6/10/14

Ποιός θυμάται τον Pierre Cosso

Απο τους πολύ αγαπημένους μου ηθοποιούς όταν ήμουν στο δημοτικό. Εβλεπα τις ταινίες του που στην Γερμανία που ζούσαμε ως μετανάστες σημειώνανε τεράστια επιτυχία και επίσης αγόραζα όλους τους δίσκους του και τις συντρόφου, συν τραγουδίστριας και ηθοποιού Bonnie Bianco.
Οταν επιστρέψαμε στην Ελλάδα κατάλαβα οτι μόνο στην Γερμανία γινότανε ο χαμός μ αυτούς τους δυος μιας και στν Ελλάδα δεν τους ήξερε κανείς απο τους συμμαθητές μου. Ειχα απομείνει για πολλά χρόνια με τα Γερμανικά περιοδικά bravo και αυτο το αυτόγραφο που δίνανε μαζί με κάτι αφίσσες       (κάτι σαν την σούπερ Κατερίνα δηλαδή) και χωρίς να έχω κάποι άλλο υλικό μέχρι φυσικά που η έλευση του ίντερνετ τον έφερε και πάλι μπρόστα μου όπως και τις ταινίες που έπαιζε. Οταν τις βλέπεις σήμερα καταλαβαίνεις πόσο σαχλές ειναι ουσιαστικά εφηβικές ερωτικές ταινίες με πάρτυ σχολείο και κόκκινες καρδούλες με τη Σοφί Μαρσό όμως για την εποχή μου είχαν την αξία τους και έγιναν μύθος στην καρδιά των Γερμανών. 


http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre_Cosso


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget