βόις,καλύτερα να διαβάσω τα σπορ του βορρά.

pisoglendis είπε...

axaxaxaxaxa
spor tou vorra
kapoion andegrapsan kai aftes

kala the milo gia valaoritou alla gia sinendefkseis oraies kai themata ...

Annabel είπε...

kale to 'xete to 'xete!
aaxxx!

μενεξε είπε...

που ειναι το αγορι μου;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΟΥΔΑ;;;;

μενεξε είπε...

καλα,εγω εκλεισα το ντελο για να πω κανα δυο κουβεντες με το αγορι μου και δεν μου μιλαει;τι κανει παλι,ντοκυμαντερ για καμια ποιοτικια τραγουδιαρα;

μενεξε είπε...

καλα,τζαμπα εδιωξα τα μπαλαμα.θα βγω με το αμαξι καμια βολτα μπας και βρω κανα πελατακι να το παρω σπιτι τσετουλο γιατι φοβαμαι μονη μου,δεν ειμαι στα καλα μου αποψε.αν ερθει ο μποσκο πες του να παει να γαμηθει.

BOSKO είπε...

μενεξε, το βρήκες!
ντοκιμαντέρ ετοιμάζω για μια ποιοτικιά προσωπικότητα.
θες να μιλάς μέσα;
θα την είχες γνωρίσει σίγουρα.
τι κακίστρω, όμως, που είσαι.
λίγο έλειψα κι αμέσως να δείξεις το πραγματικό σου πρόσωπο.
καργιολίτσα!

μενεξε είπε...

λοιπον μποσκο μου,το βραδυ εδω θα ειμαι,αμα γουσταρεις τα λεμε...
σε φιλω..εκει που ξερεις,η Καργιολιτσα σου

john37 είπε...

θυμαμαι το 01 που στην αρχη ηταν καλο στον αντιποδα του κλικ βεβαια δεν ειχε συνεχεια

BOSKO είπε...

εγώ να είμαι, μενεξε, να, λέω να μη βγω έξω, προκειμένου να τα πούμε, ο pisoglendis θα είναι όμως;
δεν έρχεσαι απ' το δικό μου να ανοίξω τα ανώνυμα σχόλια να πάρεις και θέση για το μεταναστευτικό;
αλλιώς, εδώ, στο γνωστό λημέρι!

pisoglendis είπε...

e an thelete to allazoume kale mia mera
na anoiksoume delo tou boskou ....

BOSKO είπε...

Είμαστε εδώ με ΦΚΡ και περιμένουμε τη μενεξε. Που είσαι, μενεξε; Εμφανίσου!

menexe είπε...

nai kale,na erthw stou bosko,alla se pio thema na grapsw?

pisoglendis είπε...

bosko kane thema ego tha vgo ....

BOSKO είπε...

Λοιπόν, σε 5΄ στήνω post στο δικό μου κι ανοίγω τα ανώνυμα σχόλια.
όποιος μας διαβάζει από δω μέσα, ας μεταφερθεί στα άσματα & μιάσματα.
μπινελίκι όσο θέλετε!
έλα μενεξε μου να σε κάνω σταρ!
πισωγλέντη, κι εσύ ώσπου να βγεις!

pisoglendis είπε...

bosko telika eisai megali cros dresser

BOSKO είπε...

Έτοιμο το post!
αφιερωμένο στη μενεξε!
άντε, ορμάτε!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget