25/10/11

Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε


ΑΣΠΙΔΑ!!!

92 σχόλια:

mahler76 είπε...

πες τα!!!

pisoglendis είπε...

οχι τίποτα
στο τέλος θα μας πουν οτι αυτός θα μας σώσει...
και φοβάμαι οτι θα βγεί και η Ντόρα να λέει οτι αυτή τα φάγανε
δηλαδή τα δύο μεγάλα κόμματα
μιας και αυτή δεν ειναι σε κανένα απο τα δυο ...
θα μας τρελάνουν
πόσο κοντή μνήμη ?

mahler76 είπε...

η μνήμη του Έλληνα είναι σαν τα Ασιατικά καβλιά. Κοντή!!!

pisoglendis είπε...

kai san tin lazaridou !!!!
konti episis

mahler76 είπε...

ποια είναι η Λαζαρίδου?

pisoglendis είπε...

o antras mou .... ma poso piso eisai
then exeis facebook ?

mahler76 είπε...

όχι καλέ που να έχω facebook. Εδώ καλά καλά στο ρόμεο δεν προλαβαίνω να μπώ. Ώστε αποκαταστάθηκες?? αχ τι καλά!!!

pisoglendis είπε...

kale o kolitos mou einai

BOSKO είπε...

στον Μίκη συγχωρούνται οι παπαριές. Τουλάχιστον αυτός έκανε γνωστή τη χώρα του σε όλες τις μεριές του πλανήτη και με τον καλύτερο τρόπο, δεν θα συγκρίνω τον δημιουργό του "Άξιον Εστί" και του "Επιτάφιου" με τα λαμόγια δίπλα του, στη φωτογραφία που ανάρτησες. Αν και ο Μητσοτάκης υπήρξε πολιτικός με την έννοια της λέξης, όσο και αν μου ήταν και είναι αντιπαθέστατος. Οι σημερινοί πολιτικοί είναι κουτοπόνηροι, βλάχοι και λαϊφσταϊλίστικα τσουτσέκια, εγχώριοι σταρ της τηλεοπτικής ψωροκώσταινας...

tsoli_areos είπε...

σιγά το μαλάκα. Αν είχε μυαλό θα έκανε καλύτερες παρέες.

pisoglendis είπε...

και εγώ θα διαφωνήσω με με το Μπόσκο
σεβαστά τα έργα ενός ανθρώπου θα τον λατρεύουμε γ αυτό αλλά δεν μπορεί αυτά να ειναι μια αιώνια δικαιολογία για όλα ...
ας αποδεχτούμε και τα λαθη κάποιον
ο Μικης δεν ειναι πολιτικό και δεν κανει για πολιτικός
μέγα λάθος και έπαρση να θεωρεί οτι μπορεί και εχει χρέος να μας σώσει ...
δεν θέλουμε κούκλα μου

mahler76 είπε...

3 χρόνια υπουργός του Μητσοτάκη μετά τα ξερονήσια δείχνουν την απόλυτη μωρία του ανδρός. Και καλά οι άλλοι ήταν σούργελα επαγγελματίες πολιτικοί ο Μίκης ποια δικαιολογία έχει? Για πολλά γιαούρτια. Επίσης όπως θα έλεγε και ο ίδιος "η εμφάνιση αυτής της φωτογραφίας είναι έργο των Εβραίων". ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΙΚΗ, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑ

BOSKO είπε...

χαχαχα, άκου "κούκλα μου" τον Μίκη, τέλειο!
μου φαίνεται, όμως, γιώργο, ότι μιλάς λίγο ανιστόρητα και επιπόλαια.
ο θεοδωράκης μια ζωή πολιτικός ήταν εν αντιθέσει με τον χατζιδάκι που ήταν ποιητής.
εδώ άλλοι κι άλλοι πήγαν να μας σώσουν επαγγελματίες και κυφήνες της πολιτικής και μας ποδοπάτησαν, ο Μίκης μας φταίει;
κι εσύ, tsoli_areos, πήγαινε ν' ακούσεις τώρα "Βρέχει στη φτωχογειτονιά" μπας και συνειδητοποιήσεις που ακριβώς ζεις...

ΜΙΚΗΣ είπε...

ΕΜΕΝΑ ΕΙΠΑΤΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΣΟΛΙ??
ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!

pisoglendis είπε...

ηταν πολιτικός μέσα απο την τέχνη του και πάντα είχε θέση και άποψη
και με αυτή την θέση και άποψη τις εξορίες και τους ύμνους πάς με τη δεξιά και μάλιστα βραβεύεσαι απο την ελληνική αστυνομία ?

Μπόσκο κούκλα μου
μίλα μια φορά σαν άνθρωπος και οχι σαν Ροζίτα Σώκου ...
(ακόμα να βρίσεις?)

BOSKO είπε...

Σιγά, ρε mahler76, κόψε κάτι.
Στα 86 μπήκε ο άνθρωπος, αν κάνει και καμιά μαλακία, συγχωρείται.
Όσο για τότε, ε, τι να τον κάνουμε, μια ζωή φιλόδοξος ήταν και γούσταρε παρεμβάσεις στα πολιτικά του τόπου, ενίοτε με λανθασμένους τρόπους.
Βοήθησε πολύ, όμως, αυτόν τον τόπο και σε πολύ μαύρα χρόνια.
Άσχετα αν το λέω εγώ πού 'μαι κάργα χατζιδακικός. Τον σέβομαι όμως και πάντα ανατρέχω στα τραγούδια του.

pisoglendis είπε...

εγω εγω εγώ εγώ η Μποσκοπούλα ..
εγώ ξέρω απο μουσική μόνο εγω εγω καταλάβατε ??
και ο Λάνθιμος απο σινεμά προσκυνήστε εμάς
και σκάστε ...

μάλερ όρμα ζουμπουρλούλα μου

BOSKO είπε...

άλα της, έσκασε κι ο Μίκης
αχαχαχα
γμτ, να κοιμούνται η αντουανέτα κι ο τ2φ, θα γινόταν της κολάσεως πάλι!

πες τα, Μίκη μου, που σε βάλαν' όλοι κάτω και σε χτυπάνε, γέρο άνθρωπο...

mahler76 είπε...

@BOSKO
Κι ότι έλεγα πως θα είσαι κόκαλο από τον αργιλέ και δεν απαντάς (άσχετο το τσιγάρο που λες δουλεύει το κάνει ο αδερφός μου).
Που λες, καλή η τέχνη του, αλλά περίμενα περισσότερο μυαλό και όχι μόνο λόγω Μητσοτάκη αλλά και όλα αυτά τα τελευταία με τις Σπίθες και τους κακούς Εβραίους και όλο τον κόσμο που εχθρεύεται την Ελλάδα. Στο τέλος τον βλέπω βουλευτή του Λαός. Άπλα είναι κρίμα για έναν τόσο σημαντικό άνθρωπο.

mahler76 είπε...

@ΜΙΚΗ
Μίκη πες αλεύρι, ο Καντάφι σε γυρεύει χαχαχαχαχα

pisoglendis είπε...

μποσκό είσαι με τις πουρές?
καλε θα το δει αύριο η Αντουανέτα και θα γίνει του Οικονιμίδη παλι

Μαρίζα Cock είπε...

Λίγα λόγια για το αγόρι μου που είναι στην απεξάρτηση.

BOSKO είπε...

γάμησε μας, ρε pisoglendis, τώρα που θα μιλήσουν όλες οι ψωλές του κόκορα για τον Μίκη Θεοδωράκη.
ας ήταν γκέι και θα σού ΄λεγα, σημαία θα τον είχατε κάνει...
όπως και τον Χατζιδάκι, που πολύ αμφιβάλλω αν ξέρει κάποιος σε βάθος τη μουσική του...
αϊ σιχτίρ, μου ζαλίσατε τα παπάρια βραδυάτικα...

pisoglendis είπε...

ναι ναι εγώ μόνο εγώ η μποσκοπούλα ξέρω το βάθος του Χατζιδάκι
εσείς είστε απλά κάτι φθηνές αδελφές
....
κοίτα και μη γκέι συνθέτες της κάνουν θεες
βλέπε Καρβέλας και Φοίβος
αχαχαχαχαχ

pisoglendis είπε...

με το μάλερ ειμαι
μποσκο δεν ειναι όλα μουσική
δεν συγχωρείσαι επειδή εισαι καλός μουσικός αλλά θέλεις να σφάξουν τους Εβραίους και εισαι δεξιός και λες ευχαριστώ στην αστυνομία

mahler76 είπε...

τον κακομοίρη τον Μίκη. Από την μία του την πέφτουν οι Εβραίοι, από την άλλη βιώνει την αδιαφορία των αδερφών, πόσα να αντέξει ο άνθρωπος.

pisoglendis είπε...

ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ο Μποσκο συνεντευξη να ρωτάει για τους γκέι γάμους αχαχα

BOSKO είπε...

ρε συ mahler76, δε μπορούμε να συνομιλήσουμε, sorry δηλαδή.
έχεις ακούσει ποτέ για την πατριωτική Αριστερά; Την ελληνική Αριστερά που ουδέποτε υπήρξε τόσο διεθνιστική όσο το σοβιετικό μοντέλο της Αριστεράς; Εκεί ανήκε ο Μίκης, όπως και άλλοι Έλληνες διανοητές. Αλλά, ξέχασα, εδώ μέσα όποτε πάμε να μιλήσουμε σοβαρά είμαστε...Ροζίτες Σώκου.
ε ρε μαρία αντουανέτα που σας χρειάζεται, μαλακιστήρια όλα σας!

mahler76 είπε...

ναι αλλά να έχει πιεί κανά καλό χαρμάνι στον άργυλε να είναι κόκαλο όταν κάνει τις ερωτήσεις.

pisoglendis είπε...

Ροζίτα Σώκου σε είπα γιατι κάθε δεύτερη λέξη ειναι εγώ ξέρω και εγω που ξέρω οτι ο Χατζιδάκις εγώ η μουσικοκριτικός
άσε μας κούκλα μου

BOSKO είπε...

Γουστάρεις συνέντευξη Μίκη για το Fagazine; Αύριο κιόλας άμα θες! Έχω άνετα πρόσβαση! Λέγε!

mahler76 είπε...

φυσικά και έχω ακούσει για την πατριωτική αριστερά. Στις μέρες μας την εκπροσωπεί επάξια η Λιάνα Κανέλη χαχαχαχα

pisoglendis είπε...

και πως έφτασε ο Μίκης απο την Αριστερά στην ΝΔ. και στην Φλόγα σπίθα τσακμάκι?
κάποτε δεν πρέπει να υπάρχει σιωπή ?
και γιατί εχει αυτός το συγχωροχάρτι για όλα σε σχέση με άλλους ?

pisoglendis είπε...

μαλερ εγραψεσ αχχαχα


τον κακομοίρη τον Μίκη. Από την μία του την πέφτουν οι Εβραίοι, από την άλλη βιώνει την αδιαφορία των αδερφών, πόσα να αντέξει ο άνθρωπος.

BOSKO είπε...

ε, αφού ξέρω, τι θες να λέω; για το αν τα πίνεις ή τα φτύνεις; ο καθένας στον τομέα του, γι' αυτό άλλωστε με πήρες και στο περιοδικό σου.

mahler76 είπε...

να δώ τον Μίκη στο Fagazine να πεθάνω!

pisoglendis είπε...

μπόσκο είσαι τρελή ?
τι να πει καλέ ο Μίκης στο fagazine ?
καταρχην δεν θα δεχτεί ποτέ ..
αν δεχτεί θα το έκανα με τον όρο κάτω απο το ονομα του να γράφει
συμβουλες για καλύτερα γαμίσια
πως να τον παίρνεις καλύτερα

να το δω και να γίνω στρέητ

mahler76 είπε...

α ναι στο συμβουλές για καλύτερα γαμήσια χαχαχαχαχα

pisoglendis είπε...

στο περιοδικό σε πήρα για να μιλάς γα καλλιτεχνικά τσιμπούκια!!!
πως τα πίνουν και τα φτύνουν οι έντεχνες? τα κάνουν πρώτα γαργάρα ?
σε ποιά νότα πρέπει να λες το χύνω ?
με καυλώνεις ειναι σε φα μίζονα ?

mahler76 είπε...

άσχετο, ο Μπάμπης που στο διάτανο είναι?

BOSKO είπε...

Ρε σου λέω, άμα θες Μίκη, θα τον έχεις.
θα του το φέρω από δω, θα του το φέρω από κει, θα τον προσαρμόσω στις ανάγκες του περιοδικού.
πάταγο θα κάνουμε!

Μαρίζα Cock είπε...

το με καυλώνεις είναι σε ρε ματζόρε

BOSKO είπε...

χαχαχα, "με καυλώνεις σε φα μείζονα"!
θεός!

pisoglendis είπε...

κάντο αλλά ο όρος για το fagazine ειναι δεν κάνουμε εκπτώσεις δεν συμβιβαζόμαστε εμείς αλλά αυτοί στα θέλω μας
αν θελει να μπει χωρίς όρους και να ρωτήσουμε οτι θέλουμε μέσα

κοίτα ειναι μπλέ το χρώμα μας πες του οτι ειναι φυλλάδα την νεολαίας πούστιδών της Ν.Δ
μπορεί να πει ναι

pisoglendis είπε...

μαρίζα
αχαχαχαχ σ αγαπώ ...
Παναγιάααααα μου παναγιάαααμου

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΗ είπε...

Λίγα με τον συνθέτη μου, Πισωγλέντη. Και σου έγραψα και τραγούδια του για σένα!!!Αίσχος κατάντησες!!!

pisoglendis είπε...

καλέ ο Μπάμπης αλήθεια που ειναι ?
να κάλω αύριο ενα κάλεσμα

δεν γουστάρει το Μπόσκο
και εσενα μωρή μπαλί που το κράζεις το κατέ

ΠΕΤΡΑ ΓΑΪΤΑΝΟΦΡΥΔΟΥΣΑ είπε...

Καλέ αφήστε ήσυχο το τζουτζούκι μου το Μικάκι μου!

mahler76 είπε...

γιατί μαρή λες πως τον κράζω? επειδή λέω πως κάνει πρόβες με την Κυρά Μιμή?? Αφού κάνει αυτός το είπε.

BOSKO είπε...

Κάνεις λάθος, εμένα με πάει ο Μπάμπης. Τον Μάλερ δεν πάει που όλο του τη λέει!

Μαρίζα Cock είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΗ
Μαρία μου πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε???

pisoglendis είπε...

το ειρωνεύεσαι τα μπούτ το τσολάκι μου αλλά θα σου κάνω κουλά μωρί καλιάρντό να αβέλεις μπάρα και φίφα να γίνεται ...

BOSKO είπε...

χαχαχα, Πέτρα Γαϊτανοφρυδούσα, ποιος εγκέφαλος τα γράφει αυτά;
πεθαίνω!

pisoglendis είπε...

Μπόσκο το είπα αλλά σε άλλη γλώσσα δεν το έπιασες ... γιατί ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

Δήμητρα Λάτυβτ είπε...

50

pisoglendis είπε...

μάλερ τώρα η μπόσκο νάκα τζινάβει ...

mahler76 είπε...

ε καλά αυτό το κάνω και από μόνος μου δεν χρειάζομαι βουντού.

mahler76 είπε...

@ Δήμητρα Λάτυβτ
αργείς μαντάμ.

Η Μπόσκο είναι μια σουπιά. Αυτό έχω να πώ.

pisoglendis είπε...

η μπόσκο έπρεπε να γράφει στο Χάι και στο Λοιπόν για έντεχνες ..

BOSKO είπε...

Τι τού πες του μάλερ; τι νάκα τζινάβει; για τζιβάνες του λες;
λοιπόν, την πέφτω.
ποστ άνευ αντουανέτας-τ2φ δε λέει...
ξαναγέμισα τον αργιλέ μου, έβαλα και στο πικάπ το "Romancero Gitano" που σίγουρα ΜΟΝΟ ΕΓΩ ξέρω περί τίνος πρόκειται και σας αφήνω στη μιζέρια σας.
Καλό ξημέρωμα, αμόρφωτες κλασομπανιέρες!

mahler76 είπε...

για έντεχνες που γουστάρουν στα κρυφά lifestyle και σκυλάδικα.

pisoglendis είπε...

πως θα λεγότανε μάλερ ?

pisoglendis είπε...

μπόσκο και εγώ έβαλα Αντζελα Δημητρίου .. κλωστές πεταλούδα

mahler76 είπε...

σιγά ρε Μπόσκο μην μιλάμε και για τζίβες που βάζουν οι υδραυλικοί στους σωλήνες. Επίσης πάρε να έχεις που δεν ξέρουμε τι είναι το Romancero. http://es.wikipedia.org/wiki/Romancero_gitano

mahler76 είπε...

Πως θα λεγόταν? Τι θα έλεγες για το "Στην πίστα με την Μαρίζα"?

pisoglendis είπε...

Romancero_gitano ακούει μέχρι και ο Μπάμπης
Μπόσκο βρές κάτι ποιο δύσκολο για να μας πεις οτι είσαι διαβασμένη

pisoglendis είπε...

στην πίστα με την Μαρίζα αχαχαχαχαχαχαχα
σ αγαπωωωωωωωωω

για πες κανένα άλλο ?

BOSKO είπε...

Η κουβέντα μαζί σας δεν έχει νόημα. Δεν ταιριάζουν τα επίπεδα μας, που λένε. Η καταδίκη των ανθρώπων είναι η αμορφωσιά, η αγραμματοσύνη και το θράσος. Κι εσείς όλες έχετε κι απ' τα τρία αυτά σε μπόλικες δόσεις.
Σας αφήνω, φουκαράδες!
Φτιάχτηκα άσχημα με την "Παντέρμη" και την "Καλόγρια τη τσιγγάνα"! Αριστούργημα, όχι τσόλια και μαλακίες!

pisoglendis είπε...

τι θα έλεγες να πάρουμε ασανσερ να σε φτάσουμε ?

mahler76 είπε...

αχ δεν είμαι σε φόρμα σήμερα, βλέπω παράλληλα και μια σειρά με ζόμπι...θα μπορούσε να λέγεται "Του Μίκη ο μπαγλαμάς" 'ισως??

Τσάνια Τανακλίδου είπε...

αν γίνω υπουργός του Σαμαρά έχω ελπίδες να μου πάρετε συνέντευξη κύριε Μπόσκε?

mahler76 είπε...

@ΒΟΣΚΟ
έβαλες στον άργυλε την "Παντέρμη" και την "Καλόγρια τη τσιγγάνα" και φτιάχτηκες?

BOSKO είπε...

Αδύνατον!
Δε φτάνομαι εκεί που είμαι τώρα!
Ούτε που σας βλέπω τόσο μικροί που είστε μπροστά μου!
Σας λυπάμαι, όντα μικρά χρωματιστά μεσ' στον καθρέφτη...

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΗ είπε...

αμόρφωτοι Bosko μου http://www.youtube.com/watch?v=ZZUbCytOiJ8

mahler76 είπε...

@ BOSKO
μπα μην το λές, ένα τσιγάρο (από αυτά τα καλά απο την Ομόνοια) δρόμος είσαι.

BOSKO είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=cZzp0uobgGE
καλά, πάρτε αυτό τώρα να καταλάβετε τι εστί τραγούδι, μουσική, στίχος και φωνή και τα ξαναλέμε.
καλό ξημέρωμα!

pisoglendis είπε...

καλα το έχετε ομως

mahler76 είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΗ
καλέ σκιάχτηκα η λαϊκιά...

BOSCO GOUDA FAN είπε...

Mh fevgeis re kavla!!! Poli kavlas eisai!!!

mahler76 είπε...

κάβλας αλλά εμάς με τις μουσικές αυτές μας την έριξε τελείως.

Πασχάλης Τσαρούχας είπε...

Δεν φτάνει που μας έχετε πάρει το ψωμί εσείς του αδερφάτου, τώρα βρίζετε και τον Κύριο Μίκη??? Ντροπή σας λούγκρες.

pisoglendis είπε...

ξέρει ο Τσαρουχάς ποιος ειναι ο Μίκης ?
κοίτα που θα νομίζει οτι λέμε για το Μίκυ Μάους ..

pisoglendis είπε...

Τσαρουχά για το καρτουν δεν λές ?

Πασχάλης Τσαρούχας είπε...

για τον μεγάλο μας τροβαδούρο λέω. Μην πας να μου το παίξεις έξυπνος κουνιστέ.

mahler76 είπε...

σιγά μην ξέρει ο άσχετος.

pisoglendis είπε...

δεν το παίζω έξυπνος αλλά είμαι
για πάνε δες κουνιούνται οι βάρκες σαβουρογάμη ?

Πασχάλης Τσαρούχας είπε...

θα ήθελες να είχες τις ικανότητες της γυναικάρας μου στο κρεβάτι??? Ζηλεύεις που δεν έχεις την μουνάρα της?

pisoglendis είπε...

ti na zilepso pou gamouses ti mini ? mimi mikis kapou ekei to exases ...
then gnorizo ti ginaika sou ...
einai cross dresser ?

mahler76 είπε...

Μπά ο Πασχάλης είναι μάλλον cross dresser XAXAXAXA.
Επίσης Τσαρούχα, σιγά μην είναι ο Μίκης και λαϊκός βάρδος.

pisoglendis είπε...

koritsia simperilamvanomenis kai tis tsarouxas
pame gia ipno ?

mahler76 είπε...

εγώ πάντως θα πάω. τελείωσε και το έργο με τα ζόμπι. Άντε καληνύχτα λοιπόν. Και αύριο όλοι από έναν αργυλέ και κόκαλο σα τον Μπόσκο.

Πασχάλης Τσαρούχας είπε...

η Λεβεντιά και ο Ανδρισμός δεν κοιμούνται ποτέ ρε τοιούτοι.

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget