22/11/11

Ενας άντρας με μουνί


7 σχόλια:

Ξενικός είπε...

καθένας με την... οπή του!
Ξενικός

Φάνης Χανιώτης είπε...

Χα χα χα..πολύ καλό και πολύ εύστοχο και αυτό το σχόλιο σου Ξενικέ,ευχαριστούμε!

ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ/ΜΕΣΑ ΟΙ ΞΕΝΙΚΟΙ είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΧΑΝΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ? ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΠΑΧΑΛΑ ΜΗΠΩΣ? ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ...ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ?

pisoglendis είπε...

o xaniotis einai filos prosfata apofilakismenos
kai ton agapame .....

einai to grafeio typou

Φάνης Χανιώτης είπε...

@ ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ/ΜΕΣΑ ΟΙ ΞΕΝΙΚΟΙ

Δυστυχώς δεν έχω παρέες,είμαι αρκετά μοναχικός,ε και γράφω εδώ γιατί ξέρω πως ο Γιώργος έχει πολλές δουλειές και δεν προλαβαίνει να απαντάει σε όλα τα σχόλια,έτσι τον βοηθάω,αν δεν έχει πρόβλημα.Με τον θείο μου μένω που έχει συνεργείο.Δεν είμαι μαλακισμένος απλά μόνος και το διαδύκτιο μου κάνει παρέα.Σ'ευχαριστούμε για το σχόλιο αλλά και για το ενδιαφέρων που έχεις για τον Πισογλέντι,αν έχει μπλέξει με κακές παρέες,είμαι σίγουρος πως θα το εκτιμήσει πολύ το ενδιαφέρων σου,να είσαι καλά.

pisoglendis είπε...

efxaristo fani gia tin voitheia sou
then prolavaino ontos...
mono min zitiseis ika kai ensima

Φάνης Χανιώτης είπε...

Όχι,όχι απο αγάπη το κάνω Γιώργο!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget