23/12/11

Τα ζώα δεν ειναι παιχνίδια


αφιερωμένο στο bosko
που τα αγαπάει τόσο πολύ

15 σχόλια:

BOSKO είπε...

σ' ευχαριστώ, τζωρτζ, μόνο που η photo αναφέρεται σε καμπάνια για σκυλιά που τα παράτησαν οι μαλάκες οι ιδιοκτήτες τους.
σε μένα και στα αθώα γατιά μου έλαχε ποντικοφάρμακο από ανώμαλους σαδιστές.
εύχομαι τα παιδιά τους να πεθάνουν από λευχαιμία, αφού δε γίνεται να τους ρίξει κάποιος ποντικοφάρμακο!
έτσι, για τη φάση και μόνο που μάζευα άψυχα κορμιά μεσ' στη βροχή και τις λάσπες...

pisoglendis είπε...

ναι ξέρω απλά η φωτό ήταν υπέροχη και το μήνυμα
και θυμήθηκα και εσένα
και το έδεσα... κάπως...

Ανώνυμος είπε...

Αντώνη Μποσκοίτη, κι εμένα ο πατέρας μου κυνηγάει τις γάτες και τα σκυλιά, αλλά εγώ ο γιος του και οι κόρες μου λατρεύουν τα ζώα, είμαι πολύ γατόφιλος επίσης και έχω πάρει αδέσποτες γάτες στο σπίτι μου! Αυτές οι κατάρες που ρίχνεις για τα παιδιά των δολοφόνων είναι ότι πιο απάνθρωπο και άσχημο έχω διαβάσει από άνθρωπο και μάλιστα άνθρωπο υποτίθεται καλλιεργημένο! Στο λέω ότι δεν έχεις κανένα ηθικό δικαίωμα να το κάνεις αυτό

φιλικά Γιάννης Καραθανάσης

BOSKO είπε...

Και τι είμαι και με λες με το ονοματεπώνυμο μου, λοχαγός ή στρατηγός;
έπειτα, τι με πέρασες, για χριστιανό; να λέω "τι φταίνε τα παιδάκια;" Να ψοφήσουν τα παιδάκια, αν είναι μολυσμένα σαν τους γονείς τους και σκοτώνουν για πλάκα αθώα ζωάκια.
τώρα, το να θεωρείς εσύ ότι πιο άσχημο και απάνθρωπο αυτό που λέω, δε με χαλάει καθόλου, γουστάρω τις ακρότητες.
έννοια σου κι εδώ δεν πιάνουν οι κατάρες.
τέλος, ας έβγαινες κι εσύ μεσ' στη βροχή να μαζεύεις πεθαμένα σώματα που τα τάιζες και τα νοιαζόσουν για πολύ καιρό και μετά θα μου σφύριζες κλέφτικα.
άμα δε σού'χουν ρίξει το θανατικό μεσ' στο ίδιο σου το σπίτι, μην το παίζεις ανθρωπιστής με τα καθίκια και τους βλαβερούς γόνους τους.

Ανώνυμος είπε...

και τι είσαι εσύ, ο θεός για να κρίνεις ποιοι πρέπει να ζήσουν και ποιοι να πεθάνουν; δεν είναι θέμα ανθρωπισμού ή χριστιανισμού αυτά που είπα, είναι θέμα ολοκληρωτισμού από την ανάποδη!

Γ.Κ.

BOSKO είπε...

Σε βαριέμαι, να πω την αλήθεια, μου ειν' αδιάφορη η γνώμη σου για την πάρτη μου και γενικώς ειμ' ένα σύμπαν από μόνος μου. Εσύ πες με θεό, αν σ' αρέσει, αφού είσαι του Κατηχητικού...

Ανώνυμος είπε...

ma o boskoitis vre agapula mas einai o megaliteros fasistas pou iparxei akomi na to katalaveis ??
apo toses duleies ton exoyn tzasei
a nai
kala xristoygenna vre

queer_asfolk είπε...

ma o boskoitis vre agapula mas einai o megaliteros fasistas pou iparxei akomi na to katalaveis ??
apo toses duleies ton exoyn tzasei
a nai
kala xristoygenna thees mu kai mia symvouli
kirie karathanasi [pote mi pairneis sovara kati tetoious typous giati tote ipotimas ton eafto su

elenh είπε...

na ta pw;ta kalanta nte....kala xristougenna giwrgo mou na peraseis poly omorfa me agaphmena proswpa.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ είπε...

ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!

pisoglendis είπε...

kala xristougenna eleni mou kales giortes na exeis kai oti potheis ...

pisoglendis είπε...

kales giortes kai afiste ti bosko kale..

BOSKO είπε...

queer_asfolk...
γαμώ τον Χριστό σου και το μουνί που σε ξεγλίστραγε, παλιοαδέρφω, και γράφεις υποτίθεται και σε αριστερό έντυπο.
που βρίσκονται τα κόκαλα της γιαγιάς σου; θέλω να τα βρω να παίξω μπόουλινγκ!
βράζε στο ζουμί σου για την ανυπαρξία σου! Περνάει ο bosko, όπως λέμε περνάει ο στρατός!

Ανώνυμος είπε...

όπως κι εσύ Μποσκοίτη έτσι κι εγώ δεν έχω τον θεό μου κι επειδή ο ολοκληρωτισμός συνεχίζεται,
σκυλοβαριέμαι να συνεχίσω αφού δε συνεννούμαστε καν
αν ο πατέρας μου δηλητηριάσει τις γάτες μου τότε θα καταραστώ εμένα και τα παιδιά μου για να μην περάσει στο στίγμα στον ντουνιά
εντάξει βρε συνεννοηθήκαμε

BOSKO είπε...

Γιάννη Καραθανάση, έχεις δίκιο.
είμαι ένα κυνικό γουρούνι που βουλιάζει ολημερίς στον μισανθρωπισμό του.
όχι, καμία κατάρα, άγιες μέρες έρχονται, όλοι οφείλουμε να φτιάξουμε τούλι για το Χριστούλη που γεννιέται κι εσύ κοίτα τα παιδάκια σου και τον δόλιο σου πατέρα που ηδονιζόταν να κυνηγάει ζωάκια.
μεταμελημένος κλαίω ακούγοντας μεγαληνάρια κι απολυτίκια, τραγουδώντας τον Μικρό Τυμπανιστή γαλλιστί και ψέλνοντας "Άγια Νύχτα σε προσμένουν με χαρά οι χριστιανοί".
υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλο τον πλανήτη.
κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.
πιάσ' τη μύγα απ' τ' αυτό να σε πάει στο σκατό.
καλή χρονιά νά'χουμε κι ύστερα ας πεθάνουμε όλοι με την ησυχία μας ένα πένθιμο του φθινοπώρου δείλι.
σας αφήνω, πάω για χέσιμο, με πείραξαν τα μελομακάρονα της ταπεινής γειτονοπούλας μου από τη Δραπετσώνα.
merry kitchmas!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget