20/5/14

Νυχτα στάσου ..μια στιγμή (η πώς γνώρισα την Ρένα Βιολάντη)






Ήμασταν καθ οδών
ο μάνατζερ - ποιους είχε πελάτες δεν έμαθα ποτέ τελικα, μια καφετζού, η κόρη της, ένα τεκνομπάλαμο μια λουμπινιά εγω και μια τραβεστι.
Περασμένες 5 ίσως και 6 το πρωί
Το αυτοκίνητο κατευθύνεται Βαρδάρη.
Σε ένα παράπηγμα ... με τίτλο Οπα Οπα μας υποδέχεται ένας μαντραχαλάς με χαμόγελα.
Σκοτάδι, λίγα τραπέζια, μια μικρή πίστα και κόσμος να τριγυρνάει πέρα δόθε.
Τρέξανε να μας περιποιηθούν - ο μάνατζερ έχει πρόσωπο εδώ.
Γυρω μου λουλουδούδες ετών 45
η μικροφωνική βουίζει δεν μπορώ να καταλάβω ούτε ένα στοίχο
ενώ όλοι οι άλλοι τα ξέρουν απ έξω και τα τραγουδάνε.
Πάω τουαλέτα..
Όταν βγαίνω τα φώτα έχουν χαμηλώσει και ακούγετε μια εισαγωγή ..
Νταβαντούρι μεγάλο.
Μας πλησιάζει το αφεντικό -γνωστός του μάνατζερ- και κάθετε.
-Τώρα βγαίνει, λέει όλο καμάρι.
-Ποιά ρωτάω
-Η Ρένα Βιολάντη
-Ποια ειναι αυτή? κανω όλο απορία
Βγαίνει ..μέσα από το σκοτάδι ο προβολέας ανάβει και πέφτει επάνω της .
Το μαγαζί έχει σηκωθεί όλο όρθιο.
"σ αγαπώ σ αγαπώ και έχω μεγάλη τρέλα
σ αγαπώ σ αγαπώ έλα κοντά μου έλα"
δεν μπορεί να περπατήσει από το λουλουδοπόλεμο
"λίγο λίγο
λίγο λίγο σ αγαπώ και ποιο πολύ"
Το πρώτο μπουζούκι μου κλείνει το μάτι
Τραβάω την κόρη της καφετζούς  στην πίστα
Το μπουζούκι κάνει νόημα
-Θέλεις να βρεθούμε;
-Πότε ;
-Αύριο πριν το μαγαζί γιατί σήμερα δεν μπορώ πρέπει να πάω σπίτι
Είμαι και  παντρεμένος με 3 παιδιά
-Καλά πότε πρόλαβες;
-Έτσι είμαστε εμείς οι τσιγγάνοι τα κάνουμε μικροί. Σε πειράζει;
-Τι που εισαι τσιγγάνος;
-Που είμαι παντρεμένος.
-Οχι
- .. πάρε τηλέφωνο
"Νύχτα στάσου
νύχτα στάσου μια στιγμή
μια αγάπη θα πεθάνει την αυγή"
-Σ άρεσε η Bιολάντη ε;
-Ναι απαντάω
-Στα νιάτα της έκανε ένα διάστημα τρομερό σουξέ. Χρυσούς δίσκους εμφανίσεις φωτογραφίες συνεντεύξεις.
-Και κατέληξε εδώ;
-Μην τα ρωτάς... έτσι είναι αυτές οι δουλειές.
Οι λουλουδούδες συνεχίζουν τα πάνω κάτω όλη νύχτα
Ζαλίζομαι ....εχω πιεί τελικά παραπάνω απ ότι έπρεπε και τα ποτά ήταν μπόμπες.
Χαιρετάω και φεύγω
Έχει ξημερώσει.
Κουλουριάζομαι σε ένα χαμόσπιτο και ξερνάω.
Με πλησιάζει ενα τεκνό.
-Εισαι καλα?
Κουνάω το κεφάλι
Με κρατάει και μου ρίχνει νερό από ένα μπουκαλάκι
Ρωτάει και πάλι πως είμαι
Ένας ζητιάνος παραδίπλα παίζει με τις γάτες.
-Α! και καλή χρονιά..μου λέει
Ναι σωστά ξέχασα ήταν  Πρωτοχρονιά του 2002



υ.γ 
με την Βιολάντη κάναμε ενα διάστημα λίγο παρέα 
το πρώτο μπουζούκι δεν το πήρα τελικά ποτέ 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget