14/12/12

τα ιστολόγια

Όταν ξεκίνησα το ιστολόγιο νόμιζα οτι είχα κάτι να πω
ένιωθα τουλάχιστον εγώ την ανάγκη να το κάνω
γ αυτό και πιστεύω οτι τα πρώτα μου κείμενα και οι δημοσιεύσεις
ειναι πολύ καλύτερα με περισσότερο μεράκι
αξία
και περισσότερο χρόνο που ξόδεψα για να τα κάνω.
Η αλήθεια ειναι οτι για 5 χρόνια παράτησα λίγο το blog γιατί ασχολήθηκα με τα περιοδικά
και απλά διοχέτευα το υλικό του screw και του fagazine εδώ.
μου άρεσε η διαδικασία συνεντεύξεων , φωτογραφίσεων
στήσιμο σελίδων κτλ
Πριν απο λίγο καιρό αποφάσισα να επανέλθω με μερικές δημοσιεύσεις
στην αρχή κυρίως φωτογραφιών και αρχειακού υλικού
στην συνέχεια είχα στο μυαλό μου μερικές ιδέες για το μπλόγκ.
Αυτό που με σταμάτησε εδω και 2 εβδομάδες ειναι μια ανακοίνωση της google οτι πλέον δεν έχω άλλο χώρο για φωτογραφίες σ αυτο το ιστολόγιο αλλά αν θέλω μπορώ να αγοράσω
κάτι το οποίο με ξενέρωσε και με βρίσκει αντίθετο σε κάθε φιλοσοφία που για μένα έχουν τα ιστολόγια.
Προτιμώ να μου πει η εταιρία οτι θα βάλει υποχρεωτικά 2 διαφημίσεις στο ιστολόγιο για να μου το παρέχει δωρεάν.
Γ αυτό σταμάτησα να γράφω
μια σκέψη μου ειναι να κάνω το ιστολόγιο  νούμερο 2 και να παραπέμπει αυτό στο άλλο με ενα απλό λινκ...να έχει και ίσως άλλο σχεδιασμό άλλη δομή άλλη λογική και να συνεχίσω τις ενότητες
αρχειακό υλικό , βίντεο , δημοσιεύσεις νέων , και κειμενάκια
απο την άλλη πάλι σκέφτομαι έχει νόημα να υπάρχει?
Έχουν νόημα ποια τα μπλόγκ ? Για ποιόν και γιατί ?
Αν το κάνω πάντως θα ξεκινήσω με τα καλύτερα κατ εμέ κείμενα
και θα συνεχίσω με αρχειακό υλικό συνεντεύξεων γεγονότων κτλ και οχι επικαιρότητας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget