1/2/12

Νίκος Μουρατίδης στον Ιανό


15 σχόλια:

BOSKO είπε...

κρίμα που δεν ήμουν κι εγώ να μιλήσω για το περιοδικό ως γνωστός μαϊντανός των βιβλιο-δισκο-παρουσιάσεων. εδώ όμως θα'θελα πραγματικά να είμαι! μπράβο, γιώργη!

Φάνης Χανιώτης είπε...

Ο Νίκος Μουρατίδης είναι γνωστή κολόνα της κουλτούρα μας και τον ευχαριστούμε απεριόριστα γι'αυτό,καθώς και τον Μπόσκο,και όχι Μπόσκο,δεν είσαι μαιντανός αλλά στρατιώτης έτοιμος να προσφέρεις όπου χρειάζεται,όλα τα ευχαριστώ για 'σένα.

elenh είπε...

agapw niko mouratidh.giwrgakh mou ti kaneis;

pisoglendis είπε...

Φάνη κλαίωωωωω

pisoglendis είπε...

ελενη μου καλά ας τα λέμε ... εσύ?
πάρε κανενα τηλ

Φάνης Χανιώτης είπε...

Ελένη έχεις απομακρυνθεί λίγο απο τον Γιώργο ή μου φαίνεται;Όπως και να έχει σε ευχαριστούμε που ενδιαφέρεσαι ακόμα!

pisoglendis είπε...

nai me exei paratisei i eleni .... stous 5 dromous.... me eixe san mama .... tora .. paei :(

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΕΛΕΝΑΡΑ ΔΕΝ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΟΜΟΡΦΑ,ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ

elenh είπε...

ma ti lete kyrie xaniwth;idea sas.

elenh είπε...

giwrgo mou tha mou peis ta parapona sou ap to thl. na mh mas sxoliazei ki o fanhs.

pisoglendis είπε...

ase kai to fani na pei kati eleni
mas agapaei g afto ta leei
sou leei i eleni xathike apo ta meri mas
se theloume pio sixna sto blog kai sti zoi mas

elenh είπε...

giati re sy f.k.r.pws kshgiemai dhladh;

Φάνης Χανιώτης είπε...

Κυρία Ελένη εγώ δεν σχολιάζω ποτε,εγώ απλά επαινώ πάντα τους καλούς ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τον Γιώργο,αλλά και μαλώνω τους 'κοπανατζήδες'.

elenh είπε...

to pernw pisw peri sxoliasmou fanh mas.

Φ.Κ.Ρ. είπε...

ΣΚΟΥΛΙΚΙΑΡΙΚΑ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget