30/11/11

Παρουσίαση βιβλίου Χρήστος Ιωαννίδης

176 σχόλια:

mahler76 είπε...

καιρός ήταν να κάνει μια παρουσίαση το παιδί. Σύντομα και στην Αθήνα εύχομαι.

pisoglendis είπε...

15/12 einai thessaloniki
20 / 12 athina polixromos planitis

mahler76 είπε...

μια χαρά :)

pisoglendis είπε...

apla distixos mallon stis athinas o megalos o spoudaios o katapliktikos ekdotis pou akouei sto onoma.....

then tha einai

mahler76 είπε...

ακόμα καλύτερα

Χάνος Ανελευθερίου είπε...

Nα πάω εγώ στη θέση του;Με τραβάει η δημοσιότητα βρε παιδί μου!

pisoglendis είπε...

skilaaaaa

pisoglendis είπε...

ειναι αναντικατάστατος

Τσάνια Τανακλίδου είπε...

εγώ πότε θα βγάλω βιβλίο να με προλογίσετε κύριε Πισογλέντα??

Annabel είπε...

kale to' xete to' xete!
aaxxx!!

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΑΡΚΟΥΔΙΑΡΗ.ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ;

τ2φ είπε...

Τουλάχιστον είναι μπάρα ο καλλιτέχνης;

pisoglendis είπε...

opote thelete tania mas

pisoglendis είπε...

einai kouklos gia mpara then ksero

mahler76 είπε...

@Φ.Κ.Ρ.
ναι ρε τον ξέρω. έχω διαβάσει και το βιβλίο του.

Μαρίζα Cock είπε...

μπάρα είναι μόνο μία. αυτή του αγοριού μου του Μπόσκο.

anti-pisogledis είπε...

eisai megalo noumero pisogledi kai poly dithen atomo,twra vaivea me tous athinaious gilous sou pios se pianei,aaa re pws ksexnaei o anthropws

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΡΚΟΥΔΙΑΡΗ

pisoglendis είπε...

oti exo athinaious filous ti sxesi exei to oti eimai dithen
ti ksexasa akrivos?

pisoglendis είπε...

ego fun club then exo ??

ti stimeno kai afto
kai exei to allo to trypio pazare vraki ? eleos omos

BOSKO είπε...

Αύριο πρωί-πρωί θα πάω στο γιουσουρούμ στο Σκιστό. Πουλάνε λέει τέσσερα βρακιά μωβ καρό στα 2 ευρώ! Πόσα να πάρω; Τι με συμβουλεύετε;

Anti-Anti-Pisoglendis είπε...

Anti-Pisoglendi, fae ti mouna sou!
O Tsitiridis me ton Boskoiti epelavnoun kai anoigoun neous dromous sti dhmosiografia!
Skatoprama!Thes na milas kiolas!

mahler76 είπε...

@Φ.Κ.Ρ.
αναγιγνώσκω και πάτους αν ενδιαφέρεσαι http://patternforplunder.blogspot.com/2011/11/seeing-future-rumpology-ability-to-read.html

BOSKO είπε...

Μόνο να, γμτ μου, αυτά τα παζαρέ βρακιά με τη μία σκίζονται. Λίγο να τεντωθείς, μέχρι να πας απ' τη μια καρέκλα στην άλλη, σου βγαίνουν τ' αρχίδια απ' τα μπατζάκια...φτου!

anti-pisogledis είπε...

epelavnoun???siga min metalavoun kiolas oi kavalimenoi,kai telos pantwn starxidia mou o dimosiografos,o tsitiridis omws exei kanei pera osous ton agapousan

Χάνος Ανελευθερίου είπε...

ΑΑΧ μόνο ο Σπύρος Παπαδόπουλος προσφέρει τέχνη σε αυτην την χώρα και η Βίκη Φλέσσα.

BOSKO είπε...

mahler, σταματα να αφηνεις λινκς, τα οποια κανεις δεν ανοιγει!
την επομενη, θα σου στειλω πεσκεσι όλα τα τρυπια παζαρε βρακια μου να τα κανεις ξεσκονοπανα!

pisoglendis είπε...

ποιος μ αγαπούσε και τον έκανα πέρα ?
μεγάλο ψέμα

anti-pisogledis είπε...

kala kala ksereis poly kala,kalo sou vrady kai na ksereis oti se kapoioys leipeis poly

BOSKO είπε...

Ρε Αντι-Πισωγλεντη, γαμησε μας νυχτιατικα. Γι' αυτο ακουγες ολη μερα Μανωλη Μητσια; Ξενερωτε!

Για το κοριτσι μου
που αγαπουσα
στην Ελευσινα
μια βραδυα...

mahler76 είπε...

@ BOSKO
ο,τι θέλω θα αφήνω καλή μου Μποφίλιου της δημοσιογραφίας. Οι δε σωβράκες σου ούτε για αυτό δεν κάνουν

salonikios είπε...

de me lete re aderfia,oli i saloniki me kwlous finistrinia exei gemisei?

pisoglendis είπε...

e?? then ksero ...

Φάνης Χανιώτης είπε...

Μάλερ σε ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σου,πάντα είναι πολύ ευστοχα και έξυπνα,να είσαι καλά!

pisoglendis είπε...

bosko ftanei pio stimeno then ginete
esi exeis 200 fun kai mpara kai emeis
800 anti ant anti anti anti pisoglentides...
vougiouklaki

ρουφιάνος είπε...

....ο μποσκοίτης ειναι cross dresser...

pisoglendis είπε...

roufiane

siga to neo

to sokaristiko tha itan na mas eleges oti einai st8

anti-pisogledis είπε...

ti zori travas esy re dimosiografe?sou milise kanenas?esy akous mitsia kai sigotragoudas xazoromantike

mahler76 είπε...

@ρουφιάνος
αυτό το ξέρουμε όλοι.

pisoglendis είπε...

anti pisogle

milao me osous milousa panta ...

Ανώνυμος είπε...

Μπόσκο μελαγχολικό τρελό μου αγόρι αεράτε καυλιάρη εσύ

ρουφιάνος είπε...

...o t2f είναι ο μποσκοίτης...ξυπνάτε...

Λάνθιμος είπε...

@Bosko
αγαπητέ συνάδελφε καλή επιτυχία με το νέο σας ντοκιμαντέρ.

ρουφ-λάιν είπε...

τσιτιριδη, μην κομπλαρεις.
ο αντι-πισωγλέ ειναι ο μαχλερ

pisoglendis είπε...

eipe o lanthimos to bosko sinadelfo ti timi

pisoglendis είπε...

roufiane ta t2f ta exo parei.. kai ta 2 then einai o bosko

ego an to vraki then einai armani ... oute na to ksanakoitakso

mahler76 είπε...

@ρουφιάνος
Ααααα αυτό το τελευταίο δεν το ήξερα. Αν πάντως ο BOSKO είναι ο τ2φ και ο BOSKO είναι cross dresser, ο τ2φ είναι cross dresser???

ρουφιάνος είπε...

...ο μαλερ είναι φοροφυγας...

Λάνθιμος είπε...

αν υπάρξει πρότασή σας κύριε Μπόσκο για τα Όσκαρ ή άλλο φεστιβάλ, πείτε μου να σας προτείνω πού να ραφτείτε.

pisoglendis είπε...

και χοντρή και φοροφυγάς ?

ρουφιάνος είπε...

...ο πισογλεντης ειναι προγραμμα στον υπολογιστη...

pisoglendis είπε...

σιγα μην ειμαι και st8

mahler76 είπε...

@ρουφ-λάιν
άντε γαμήσου μωρή αγάμητη ξεκωλιάρα.

@ ρουφιάνος
θες να σου τακτοποιήσω τον ημιυπαίθριο σου βραδιάτικα?

@ Λάνθιμος
ναι σας είδαμε τι τσίτια φοράγατε στα Οσκαρ


@

BOSKO είπε...

Καλά λες, Γιώργο, πράγματι είναι τιμή του να με αποκαλεί συνάδελφο.

ο μπόσκο όσο και να τον λέτε cross dresser και παρόμοιες μαλακίες, έχεις μια μπάρα απ' το Παγκράτι ίσαμε την Κηφισιά.

Αντι-πισωγλέ, μάθαμε ποιος είσαι. Έλα, πάρ' το αλλιώς, εσύ είσαι της όπερας, δεν κάνει.

Πισωγλέντη, το βρακί του μποσκο γραφει ιστορια, να το ξερεις!

ρουφιανε,
ωστε φοροφυγας η χοντροκωλα;

τ2φ είπε...

Γιώργο,άσχετο,ρε συ όταν κατέβεις Αθήνα κράτα μαζί σου κανένα τευχος του φαγκαζιν αν γίνεται, γιατι λόγω δουλειάς είναι δύσκολο να το βρισκω.Έχω μόνο το πρώτο,τα άλλα τα διαβαζω απο το σάιτ σου.

ένωση γκέυ δημοσιογράφων θεσσαλονίκης είπε...

kai h koroidia synexizetai,o tsitiridis kanei xavale me ton mposkoiti konomane fraga eis varos anipopsiastwn gay efivwn,tous nouthetoun na akoune giannatou kai pws na apolamvanoun katoura,an afto einai dimosiografia egw eimai o papas.

pisoglendis είπε...

Παγκράτι Κηφισιά ειναι μακριά ?
σε Θεσσαλονικιότικους δήμους δηλαδή?
Καλαμαριά Εύοσμος ?

τ2φ είπε...

Ναί αλλά το αναποδο απο αποψη κυριλέ περιοχής

BOSKO είπε...

χαχαχα, πισωγλεντάρα έγραψε πάλι!
πολλές φορές σκέφτομαι ότι δεν είναι φυσιολογική μια τέτοια καραγούδα.
με δυσκολεύει...
απόκριες έρχονται, θα τη βάλω στο στόμα, θα ρίξω και τ' αρχίδια στην πλάτη και θα ντυθώ βατραχάνθρωπος.

pisoglendis είπε...

t2f afou eisai o bosko kai ta stelno sto bosko pos ginete na min ta exeis????

axaxaxa

tha sou kratiso ...osa theleis .....
eidika an kanoume pali ekeino to sex pou kaname
tha tiposo alla 1000 gia sena

mahler76 είπε...

@ BOSKO
εσύ τελικά θέλεις πούτσο βαρβάτο να στρώσεις αγόρι μου δεν εξηγείται. Επίσης έλεος με την μπάμια σου.

mahler76 είπε...

άσχετο, ο Μπάμπης που είναι, ακόμα κάνει πρόβες με την Κυρά Μιμή?

pisoglendis είπε...

ego leo na rikseis ta arxidia stin plati na valeis to poutso sti plati kai an arxiseis na anevaineis ena ifaistio kai an ntitheis protopsalti ...
eisai kai endexnou

τ2φ είπε...

Πότε θα κατέβεις;Μήπως κάναμε κάνα τσιμπούσι,τσιμπούσι επαναλαμβάνω.

pisoglendis είπε...

erxomai 8.12 na kanoume tsimpoukia
alla oxi me to bosko ...
terma ta ladera kai oi mpamies

pisoglendis είπε...

kale o mpampis alitheia pou einai?

mahler76 είπε...

@ τ2φ
'είμαι μέσα σε τσιμπούσια και τσιμπούκια.

mahler76 είπε...

"terma ta ladera kai oi mpamies"

πές τα αγάπη μου.

salonikios είπε...

esy re karntasi mposkoiti aderfi k esy?

pisoglendis είπε...

terma o bosko
telos i evdomada tou laderou

BOSKO είπε...

mahler76...
σαν πολλά δε λες, ρε κρεατοζελέ να πούμε; λες και δεν ξέρουμε ότι είσαι μανούλα στο trolling! Ηλίθιο ον! Κατ' αρχάς βλέπω το ip σου και ξέρω τι έκανες από πέρσι το καλοκαίρι!

pisoglendis...
σπίτι μου το τραπέζι, αλλά με φαΐ ρεφενέ. Εγώ βάζω τις σαλάτες και τα κρασιά. Έχω ένα φινετσάτο ζαχαροπλαστείο στη γειτονιά και δίνει ενάμισι κιλό κοκκινέλι στα δύο ευρώ! χαχαχα, άκου εντεχνού!

mahler76 είπε...

@salonikios
όχι, προϊσταμένη.

BOSKO είπε...

salonikios...
ε, ναι, δεν τό' ξερες;
δυο χρόνια πηδιόμαστε με τον τσιτιρίδη κι είχα σκοπό να φάω τη θέση των θεσ/νικιών πούστηδων στο περιοδικό του!
τα κατάφερα!

pisoglendis είπε...

bosko pidiomaste ? tha gino st8 tora .... min les tetoia afta einai x -files

ti refene mori ??/
giftisa
ti theleis na fero pes? ta kalitera ta pio akriva
ti einai to kokkineli?
san to kokinolaimi to pouli?

mahler76 είπε...

πηδιόσασταν??? Λεσβιακό!!!

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΚΟΚΚΙΝΕΛΙ ΚΡΑΣΙ ΡΕ ΜΑΝΑ ΜΟΥ,ΩΩΩ ΜΟΝΟ ΤΗ ΡΕΤΣΙΝΑ ΞΕΡΕΙΣ:

BOSKO είπε...

Ότι και να λέτε, φτωχές και αγάμητες, σας λυπάμαι. Ούτε στον ύπνο σας δεν έχετε δει τέτοια γούδα! Μέχρι στη Ρωσία μου τη ζητήσαν για πυρηνικές δοκιμές!

Μαρίζα Cock είπε...

μην γελάτε με το πουλί του Μπόσκο. μια φορά που είχα κλειστεί έξω από το σπίτι μου το έβαλε στην κλειδαρότρυπα και άνοιξε την πόρτα. Είναι θαυματουργό.

serenata είπε...

Μα καλα ολες αδερφες ειστε εδω??? Κανενας παντρεμενος??

BOSKO είπε...

Μη φέρεις τίποτα. Τεύχη μόνο για τον τ2φ!
δεν ξέρεις τι 'ν ' το κοκκινέλι, ε;
που να ξέρεις; λέξη που βρήκα κι εγώ.
μήπως ο κρεατοπολτός ο mahler ξέρει;

pisoglendis είπε...

mariza oi kleitarotripes anoigoun me tsimpidakia ...
mallon apo to panagia mou panagia mou
exeis xasei tin aisthisi tou metrou ... kai tou paxous

pisoglendis είπε...

ΦΚΡ τι ειναι ρετσινα ?
μόνο μοχίτο πίνω
και χύσια

mahler76 είπε...

@ΒΟSKO
Σιγά μη σου την ζήτησαν και από την ΝASA για να πάνε στο φεγγάρι χωρίς πύραυλο.

@ Μαρίζα Cock
και φαρδουλό από ότι καταλαβαίνω κυρά Μαρίζα μου χαχαχαχα

BOSKO είπε...

Πες τα, Μαρίζα μου.
ότι γουστάρετε κάνει αυτή η γούδα.
ανοίγει μπίρες, φέρνει αντικείμενα απ' τα άλλα δωμάτια, κρατάει το κινητό στ' αυτί, κι άμα είναι στα κέφια της, χορεύει μέχρι τσιφτετέλι.

BOSKO είπε...

serenata...
χαχαχαχαχαχαχαχ είσαι θεά θεά!

mahler76 είπε...

"μόνο μοχίτο πίνω
και χύσια "

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧ

@bosko
ργώ μια χαρά ξέρω τι είναι το κοκκινέλι. εσύ με τους έντεχνους που έχεις μπλέξει δεν ξέρω αν το θυμάσαι.

@serenata
σιγά μην ήμαστε και gay. Πουστάρες ήμαστε καλή μου.

BOSKO είπε...

Λεσβιακό είπες, mahler;
μη με προκαλείς!
θα στείλω φωτο της γούδας μου στον πισωγλέντη και θα σπάσει ρεκόρ μπλογκο-θέασης!

mahler76 είπε...

@ serenata
παντρεμένος και αδερφή σου κάνει? έχουμε και τέτοιους

Μαρίζα Cock είπε...

@mahler76
ήταν μεγάλη η κλειδαρότρυπα νεαρέ μου καθώς η πόρτα ήταν σταβλίσια.

ποντιακή ένωση cross dressers είπε...

ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟΣ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΟΝΤΙΩΝ CROSS DRESSERS...ΠΡΩΤΟΣ ΛΑΧΝΟΣ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ.

BOSKO είπε...

Εν τω μεταξύ, αν έχει μπει εδώ μέσα και μας διαβάζει κάνας σοβαρός άνθρωπος θα του έχει φύγει η πιτυρίδα με το μέγεθος της παπαροσύνης ολονών, μηδενός εξαιρουμένου.

τ2φ είπε...

Αχ βρε Χρήστο Ιωαννίδη τι σου 'μελε να πάθεις βραδιάτικα.

mahler76 είπε...

όπως οι μπριζόλες κυρά Μαρίζα μου?

pisoglendis είπε...

bosko
ξέρεις κανέναν σοβαρό άνθρωπο να διαβάζει μπλόγκ?

στείλε τη γούδα να σπάσουμε ρεκόρ ....

τ2φ είπε...

.......φέρνει αντικείμενα απ' τα άλλα δωμάτια,........

χαχαχχα μπόσκο θεός απλά χαχαχχαχαχ

mahler76 είπε...

@ ποντιακή ένωση cross dressers
εγώ που δεν είμαι πόντιος μπορώ να πάρω μέρος?

@ΒΟSKO
σε τι φωτογραφία, 10χ15???? ΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑ

BOSKO είπε...

παντρεμένος και αδερφή σου κάνει? έχουμε και τέτοιους

είπε ο μάλερ

ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
σ' την ειπε, τ2φ

pisoglendis είπε...

ο τ2φ δεν ειναι παντρεμένη αδελφή ... ακόμα
ειναι ελεύθερη

mahler76 είπε...

Ε ναι να μπεί πρώτα το στεφάνι και μετά χαχαχα

BOSKO είπε...

Τι, τσάμπα;
100 ευρώ κοστίζει μια φωτο της γούδας μου!
συν 50 αν δεν κοιμάται...

mahler76 είπε...

by the way, ωραία διαφήμιση του κάναμε του βιβλίου του παιδιού χαχαχα

τ2φ είπε...

Πλάκα πλάκα μαλάκες απο το καλοκαίρι που μαλακιζόμαστε με τα μπλογκς έχουμε ρίξει τρελό γέλιο και έχουμε ζήσει επικές στιγμές.

Πασχάλης Τσαρούχας είπε...

ΕΔΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΕΣ?
ΔΕΝ ΠΕΣΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ?
ΑΝΤΕ ΚΑΝΤΕ ΠΙΑΤΣΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ

Δήμητρα Λάτυβτ είπε...

100

serenata είπε...

Bosko δυστυχως ο μονος δεσμευμενος ειναι ο τ2φ αλλα αυτος ειναι με αυτην την σιχαμενη και δεν θελω επαφες. Εσυ εχεις καμια ομως;;; Τελοσπαντων νταξει κι ελευθερος να εισαι οκ θα κανω ενα κουραγιο...Ομως θα εισαι ενας πραγματικος συντοφος; Η θα εισαι κι εσυ ενας ψευτης, ενα μικρο ονειρο και τιποτα αλλο....αχ τι να κανω....θελω παθος καλε

τ2φ είπε...

Ποιός μου την είπε;Ο Μάλερ;Τι να μου πει μώρε η κόμπλα εμένα.

pisoglendis είπε...

t2f kai gelio riksame kai katastrepsame tin endexni kai sovari kariera tis boskopoulas

mahler76 είπε...

@BOSKO
εννοούσα 10 επί 15 εκατοστά μην χαίρεσαι καημένη.

mahler76 είπε...

@ Δήμητρα Λάτυβτ
άργησες κοπελιά

BOSKO είπε...

ένωση γκαίυ δημ/φων θεσ/νίκης...
κάτσε γιατί τώρα τό'δα το σχόλιο του μαλάκα!
γιατί, κακό είναι ν' ακούει, ρε μαλάκα, γιαννάτου ένας έφηβος;
ψωνισμένη αδερφή που βρωμοκοπάς λακ...τι θες ν' ακούει; βίσση; αρχίδαμε!
για τα κάτουρα δεν έχω άποψη, συμφωνώ όμως με μια τέτοια λογική.
αλλιώς θα ήταν η οδός πανός στην τελική.
λοιπόν, πάνε γαμήσου, μωρή βδελυρή καπότα, κι άσε μας να κάνουμε τη δουλειά μας.
πάντως, σε προετοιμάζω διότι με το νέο τεύχος θα ρίξεις πολύ κλαούνα απ' τη ζήλια σου, αλλά εγώ αυτόγραφο δε θα σου δώσω.

τ2φ είπε...

Όχι ρε,ο Αντώνης είναι μεγάλο καρναβάλι,κήπος ολάνθηστος,μετά απο χρόνια που είχα να κάνω έναν φίλο,να το πω έτσι απλά,με τον Αντώνη νοιώθω οτι πάω γυμνάσιο πάλι και γουστάρω τρελά.Αν τον ζούσες με μεγαλύτερη συχνότητα το ίδιο θα έννοιωθες.Μαλάκα,ερωτική εξομολόγηση κανονικα,χαχχαχαχαχαχχα είμαι θεός ρε πούστη μου.

Δήμητρα Λάτυβτ είπε...

εσύ με καθυστερεις ρε μάλερ

pisoglendis είπε...

o to bosko gimnasio ? kai anti vissi na akouo mariza cock
ase mas mori
adelfi ithela na gino oxi
koumounistria me mouni thamno

BOSKO είπε...

Πες πότε θες να βρεθούμε, Σερενάτα μου.
κερνάω πασατέμπο στο Φλοίσβο.
πες τον πόνο σου σε μένα.
έχεις ξυρισμένο μουνί;
δεν πιστεύω να σοκάρεσαι...

mahler76 είπε...

@ serenata
αν είσαι λεσβία ο Μπόσκο είναι η καλύτερη λύση. είναι και τριχωτή και το έχει με το τακούνι και το φόρεμα.

pisoglendis είπε...

ego sokaristika pou gamas ksirismena mounia ...
nomiza ta itheles me trixes polles kai ta mounoxeila na xtipane se tempo xatzidaki

BOSKO είπε...

adelfi ithela na gino oxi
koumounistria me mouni thamno

χαχαχαχαχαχα, κλαίω!
σταματήστε!

mahler76 είπε...

@ pisoglendis
΄τι εννοείς με τα τριχωτά μουνόχειλα??, του αρέσουν οι bear γκόμενες?

serenata είπε...

Αχ οχι με ενδιαφερει η πνευματικη επαφη, ξερεις να χουχουλιαζουμε μαζι στις κουβερτες να ψωνιζουμε μαι τα χριστουγεννα να συγκινουμαστε με λινα νικολακοπουλου την ωρα που σιδερωνα και τετοια....αραγε να σαι εσυ εκεινος ο πριγκηπας...

BOSKO είπε...

nomiza ta itheles me trixes polles kai ta mounoxeila na xtipane se tempo xatzidaki

μακράν ότι πιο αστείο έχει συλλάβει ο γαμημένος εγκέφαλος σου!
χαχαχαχα

pisoglendis είπε...

ποιος πρίγκιπας μωρή ηλίθια σοκοφρέτα τρύπιο βρακί φοράει
ποιές κουβέρτες?

mahler76 είπε...

@ pisoglendis
γιατί μωρή ζηλιάρα μπαίνεις εμπόδια σε αυτή την σχέση??? Κουβέρτες θα φέρει η ίδια η κουκουρούκου...ε σερενάτα ήθελα να πώ.

BOSKO είπε...

Λίγα με τη Σερενάτα!
κακώς μπήκες εδώ μέσα, εσύ, κυρά των στεναγμών!
είμαι στη διάθεση σου για ρομαντσάδα, οι άλλες όλες ζηλεύουν γιατί εσύ αποκλειστικά θα γευτείς τη γούδα μου.
το θες, έτσι δεν είναι;

ένωση γκέυ δημοσιογράφων θεσσαλονίκης είπε...

mposkoiti exeis megalo provlima agorina mou,exeis kavalisei,ti nomizeis oti kaneis?kai na sou pw kai kati,o tsitiridis se ekmetalevetai asxhma,an thes to pisteveis

serenata είπε...

Αχ δεν πειραζει ας ειναι φτωχος....Θα εχουμε την αγαπη μας... αχ τι καλα να ησουν παντρεμενος΄'''

pisoglendis είπε...

η Μπόσκο προκειμένου να γαμήσει και λιλα πάουζε να την λένε θα πει τις μαλακίες του

Μπόσκο πόσο καιρό έχεις να γαμήσεις?

Ζούσε ακόμα ο Μάνος ε?

serenata είπε...

Βασικα θα προτιμουσα να ησουν παντρεμενος και να μου λες ποσο βαριεσαι την αλλη και ποσο πολυ ζωντανο σε κανω να νιωθεις. Αυτο ειναι το αγαπημενο μου σεναριο αλλα τι να κανουμε...

mahler76 είπε...

@ΒΟSKO
Η sERENATA έχει ανάγκη από πρωτεΐνη να στανιάρει τι να την κάνουν οι μπάμιες και τα λαδερά.

pisoglendis είπε...

fisika kai ton ekemetalevomai
ti skata ekdotis tha imoun allios

mahler76 είπε...

"Μπόσκο πόσο καιρό έχεις να γαμήσεις?

Ζούσε ακόμα ο Μάνος ε?"

χαχαχαχαχαχαχαχα

Μη σου πώ και η Φλέρυ.

BOSKO είπε...

ένωση κλπ. κλπ.
θες να το συζητήσουμε σοβαρά τώρα ή θα χάσω το χρόνο μου;
για πες...

mahler76 είπε...

@serenata
είσαι μεγάλη ανωμαλάρα. Γουστάρω.

ένωση γκέυ δημοσιογράφων θεσσαλονίκης είπε...

ti na sizitisoume?etsi,mou aresei na tsitwneis,kanei kalo,se prosgiwnei stin pragmatikotita

BOSKO είπε...

Σερενάτα, τουμπεκί.
δεν ειμαι του γαμου εγω, τραβηξου με καναν αλλο.

BOSKO είπε...

Αγράμματε και αστοιχείωτε Μάλερ, πρώτα πέθανε ο Μάνος και μετά η Φλέρυ...

pisoglendis είπε...

o bosko then mporei na pandreftei oi gay gamoi then einai akoma nomimoi stin ellada

mahler76 είπε...

@BOSKO
στα παπάρια μου με τους ατάλαντους. όπως και να έχει έχεις να γαμήσεις 15 χρόνια και βάλε. Βέβαια δεν είπες πόσο καιρό έχεις να γαμηθείς χοχοχο

τ2φ είπε...

Αγράμματε και αστοιχείωτε Μάλερ, πρώτα πέθανε ο Μάνος και μετά η Φλέρυ...

πωωωωωωωω τάπωμα μαλερ,σε γαμησε

mahler76 είπε...

ούτε οι γάμοι των cross dressers

BOSKO είπε...

Σιγά μην τσατιστώ.
Αν είχες όνομα, ίσως.
Τώρα είσαι ένας γραφικός κλώνος του διαδικτύου και σε πατάω χάμω σα σκουλήκι.
Το τι όνομα έχω εγώ στον χώρο, το ξέρουν κι οι πέτρες Αθηνών, Θεσ/νίκης και περιχώρων.
Το ότι γράφω στο fagazine είναι τιμή μου και τιμή του Τσιτιρίδη που μου ανέθεσε μερικές από τις ωραιότερες συνεντεύξεις μου (βλέπε τεύχος που έρχεται κι ίσως καταλάβεις, αν στο επιτρέψει ο φθόνος σου)

pisoglendis είπε...

αν στο επιτρέψει ο φθόνος σου ?
έβλεπες Καλημέρα Ζωή ?

mahler76 είπε...

@ τ2φ
μου τα έκλασε κανονικά.

τ2φ είπε...

αν στο επιτρέψει ο φθόνος σου ?
έβλεπες Καλημέρα Ζωή ?

ναι,ο Νάκος ήταν ο αγαπημένος του

BOSKO είπε...

Φανατικά, βίρνα!
Αν έβλεπαν κι άλλοι θα συνειδητοποιούσαν πως οι δυο μας θα χτίσουμε τη Τζάιαντ του Τύπου στην Ελλάδα.
χαιρετισμούς στον γιάγκο.

mahler76 είπε...

στο επόμενο τεύχος έχει συνέντευξη με Μίκη ή με Τσάνια Τανακλίδου Μπόσκο??

τ2φ είπε...

Σκάσε μωρή κόμπλα Μάλερ,ούτε ο Ευταξίας δεν συφιλιαζότανε τόσο πολύ.

Σπύρος Μισθός είπε...

Παίζει καμιά δουλειά στο ντοκιμαντέρ σου, Μπόσκο??

mahler76 είπε...

σιγά μην κάνετε και λαθρεμπόριο ουρανίου.

τ2φ είπε...

Η βίρνα ήταν στην ΛΑΜΨΗ ρε αστιχοιωτε

τ2φ είπε...

σιγά μην κάνετε και λαθρεμπόριο ουρανίου

μαλερ θεός,παίρνω πίσω τα μπινελίκια χαχχαχαχχα

BOSKO είπε...

mahler76...
εσένα δε σου μιλάω, μας τα παράπρηξες τ' αρχίδια απόψε, γι' αυτό και δε σε παίζουν τ' άλλα παιδάκια τόσο καιρό!

Σπύρος Μισθός...
έρχεσαι...αμισθί;

mahler76 είπε...

@ Σπύρος Μισθός
ναι λεκανατζού.

Μυρτώ Πισπίνη είπε...

Ε, θέλω κι εγώ! Μπορώ να ψήνω καφέδες σσε όλους τους πεθαμένους που μαζεύεις κάθε φορά!

pisoglendis είπε...

τι αμοισθή μωρή τσετουλιάρα ?
Μισθό τον λένε
οχι
Σπύρο Άμισθο το γένος Τσέτουλο

τ2φ είπε...

Σπύρος Μισθός...
έρχεσαι...αμισθί;

όχι ρε μαλάκα χαχχαχαχαχχα

mahler76 είπε...

@BOSKO
Δεν με πειράζει καλή μου Μποφίλιου της δημοσιογραφίας που δεν με παίζουν, μου αρκεί που μου τον παίζουν.

BOSKO είπε...

Νάτηνα κι η Πόντια κι έλεγα θα κάνει καμιά αρπαχτή πάλι.

ρε συ, η μενεξε τι να γίνεται;
μιλήσαμε πριν από καιρό τελευταία φορά...
έκανε καριέρα, βγήκε στο πάλκο;

τ2φ είπε...

Δεν με πειράζει καλή μου Μποφίλιου της δημοσιογραφίας που δεν με παίζουν, μου αρκεί που μου τον παίζουν.

μαλερ δίνεις ρέστα ρε μαλάκα χαχχαχα

BOSKO είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ytZ_amr55PU

πάρτε αυτό το συγκλονιστικό έπος!
καλό ξημέρωμα & καλό μήνα σε όλους!
πάει και το 2011 σιγά-σιγά...
μεγαλώνουμε, γερνάμε και μυαλό 16χρονου...καλή φάση!

mahler76 είπε...

@ Μυρτώ Πισπίνη
αν ξέρεις να κάνεις και κόλλυβα προσλαμβάνεσαι.

pisoglendis είπε...

παιδια πρέπει να πάω για ύπνο αύριο μεγάλη ημέρα

πρόταση την επόμενη φορά να γαμήσουμε το μπλόγκ της τ2φ????

να μετακομίσουμε εκει απο μενα

mahler76 είπε...

@ τ2φ
μόνο ρέστα μου έχουν μείνει άλλωστε χαχαχα

GAY PROSTATHS είπε...

Kahmene Ioannidi
an diavazeis ta aisxh olonon edo mesa
MH DOSEIS sinedefxi sto fagazine
kai mh mashseis me bosco
na se ekmetalleftoun theloun!!!!

mahler76 είπε...

ναι μέσα είμαι. Κι εγώ είναι η αλήθεια έχω μακετοπόλεμο αύριο στη σχολή. Η Μποσκοπούλα έχει μοντάζ... α ξέχασα σόρι είναι μονοπλάνο το ντοκιμαντέρ.

τ2φ είπε...

Δεν έχω σχόλια Γιώργο στο μπλογκ μου.Αλλά έχω έναν φίλο που έχει ένα μπλογκ,τον Δήμήτρη Κωστόπουλο που μπορούμε να γράφουμε εκεί,θα ενημερώσω.

pisoglendis είπε...

να βάλεις σχόλια
απαιτούμε .... τι θα πει δεν εχεις

τ2φ είπε...

GAY PROSTATHS δεν γαμιέσαι κ σ'υ μωρή πεταμένη

mahler76 είπε...

για ποιον Ιωαννίδη λέει ο gay prostatis? τον δικτάτορα?

τ2φ είπε...

Δεν έχω σχόλια,σχεδόν ποτέ δεν είχα.Ο μπόσκο τι έγινε;πέθανε;

pisoglendis είπε...

καληνύχτα ....

mahler76 είπε...

καβλινύχτα.

τ2φ είπε...

άντε καλό ύπνο μάγκες

pisoglendis είπε...

O Χρήστος Ιωαννίδης ειπε οτι διάβασε τα σχόλια έχει πεθάνει στο γέλιο ....
το δηλώνει δημόσια στο facebook

mahler76 είπε...

εμείς εδώ δηλώσαμε δημόσια πως ο Bosko είναι cross dresser σιγά μην ντραπεί ο Ιωαννίδης να δηλώσει δημόσια πως του άρεσε το πόστ.

Α βλέπω έσβησες και ένα σχόλιό μου. Θα σε μαλώσωωωω

pisoglendis είπε...

then esvisa kanena sxolio
pote then to kano

mahler76 είπε...

μερικά σχόλια απλά σου ξέφυγαν χαχα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget