18/5/14

Χαζεύοντας στα αγαπημένα μου blog Πρόλογος



Ειναι γεγονός πως τα blog δεν ειναι πλέον μόδα
δεν εχουν την δύναμη και την δυναμική που είχαν κάποτε.
Πριν απο χρόνια ο καθένας που ήθελε να ανεβάζει φωτος
να διαφημίσει κάτι, να κάνει ενα site χωρίς λεφτά
να γράψει ενα ποίημα , μια ιστορία, να μας πει για την ζωή του
άσχετα αν αυτή έχει ενδιαφέρον η οχι έκανε ενα blog.
Η εξέλιξεις και οι νέες τεχνολογίες φέρανε τα "έξυπνα κινητά"
και το facebook instagram twitter
τα blog δεν ήτανε πλέον μόδα
όλα οσα κάναμε παλιά και ακόμα περισσότερα
τώρα μπορούσαν να τα κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
και να τα δει και ο δίπλα και ο πρώην και ο νυν και τι καλά
καταφέραμε το σκοπό μας.
Παρατήρησα λοιπόν οτι απο την στιγμή που έπαψαν να ειναι μόδα
σταμάτησε η πλειοψηφία πιά να γράφει.
Δεν εξαιρώ φυσικά τον εαυτό μου
με απορόφησαν τα άλλα μέσα
και δεν είχα και τίποτα να πω η να δώσω έτσι ένιωσα.
Η εξέλιξη αυτή είχε ομως και ενα καλό.
Ενώ κάποτε μοχθούσες να βρεις ενα καλό blog
στα εκατοντάδες που ξεφυτρώνανε
τώρα αν υπάρχουν ενεργά blogs και δεις κάποιο link απο αυτά κάπου
η πέσεις πάνω σε ένα ειναι πάντοτε πάρα πάρα πολύ ενδιαφέροντα.
 Έτσι τον τελευταίο καιρό απο το ένα ιστολόγιο στο άλλο
εχω ανακαλύψει μερικά που ειναι πραγματικά πολύ πολύ ωραία
περνάω καλά όταν τα διαβάζω νιώθω οτι κάνουν κάτι στο μυαλό μου
και σε ολο μου το σώμα πολλές φορές.
Μου βγάζουν τρελή ενέργεια
η βααρεμάρα μου σε όλα τα άλλα μέσα
και προφίλ που έχω (μέτρησα οτι ειμαι μελος σε 16)
ο θαυμασμός μου για τα άλλα ιστολόγια
μ΄εκαναν να ανανεωθώ και εγω λίγο να περνάω το χρόνο μου περισσότερο
και να τους διαβάζω.
Δεν ξέρω μέχρι πότε...
ως τότε όμως θα σας του παρουσιάσω όλους
 μέσα απο δημοσιεύσεις τους φυσικά ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget