9/3/12

Georgia




8 σχόλια:

βλαχακι (το) είπε...

σούπερ ντούπερ μαλακίες λέει η τύπα,
μου διάβαζαν τη συνέντευξη στο τηλέφωνο και τράβαγα τις χαίτες μου με τη μολόχα..

pisoglendis είπε...

giati to les afto?

βλαχακι (το) είπε...

«πιστεύω ότι οι gay έχουν γκετοποιηθεί από μόνοι τους»

(Πρέπει να είναι η καινούργια must ατάκα, μετά το: «δεν με νοιάζει τι κάνουν στο κρεβάτι τους, ΑΛΛΑ σούξου-μούξου......»)


«Παιδιά, τώρα θα κάνουμε αυτό, γιατί είμαστε gay, αυτός είπε κάτι και μας έθιξε, οπότε πάμε να τον γιαουρτώσουμε».

(Αυτό που περιγράφει -όχι το κυριολεκτικό γιαούρτωμα- άλλ@ το περιγράφουν ... κάτσε να δεις πως το λένε ... χμμμμ ... α! αλληλεγγύη, ομαδικότητα, και δεν κοιτώ μόνο την πάρτη και τον κώλο μου)


«Απ’ την άλλη, όμως, όταν ζεις σε μια συντηρητική κοινωνία»… (παρεμβαίνει απότομα) «Δε μπορείς να κάνεις τον αγώνα μόνος σου;»

(-_0) (Όχι, θέλω παρέα.)


«Έχεις κι εσύ όμως ένα dress code».
Δικό μου, νομίζω.

(Παρθενογένεση, αδιαμφισβήτητη)


"Όχι ακριβώς, punk-rock σε λέει κανείς" "Αισθάνομαι ότι και πάλι δεν κατατάσσομαι κάπου. Δηλαδή το punk μαλλί είναι μέρος ενός μίγματος
πραγμάτων, τα οποία επέλεξα μόνη μου.

(Στρίβιν διά του αρραβώνος.
Εύγε, μπορεί και επιλέγει μόνη της δεδομένα στυλ, ενώ όλ@ οι υπόλοιπ@ προφανώς... δεν. )


Μόνο θετικά μπορώ να δω την όποια ελεύθερη έκφραση, φτάνει να μη γίνεται επί τούτου. Τι εννοείς ακριβώς «επί τούτου»; Να θέλουν να
τραβήξουν την προσοχή.

(το ναι μεν «ΑΛΛΑ σούξου-μούξου», που έλεγα πριν).


«Τώρα να σου πω, είχα μία εμπειρία με κορίτσι στα έξι μου χρόνια. Τη θυμάμαι ως πλήρης και συναρπαστική εμπειρία, χωρίς να έχουμε καμία συναίσθηση. Εκτός από διείσδυση, κάναμε όλα τα άλλα....Έτσι, ώριμα και κατόπιν δοκιμής μπορώ να λέω τώρα ότι επέλεξα τους άνδρες»

(Πλήρης εμπειρία στα 6 ....Υou are fucking kidding me, right? Right.)


«όπως και έχω δεχτεί την επιθυμία γυναικών που ξεπερνούσε τη φιλική διάθεση» «Φίλες σου ή φαν σου;» «Και φίλες, αλλά και πελάτισσες στα μαγαζιά που μου άφηναν ολόκληρες ερωτικές επιστολές και μάλιστα πολύ θερμές»

(Τόνωση αυτοπεποίθησης ή αλλιώς μασάζ του “εγώ”.
«Αρέσω η γυναίκα, φτου μου μη με ματιάζω». )


«Πολλοί καλοί φίλοι μου είναι gay, άνδρες κυρίως. Έχω και μία φίλη λεσβία, πραγματική φίλη όμως.»

(Το «πραγματική φίλη», προφανώς διευκρινίζει ότι δεν επιδίδονται σε πλακομούνι. Αν μιλούσε για *καλούς φίλους* str8 άντρες αναρωτιέμαι αν θα διευκρίνιζε ότι είναι εκτός από *καλοί* και «πραγματικοί» και όχι *καλοί*- γιαλατζί ή *καλοί*- fuck budies ή *καλοί* -οτιδήποτε)


«Και τα δικά μου παιδιά είναι διαφορετικά επειδή έχουν μία μαμά που τραγουδάει, κανείς δεν ήρθε όμως να μου πει «Μην κάνεις παιδιά, αφού τραγουδάς». «Κι είναι το ίδιο αυτό λες;»» Και που διαφέρει; Για πες».

[(Ακριβώς το ίδιο...Υou are fucking kidding me, right?(δις)]


«Εδώ μιλάμε για κοινωνία με θεσμούς φοβικούς και καχύποπτους απέναντι
στο διαφορετικό γενικά»

(Σωστό, άνευ είρωνας)


«Χωρίς να γνωρίζω, έχω ακούσει ότι ο Μάνος Χατζιδάκις που ήταν gay, μεγάλωσε μια χαρά ένα παιδί»

(Εγώ πάλι, έχω ακούσει από όλ@ ότι ο Μάνος Χατζιδάκις, άνθρωπος που ποτέ δεν έδωσε κατά τ’άλλα «δικαιώματα» και μπλα-μπλα-μπλα υιοθέτησε
..το γκομενάκι του.
Αυτό λέει ο κόσμος, κλείνοντάς σου το μάτι με νόημα).


[Τη σύζευξη, γενικώς, με την «καλλιτεχνική αξία» της Βίσση θα την αφήσω ασχολίαστη, γιατί τα γούστα είναι υποκειμενικά
(Αν και η *επιβολή* του σκυλοπόπ with or sans a rock twist και της παρεμφερούς «κουλτούρας» αισθητικής, δεν είναι κάτι το υποκειμενικό)].


(να μην θυμηθώ και τις άλλοτε πραγματικά μπουρδοειδείς δηλώσεις της Ζουγανέλη(!), περί ... χαμένης θηλυκότητας...of all things)


Κλείνοντας θέλω να πω ότι όσα «καλά» και αν λέει κάποι@ ή όσο υπέρ φαίνεται να είναι άλλο τόσο μου χαλάει τη σούπα, με τα άνωθεν.


Αρκούν αυτά πισωγλέντη;

pisoglendis είπε...

an kathese sta legomena tou kathena kai apomononeis protaseis
gia na tis eironevese nai itan malakia i sinendefksi

βλαχακι (το) είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
βλαχακι (το) είπε...

Εντάξει, στο πρώτο ποστ εκφράστηκα πολύ έντονα στους χαρακτηρισμούς, ομολογώ.

Όμως τα συγκεκριμένα λεγόμενα, είτε ενσωματωμένα, είτε απομονωμένα, είτε οτιδήποτε τα βρίσκω το ίδιο ενοχλητικά και προβληματικά και αυτό δεν αλλάζει.-

καλή καρδιά
και καλή σας μέρα πισωγλέντη!

Ανώνυμος είπε...

υπάρχει ακόμα αυτή η τυχαία;ε ρε μαλάκα κάτι άτομα που βγάλανε φράγκα,ούστ μωρή ασχημομούρα

Ανώνυμος είπε...

Σας ενημερώνουμε ότι η Τζόρτζια στη χτεσινή επικοινωνία με το πνεύμα του Kurt Cobain αποφάσισε ότι ΑΝΑΕΩΝΕΙ (ως παρολίγον λεσβία) τη συνεργασία με την Άννα (παρολίγον πούστη) και μελετά John Waters δια τον λόγο αυτό. Το πρώτο single ονομάζεται Clit Pierce, συμβολίζοντας τη αντικειμενική δυσκολία προσέγγισης του μουνιού της λόγω υπερβολικών piercing. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ο όχλος από κολασμενες λεσβίες που θέλουν κολασμενα την κολασμενη Τζόρτζια ας κάνει κράττει: στα επόμενα M-U-D Awards ως νικήτρια της κατηγορίας "πανκ ρεμπελ γκερλ" θα ανακοινώσει ότι στρέφεται στο riot grrrrl μούβμεντ και τον πολιτικό λεσβιασμό. Fuck heteronormativity, yeah!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget